home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vozač Mercedesa i branilac titule Luis Hamilton u dominantnom stilu je trijumfovao na trećoj trci sezone Formule 1, Velikoj nagradi Kine.

Britanac je u Šangaju došao do druge pobede u ovogodišnjem šampionatu, a 35. u karijeri, u vremenu od 1:39:42.008 sata. Drugo mesto, sa sedam desetinki zaostatka, zauzeo je drugi vozač Mercedesa Niko Rozberg, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao Sebastijan Fetel u Ferariju. Tako se već posle tri trke izdvojio trio vozača, između kojeg je jasno da treba tražiti novog (ili starog) šampiona.

Velika nagrada Kine nije donela veliku borbu, čak je Hamilton rutinski odradio posao i nije vodio samo tokom odlazaka u boks. Fetel je u prvoj polovini trke uspevao da pripreti Rozbergu, ali kada je bilo najvažnije nije bio ni blizu. Nemac je čak mogao da ostane i bez treće pozicije, samo ga je sejfti kar spasao napada klupskog kolege Kimija Raikonena.

Treću trku sezone obeležilo je i to što su vozači Meklarena Fernando Alonso i Dženson Baton uspeli da je završe. Alonso i Baton su zauzeli 12, odnosno 13. mesto, s tim što je Britanac imao kontakt sa Pastorom Maldonadom u Lotusu, pa je zato njegov timski kolega završio trku ispred njega.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: AFP

Dominacija od starta do kraja: Hamilton najbrži u Kini, goreo motor Verštapena

Vozač Mercedesa Britanac Luis Hamilton pobedio je u trci Formule 1 za Veliku nagradu Kine u Šangaju.

Vozači su trku završili iza vozila bezbednosti, pošto se dva kruga pre kraja zapalio motor Maksa Verštapena iz ekipe Toro Roso.

Hamilton je od početka trke vozio sigurno, ostvario je 35. pobedu u karijeri, a drugu u sezoni, u vremenu od sat, 39 minuta, 42 sekunde i osam stotinki.

Drugo mesto zauzeo je njegov klupski kolega Niko Rozberg sa zaostatkom od 0,714 sekunde, treći je bio Sebastijan Fetel iz Ferarija sa 2,988 sekundi zaostatka.

Četvrto mesto zauzeo je vozač Ferarija Kimi Raikonen, a peto i šesto mesto vozači Vilijamsa Felipe Masa i Valteri Botas. Bodove su još osvojili Roman Grožan iz Lotusa, Felipe Nasr iz Zaubera, vozač Red Bula Danijel Rikardo i Markus Erikson iz Zaubera.

Naredna trka u šampionatu voziće se sledeće nedelje u Manami za Veliku nagradu Bahrenina.

Poredak vozača i konstruktora u Formuli 1:

Vozači:

1. Luis Hamilton (Velika Britanija) 68 bodova

2. Sebastijan Fetel (Nemačka) 55

3. Niko Rozberg (Nemačka) 51

4. Felipe Masa (Brazil) 30

5. Kimi Raikonen (Finska) 24

6. Valteri Botas (Finska) 18

7. Felipe Nasr (Brazil) 14

8. Danijel Rikardo (Australija) 11

9. Roman Grožan (Francuska) 6

10. Niko Hilkenberg (Nemačka) 6

11. Maks Verštapen (Holandija) 6

12. Karlos Sains mladji (Španija) 6

13. Markus Erikson (Švedska) 5

14. Danil Kvjat (Rusija) 2

15. Serghio Peres (Meksiko) 1

Konstruktori:

1. Mercedes 119 bodova

2. Ferari 79

3. Vilijams 48

4. Zauber 19

5. Red Bul 13

6. Toro Roso 12

7. Fors Indija 7

8. Lotus 6

Izvor: Tanjug.rs / Sport.blic.rs

Foto: Reuters



čitanja : 871



Komentari

Postaje dosadno. :)
Mislim vec jeste, teror i dominacija , nema ko da se suprotstavi.

Autor MB 12 Apr 2015, 11:14

Samo 17 sekundi prednosti na trci stazi koja ekstremno odgovara mercedesu, i na kojoj je mercedes pobdedjivao i u vreme dominacije RedBull-a je fantastican rezultat. To je samo 0.3sec zaostatka po krugu. Na ovakvoj stazi.....
Blizi se kraj dominacije Daimler Petronasa.

Autor toma 12 Apr 2015, 11:22

Mercedes opet objasnjava,dominacija u svakom smislu.Svaka cast Mercedesu-Amg-u i naravno Lewisu i Nicu.

Autor F1 w06 12 Apr 2015, 11:31

Samo 17 sekundi zaostatka i to bez forsiranja Mercedesa.

Autor messi 12 Apr 2015, 11:42

messi pa Nico je sa vecom razlikom pobedio na ovoj stazi u vreme totalne RedBull dominacije:))) A da ti nisi Luis, pa znas da li si forsirao....:))))

Autor toma 12 Apr 2015, 13:49

Kakvi ste bre to ljudi :)! Dok je Ferari sa Shumijem dominirao niko se toliko nije bunio. Kada je posle one dominantne sezone Brawn GP-a i Red Bull cetiri godine zaredom osvajao titule, takodje nikome to toliko nije smetalo, a sada posle jedne sezone toliko mrzite taj Mercedes da to postaje smesno! Da je neki drugi tim bilo bi vas briga, garantujem :). Ja sam prvi za izjednaceniju sezonu i da bude vise timova i vozaca koji ce se boriti za titulu, ali ako su oni trenutno najbolji mogu samo da im cestitam i da pozelim Kimiju vise srece :).

