
Kako se bliži kraj godine, tako raste lista ljudi koji su, svojom ili voljom šefova ekipe i marke, otišli iz Scuderije u sklopu opsežnih kadrovskih promena u slavnom italijanskom timu.
Dizajneri, inženjeri, vozači, pa i šefovi i predsednici timova i marke, svi oni su radnim ugovorima platili nesposobnost Scuderije Ferrari da u proteklih nekoliko sezona odigra značajniju ulogu u svetskom šampionatu Formule 1. Dolazak Sebastiana Vettela u tim je samo deo priče, a najnoviji potezi šefova italijanskog diva su znak promena za koje se navijači Scuderije nadaju da će Ferrari izvući iz krize.
Greške u razvoju bolida za ovu godinu nisu samo naškodile 2014., već su ozbiljno ugrozile i razvoj bolida za narednu sezonu, priznali su u Ferrariju. Tim je ipak odlučan u nameri da 2015. ne provede u senci ostalih ekipa, iako su svesni da će sledeća sezona biti tranzicionog karaktera, a tek 2016. bi trebalo da donese prave rezultate promena u kadrovskoj strukturi i vođenju tima.
U celom tom organiziranom haosu, vozači su za Ferrari najmanji problem. Na papiru, kombinacija Kimija Raikkonena i Sebastiana Vettela bi trebalo da bude jedna od najjačih na gridu, ali Kimi je ove godine bio senka svojih nekadašnjih rezultata i dostignuća. U Ferrariju se nadaju da će Finac sledeće godine pokazati više za upravljačem Scuderijinog bolida. Upravo 2015. će obe strane, Raikkonen i Ferrari, iskoristiti za donošenje odluke o mogućem nastavku saradnje u 2016.
"Prošla sezona je bila izuzetno teška za Kimija, ali to ne znači da je izgubio brzinu i veštinu po kojoj je poznat. Govorimo o bivšem svetskom šamoionu koji je titulu osvojio u Ferrariju. Kimi treba vremena i prostora da pokaže svoje sposobnosti i to će dobiti sledeće godine. Nakon toga možemo razgovarati o budućnosti naše saradnje. Kao što vidite, vozači su najmanji problem za Ferrari", rekao je novi šef tima, Maurizio Arrivabene.
Izvor: Autosport.hr