home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
audi rs3 lms

Druga runda IMSA Kontinental čelendža sportskih automobila vožena je na stazi Sebring, u okviru 66 izdanja legendarne trke 12 sati Sebringa.

Posle pobede na uvodnoj trci u Dejtoni u TCR klasi, Kompas rejsing i njegov “audi RS 3 LMS” trijumfovao je i u Sebringu.

Osvajači prethodne trke, posada “audija“ #77 koju čine Tom Long i Brit Kejsi Mlađi, imali su pol-poziciju i bili su favoriti za drugu uzastopnu pobedu u šampionatu. Skoro celu dvočasovnu trku proveli su u vođstvu, ali se u pretposlednjem krugu javio tehnički problem sa automobilom, pa su rangirani tek kao peti i pretposlednji u klasi, s krugom zaostatka za TCR pobednikom.

Posle problema posade #77, vođstvo su preuzele njihove kolege iz Kompas rejsinga, posada #74 koju čine Kuno Vitmer i Rodrigo Sales, koji su i trijumfalno završili nastup.

“Užasno mi je žao kolega“, rekao je Vitmer. “Da je bilo koji drugi TCR auto, ne bih mario, ali grozno mi je jer su oni ovde bili najbrži, osvojili su pol-poziciju i zaslužili su da se nađu na najvišem stepeniku postolja. Nažalost, na kraju nisu imali čak ni pristojan rezultat.”

“Pobeda je pripala nama, takav je ovo šampionat, borite se za njega zubima i noktima. U ovo je mnogo uloženo, tim je puno radio, a i mi smo takođe imali problema sa “audijem“. Propustili smo prvi i drugi trening, jedva smo izašli na treći, gde smo odvezli samo nekoliko krugova. Dobro smo se kvalifikovali, bili smo strpljivi, borili smo se i došli smo do pobede.“

Kao druga kroz cilj je prošla posada “folksvagen golfa“ #31 koju čine Taner i Luk Ramburg, dok se na trećem mestu našao još jedan “audi“, onaj sa startnim brojem 10, koji su vozili Li Karpentije i Kiron O’Rurk.

Na Sebringu se pojavilo 6 TCR automobila, što je jedan manje u odnosu na prvu trku na Dejtoni.

Što se GS i ST klasa tiče, ponovo je GS klasa bila najbrojnija sa 26 GT4 automobila, dok je ST klasa okupila pet.

U GS klasi trijumfovala je posada #60 “ford mustanga GT4“ tima Raš performans/KohR motorsport koju čine Kajl Marčeli i Nejt Stejsi, dok se na drugoj poziciji našao “BMW M4 GT4“ #26 koji su vozili Tobi Grahovec/Džejson Kluni.

Kao treći su kroz cilj prošli pobednici sa Dejtone, Spenser Pampeli i Dilon Makavern za volanom “porše kajmana GT4 klabsport MR“ #28.

Mark Pombo i Džared Salinski su trijumfovali u ST klasi, vozeći “mini džon kuper vorks“ #52. Iza njih su kraj karirane zastave prošle njihove kolege Met Pombo i Majk LaMara u “miniju“ #73, dok su kao treći rangirani Džejson Rejb i Maks Fokner u #21 “porše kajmanu“.

Sledeća runda IMSA Kontinental čelendža sportskih automobila vozi se 6. maja na stazi Mid-Ohajo.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 587



Komentari