Autor Volare 12 Apr 2015, 15:56

Занимљив ми је Питунга.
Прошлу трку није коментарисао и сад отварам вест и спуштам на доле и смејем се унапред... :))
Ни тренутка резерве нисам имао ко ће да закити један маснији коментар!!! :)))

Питунга, има једна народна које се треба придржавати у свакој прилици а гласи:
"У победи не полети, у поразу не потони"

Чисто да се не питамо шта је са тобом кад Црвена фурија наштелује паљење једног скоријег дана! ;))

Autor Гагиба 12 Apr 2015, 16:53

Volare
2010. sezona je bila OK, u poslednjoj trci su tri vozaca bila u igri za titulu. 2013. je bila najdosadnija od onih gde je RB osvajao titule. Problem je u tome sto je kupovina titule od strane Mercedesa bila toliko ocigledna, da su i oni koji su na Mercedes gledali ravnodusno poceli da najvijaju protiv. Ko se najvise buni protiv razvoja motora u toku sezone? Ko se najvise buni protiv povratka V8 motora?
I toga, ja licno ne gajim mrznju prema Mercedesu, jer nisu jedini koji kupuju titule. Npr. i 2005. je Reno kupio titulu (setite se kompenzatora mase), 2009. Brown (dvostruki difuzor)...opet ponavljam ono sto sam pre dve-tri nedelje pisao. Meni je odvratno to sto se uvode kojekakva glupa pravila i mehanizmi (downsizing, elektrifikacija, ogranicavanje potrosnje goriva, motora i menjaca i sl.). Ako ovako nastave, najbolje je da svi predjemo na Formulu E.

Autor Optimus Prime 12 Apr 2015, 18:00

@Optimus Prime
Pa cekaj oni se najbolje snasli u toj masi glupih pravila o kojima ti pricas i u skladu sa tim pravilima napravili i motor i bolid i sad ispada kupili titulu. I onda kad je neko dominantan, ajde da menjamo pravila. Tako su i u trkama izdrzljivosti pokusavali razlicitim pravilima i inovacijama da uspore Audi, pa nisu. To su isto, ama isto, radili i sa Red Bull-om cetiri godine zaredom. Jednostavno su prosle godine imali najbolji bolid i to je to. Imaju i ove godine koliko mi se cini, ali su zato i neki drugi malo prionuli na posao pa mozda razlika i nije toliko velika. Meni ta prica o kupovini titule, ma koji da je tim u pitnju kroz istoriju, ne pije vodu.
Srecan Uskrs svima!

Autor Volare 12 Apr 2015, 19:22

Ali u pravu si sto se tice tih glupih pravila. *sra*u ce od njih, sto kaze Cvarkov :)

Autor Volare 12 Apr 2015, 19:23

Volare
Vidi, kad je Sumi u Ferariju dominirao, cak je i 2002. uveden drugaciji sisem bodovanja kako bi se smanjila razlika izmedju njega i ostalih. Pred sezonu 2005. je izbacena promena guma, sto nije islo na ruku Bridzstounu (kojeg je koristio Ferari), a jeste Mislenu, kojeg je, kao i kompenzator mase, koristio Reno. Gle' cuda, Reno i Alonso su prilicno lako osvojili titule te 2005. Tako je bilo i nekih sumnji da je tokom sezone 2012. RB koristio blokadu proklizavanja, ali se i o tome cutalo, jer RB nije nikom osporavao pravo da ubrzava svoj bolid. Elem, sad, kad bi bilo pozeljno da se otkoci razvoj motora (sto bi mozda bilo i dobro za celu industriju) ili vracanje V8 motora, Mercedes se najostrije buni, cak i preti izlaskom iz F1. Ne secam se da su se Ferari, RB ili neka druga ekipa toliko protivili promeni pravila za sledecu sezonu. Mislim da je Mercedes platio zamrzavanje razvoja motora i na taj nacin sebi kupio titule. Gledaj to npr. ovako- kako bi bilo da Marej plati da se ostalima ogranici trening da bi on mogao vise trofeja da osvoji? To je totalno kukavicki i nesportski. Kad se neko plasi napretka ostalih, sta onda misliti o njemu?

Autor Optimus Prime 12 Apr 2015, 22:04

Pitunga
Nisam pratio, ali samo koji sekund Merc je bio ispred Skuderije, i to na stazi koja odgovara Mercu 100%, juriš pa kičiš, pa opet, a realno se i ne trkaš... :))
Elem, drago mi je da si se radovao danas, i da si prvi komentariso, vidim... Za razliku od prošle trke kad si realno bio nezainteresovan :))

Autor mange 12 Apr 2015, 22:37

mange
Legendo jesi gledao GP ? : )
Rekoh ti ja Hamilton i Markez terminatori. ; )
Nema ko da im se suprotstavi.
Voleo bi da se vrati Stoner, da bude borba za prvo.

Autor MB 12 Apr 2015, 23:11