home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Šef tima Ferarija, Stefano Domenikali, rekao je pred početak Svetskog šampionata u Formuli 1 da su favoriti za osvajanje titule Mercedes i Vilijams, a da je njegova ekipa odmah iza pomenutog dvojca.

„Promene pravila su bile radikalne, ima još gomila stvari na kojima naši inženjeri moraju da rade. Mene u ovom trenutku interesuje lista prioriteta i da se svi držimo te liste. Moramo da pogledamo kakav je odnos izmešu turbo motora i sistema za povratak energije i tu nas čeka dosta posla u preostalom periodu do prve trke“, rekao je Domenikali, a preneo ‘B92′.

Nova sezona u Formuli 1 počinje Velikom nagradom Australije u Melburnu 16. marta.

„Realno je očekivati promene od prve do druge, odnosno od druge do treće trke, jer će mnogo ekipa raditi na svojim bolidima. Pouzdanost će biti ključna. Po onome što smo videli do sada, na vrhu bi trebalo da budu Mercedes i Vilijams, mi smo nadam se odmah iza“, zaključio je šef tima Ferarija.

Podsetimo, branioci titule su Sebastijan Fetel i ekipa Red Bula koja je imala mnogo problema tokom celokupnog testiranja u Bahreinu.

Preuzeto sa: Hotsport.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 1531



Komentari

Ih taj Mercedes, ne zna da uradi posao. :)))
Tačno bili u pravu ovi "stručnjaci" sa bloga... :)))

Autor Pit 04 Mar 2014, 21:56

@Pit
Cek, to onaj Mercedes sto im je baza u Brackley-u u Engleskoj, sto su sefovi englezi, a i jos jedan vozac englez? :)) Ne treba se hvaliti tudjim perjem :))
To treba kao Ferrari, Ferrari - Baza - Maranello, sefovi italijani...E, to je to.
Stekne se utisak da Merdzan nikada nije sam radio u sportu :))

Autor dusan 04 Mar 2014, 23:22

Kako Duka kidise na MB, xaxaxaxa.
Krivo mu sto je MB sabio u F1 dok se njegov voljeni brend blamira sa cetvorocilindrasem. : )
Sad je bitno sto je vozac Englez ?!
Hahahaha.
Nadmasuje sam sebe u pronalasku izgovora.
Shumi je inace Italijan , dok je osvajao titule sa Ferrarijem ?!
Ccc, e bre, rekao sam ti da nadjes nekog drugog da mracis svojim frustracijama.
Vec vidim Mercedes AMG shuri u F1, vrv titula, dok Porseom brisu pod Pezo i Audi. i onda Dukine frustracije. : )))

Autor Pit 05 Mar 2014, 00:46

P.S. Mercedes je sam svoj gazda, nije mu centrala u Folciki. : )
Jos da uzima njihove platforme ne daj boze i agregate.
BMW takodje svoj gazda.
A Audi, Porse vezu konja gde Folcika kaze. : )
Srecom, Lambo osim para, ne uzima nista od Folcike. : )
Jos jedan razlog da se nerviras. : )

Autor Pit 05 Mar 2014, 01:36

@Pit
Nema nikakve frustracije. Ja te pitam kako to Mercedes F1, 'falis se Mercedes sam ono ovo, a sediste im je u Brackley-u Engleska? 2 glavna sefa su takodje englezi, kako sve to? To je koliko vidim vise Vilijams nego Mercedes ;) Kao sto prisvajas SLR Mercedesu, a za ceo projekat se uglavnom pitao McLaren. Pomenuo sam vozaca, reci mi onda za sediste i sefove, zasto nije Nemacka i zasto nisu nemci?
Bolje agregat od Folcike nego od DACIJE!!! :D hahahahaha...Ne hvataj se za agregate, barem se ne koriste ti agregati u Sandero model by Renault from Rumunia :)
Za sve u Lambou se pita Audi.
Idi pogledaj sam, kada novinare nesto zanima idu kod direktora Audija...

Autor dusan 05 Mar 2014, 02:37

Bilo je jasno da ce Mecka sa tehnicke strane biti favorit jer su prvi krenuli sa ozbiljnim testiranjem novih motora i aerodinamike.

