
Pored IMSA šampionata sportskih automobila, čija je prva trka bila 24 sata Dejtone, prošlog vikenda je na Dejtona međunarodnom spidveju startovala i nova sezona IMSA Kontinental čelendža sportskih automobila.
Pored dosadašnjih GS (GT4) i ST klasa, šampionatu se pridružila i TCR klasa.
Za trku zvaničnog naziva BMW endurans čelendž, prvu u SAD sa TCR klasom, bilo je prijavljeno ukupno 43 automobila. Od toga je 7 automobila bilo TCR klase, a u njihovim posadama bilo je 15 vozača. Taj deo startne liste činilo je čak 6 “audija RS 3“ i jedan “folksvagen golf“.
Na kvalifikacijama je u TCR klasi najbrži bio Kanađanin Kuno Vitmer u “audiju RS 3“ kanadskog tima C360R.
Trka je vožena u petak, a tokom cela četiri sata njenog trajanja vođena je velika borba za TCR pobedu između osvajača pol-pozicije, posade #74 Kuno Vitmer – Rodrigo Sales i njihovih timskih kolega, posade #77 koju su činili Tom Long i Brit Kejsi Mlađi.
Na kraju je trijumfovao “audi” #77, sa samo 1,955 sekundi prednosti u odnosu sestrinski #74. Kao treća je kroz cilj prošla posada #53, koju su činili Met Fasnaht i Džastin Pišitel u “audiju“ Murilo rejsinga, a ona je kasnila svega 79 hiljaditih. Četvorostruki trijumf brenda iz Ingolštata overio je tandem Li Karpentije – Kiron O’Rurk.
Što se ostalih klasa, tiče pobedu u GS klasi su odneli Dilon Makvern i Spenser Pampeli u “poršeu kajman GT4 klabsport MR“ tima RS1, dok su najbrži u ST klasi, koja je ovaj put okupila samo pet automobila, bili Nik Galante i Devin Džons u “BMW-u 328i“ tima BimerVorld rejsing.
Zanimljivo je da je pobednički TCR “audi“ tokom četiri sata izvezao 105 krugova i u apsolutnom poretku je klasifikovan kao 19, sa samo jednim krugom zaostatka u odnosu na pobednički “porše“ iz GS klase.
Šampionat se nastavlja dvočasovnom trkom na Sebringu 16. marta, a tog vikenda vozi se i legendarna trka 12 sati Sebringa.
Izvor: Serbiaring.com