
Nakon ranijih najava britanska automobilska manufaktura Ginetta potvrdila je učešće u najsnažnijoj LMP1 kategoriji Svetskog šampionata u trkama izdržljivosti, pa se Toyota ipak neće trkati sama protiv sebe.
Odlaskom Audija, kasnije i Porschea, iz najsnažnije LMP1 kategorije Svetskog šampionata u trkama izdržljivosti (WEC-World Endurance Championship) Toyota je uoči nove sezone bila jedini fabrički tim u pomenutoj najsnažnijoj kategoriji, a nije malo onih koji su prokomentarisali da će japanska automobilska kompanija napokon doći do (pre)dugo čekane pobede na jedinstvenoj trci 24 sata Le Mana koja će se, prema novom FIA-inom pravilniku, u predstojećoj WEC "supersezoni“ 2018./2019. voziti dva puta.
Kako god, Toyota ipak neće biti sama, jer u najsnažniju kategoriju LMP1 stižu dva prototipa Ginetta G60-LT-P1 s kojima će nastupati tim CEFC TRSM Racing, a od šest vozača za sada se zna da će Ginettine prototipe voziti Charlie Robertson i Oliver Rowland.
Prva od osam trka FIA WEC "supersezone“ (6 sati Spa Francorchampsa) voziće se 5. maja u Belgiji, a sredina juna rezervisana je za prvo izdanje francuskog "klasika“ - 24 sata Le Mana. Svi se slažu u jednom: najuzbudljivije će ipak biti u kategoriji LM GTE Pro
Izvor: Klix.ba