Autor nsx 05 Mar 2014, 03:30

dusan
Poznato je da ti mrziš Mercedes i da obavezno ispoljavaš frustracije kad ga pominješ.
Evo ja ću da ti pomognem u tome, da vidiš šta o Mercedesu misli čovek koji vozi 911.
https://www.youtube.com/watch?v=cMdSGTgtkSA
Dobro, sigurno se ne "razume" kao ti i nije njegovo mišljenje relevatno ko tvoje, ali ipak vredi znati. :)))

Autor Pit 05 Mar 2014, 04:30

@Pit
Dalekoooo od toga da mrzim jedan brend poput Mercedesa...Nikada necu ni da mrzim taj brend. Ti si gore rekao u fazonu 'Evo Mercedes sta radi', a ja sam te pitao kako to Mercedes, kada im je baza u Engleskoj, dva glavna sefa su englezi...Znaci, daleeeko od toga da Mercedes radi sam.Nemaju oni iskustva da u tako necemu rade sami, uvek su u sportu radili sa nekim, mozes da osporavas to do sutra, to je istina. Cak su i kupili radionicu AMG, dok su glavni konkurenti Bmw i Audi sami osnovali odeljenja M i Quattro GmbH.

Autor dusan 05 Mar 2014, 11:59

dusan
Edukuj se bar malo :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_in_Formula_One
Kako su to ranije znali, tj od samog nastanka a sad ne znaju ?!
Razumem da je vama mrziteljima MB-a krivo i da se očajnički hvatate za neke smešne izgovore.
AMG nakon preuzimanja od strane Mercedesa ima samo isto ime.
Sada je to fabrički odeljak, sa svim onim što Mercedes ima.
AMG najprodavaniji, pa to boli a ? :)
Napravili SLS AMG, sad stiže AMG GT.
Pa gde je proizvod Quattro-a ili M odeljenja ?
Mislim na auto, a ne na tjuning postojećeg.
Cvrc, jok.
Uzeli su F1, pa pogledaj šta su ranije radili, Fandjo, ako znaš ko je to. :)
Smešne su priče MB hejtera, MB ne zna, kupili ovo, kupili ono. Kao da su se rodili juče.
Verovatno ne znaju istoriju pa misle da je ono što oni misle merodavno.
Da Folcika nije kupila Lambo, Audi nikad ne bi dobio R8.
E to je ta razlika izmedju Mercedesa i ostalih.
BMW je sam svoj gazda, za razliku od Folcika grupe, ali još uvek nemaju ss auto.
A taj moćni Mercedes 300SL Gullwing, SLR, SLS AMG i prinova AMG GT. :)
Evo malo da naučiš nešto :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SSK
Inače na njemu je radio Mercedesov šegrt, Ferdinand Porše. :)))

Autor Pit 05 Mar 2014, 13:03

dusan
Aj da stavim tacku na hejterske, laicke, neuke komentare.
Prvo i prvo, takve komentare pisu oni koji nemaju pojma o istoriji automobilizma.
Drugo, zasto se sportska odeljenja osnivaju ?!
Znaci ovi "fabricki" inzenjeri ne znaju ?
Ko se zaposljava u ta odeljenja ?
Pa inzenjeri sa trka, a ne ovi sa fabrickih traka.
Tako da su i M i Quattro odeljenje doveli nove ljude, zaposlili.
Mercedes je uzeo AMG i od njega napravio to sto je danas. Sada ga guraju u F1 , a zna se da bez Mercedesa to AMG nikad ne bi mogao.
Dakle Mercedes je zasluzan sto AMG ima sve njegovo na raspolaganju.
Danas je to fabricko odeljenje, a ne samostalni tjuner. Mozda neko ne zna razliku, ali to je vec njegov problem.
AMG sada nastaje od samog starta, dok je nekad tjunirao postojeci model.
Mrzi me vise da se bakcem sa malicioznim bespomocnim hejterima kojima smeta i mrze Mercedes.
Evo, kupili su F1 tim i zna se kakvi su bili rezultati.
A sad nova pravila, novo sve, Mercedes AMG u vrhu.
Toliko od mene.
Jedite se i nervirajte i dalje, pogotovo kad pocne nova sezona F1.
Pozz. : )))

Autor Pit 05 Mar 2014, 13:29

Imao je MB i sjajne i mracne momente u F1. Ne moze se osporiti cinjenica da su (u novijoj istoriji) za sjajne rezultate delom bile zasluzne i neke firme koje je MB kupio (npr. Ilmor), ali u svakom slucaju ovakvo stanje stvari u 2014. je nagrada za trud koji su njihovi inzenjeri ulozili, jer su prvi poceli sa razvojem novog bolida.
Kupovinom AMG-a, MB je dosao u posed i intelektualne svojine te firme (AMG je imao velika iskustva sa izradom delova motora od aluminijuma). Sigurno je bilo jeftinije i brze na taj nacin doci do nekih informacija nego kretati od nule. Pa, i BMW nije imao svoj SUV dok nije kupio Rover (tj. Land Rover), a ni Audi nije imao SS automobil pre kupovine Lamba (izuzetak je bio koncept Avus Quattro).

Autor Optimus Prime 05 Mar 2014, 21:17