
Rosi: Plašim se da stanem
Kako prenosi Sport klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi nagovestio je da naredna sezona možda i neće biti njegova poslednja u karijeri.
‚Doktoru‘ ugovor sa Jamahom ističe krajem sledeće godine, a više puta je rekao da će nastaviti da vozi dok god misli da može da bude konkurentan, uprkos činjenici da će u februaru napuniti 39 godina. Najavio je da će odluku o svojoj budućnosti doneti posle nekoliko trka sledećeg Moto GP šampionata, pa mnogi sa nestrpljenjem čekaju taj trenutak.
„Plašim se da stanem. Biće teško naći šta ću raditi jer je Moto GP moj ceo svet“, rekao je Rosi u intervjuu za „Sportvik“.
Jedna od opcija za legendarnog italijanskog motociklistu sigurno je da preuzme vođenje svog tima, koje je prepustio drugima. Rosi takođe ima svoju trkačku akademiju, čiji polaznici voze za Skaj VR46 u Moto3 i Moto2 kategoriji, ali i još nekim timolvima. Međutim, ‚Doktor‘ smatra da mu to ne bi bilo dovoljno.
„Bilo bi zanimljivo da vodim svoj tim, ali je to nešto drugačije“, istakao je Rosi.
Rosi je tokom tek završene sezone zauzeo peto mesto u generalnom plasmanu, a poslednji deo sezone vozio je sa slomljenom nogom koju je povredio u padu tokom treninga motokrosa. Povredu je doživeo pred trku na svom terenu u Mizanu, koju je zbog toga morao da propusti.
Izvor: Sportklub.rs
Doviciozo: Jamaha pokazuje da su pravila farsa
Vozač Dukatija Andrea Doviciozo rekao je da novo rešenje oplate koje je predstavila Jamaha tokom testiranja u Valensiji predstavlja dokaz da su prošle sezone krilca zabranjena samo da bi se naškodilo njegovom timu.
Krajem prošle godine zabranjena je upotreba aerodinamičnih krilaca, koje je usavršio Dukati, a kao razlog je navedena bezbednost. Timovi su nedostatak krilaca nadoknadili novim rešenjima oplate, a italijanska ekipa je razvila najagresivniju verziju.
Pošto je prvobitno bila mnogo konzervativnija u odnosu na rivale, Jamaha je testirala svoju verziju oplate na stazi „Rikardo Tormo“ po završetku sezone. Na njoj su uočljive oštre ivice koje podsećaju na krilca koja su zabranjena, što je dovelo do ogorčenja u redovima Dukatija.
„Ne želim da izazivam kontroverzu, ali postoji samo jedno moguće tumačenje – rečeno nam je da su krilca zabranjena jer su opasna, ali su nove oplate opasnije od tih krilaca. Slažem se sa sadašnjim propisima, ali nove oplate pokazuju da su razlozi koji su dati tada bili samo farsa. To je dokaz da je pravi razlog zabrane krilaca da se zaustavi napredak Dukatija“, istakao je Doviciozo, koji je ovogodišnji Moto GP šampionat završio kao vicešampion, iza Marka Markesa.
Vozač Jamahe Maverik Vinjales stao je u odbranu rešenja svog tima i istakao da je jasno da je zahvaljujući novoj oplati motor postao mnogo bolji.
„Ne smatram da je to nešto ilegalno. Aprilija je napravila nešto slično, isto kao i Dukati, tako da ne znam da li je to pravilima. Ali, osećaj na motoru je veoma dobro. Znamo pouzdano da je ovo mnogo bolje rešenje“, naglasio je Vinjales.
Izvor: Sportklub.rs