home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković objavio je danas na svom Tviter profilu da se povlači iz Svetskog šampionata turing automobila (WTCC).

Detalji će se znati na vanrednoj konferenciji za medije u petak, ali se zna da je u pitanju tehnički problem sa automobilom zbog koje nije konkurentan i zbog čega se povukao sa prethodne trke u Maroku.

Borković je prošle sezone debitovao u WTCC šampionatu i sezonu završio na 14. mestu.

Najbolji srpski automobilista se nedavno požalio na saradnju sa svojim novim timom, zbog čega je morao da odustane od takmičenja u Maroku, a pored toga doživeo je i emotivnu traumu pošto mu je preminuo otac, koji mu je bio životni uzor u svemu.

Izvor: Hotsport.rs

Foto: arhiva

DOPUNJENO: Borković vozi ETCC

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković takmičiće se ove sezone u Evropskom kupu turing automobila, nezvanično saznaje B92.

Borković je trebalo da do kraja sezone vozi u Svetskom šampionatu turing automobila, ali su problemi sa timom i automobilom doveli do promene njegovih planova.

Sezona u Evropskom kupu turing automobila startuje na stazi "Hungaroring" 2. i 3. maja, gde se vozi i naredna trka Svetskog šampionata turing automobila, što znači da će Borković sigurno biti u Budimpešti za dve nedelje.

Borković je prošle godine imao zapažen debi u svetskoj eliti, a između dve sezone je promenio i tim i automobil, što je dovelo do velikih problema. Honda Sivik koju je vozio na prve dve trke ove sezone nije modifikovana da bi on mogao da vozi komforno u njoj zbog svoje visine, ali i činjenice da taj model nije ni prići fabričkim.

Srpski automobilista je prošle godine vozio Ševrolet Kruz za Kampos Rejsing, a taj model je nešto veći od Honde Sivik, koju je dobio u sklopu saradnje sa Protim Italijom. Najmlađu osvajač Dijamantske kacige u istoriji srpskog automobilizma je od predsezonskih testiranja imao velike probleme sa bolovima u leđima zbog svoje visine od 207 centimetara.

Uprkos bolovima, odvozao je trke u Argentini, na otvaranju sezone, da bi se problemi nastavili proteklog vikenda u Maroku. Borković je tokom treninga i kvalifikacija uvideo da su mu amoritzeri u očajnom stanju, a kočnice spržene, zbog čega nije vozio trke na veoma opasnoj uličnoj stazi u Marakešu, iako je trebalo da startuje kao deseti na prvoj trci.

Sezona u Evropskom kupu turing automobila broji šest trkačkih vikenda, a pored "Hungaroringa", trke će se voziti i u Slovačkoj, Francuskoj, Češkoj, Belgiji i Italije, na stazama koje Borković odlično poznaje.

Borkoviću će to biti druga sezona u tom šampionatu, a prethodnu, 2013. godine, završio je na trećem mestu u generalnom plasmanu.

Izvor: B92.net



čitanja : 1405



Komentari

Nije.

Autor Pedja 22 Apr 2015, 23:08