
RELI SARDINIJA, na istoimenom italijanskom ostrvu, još jednom je pokazao zbog čega je WRC, SVETSKI RELI ŠAMPIONAT, bez premca u svetu brzine.
Posle 16 brzinskih ispita, od ukupno 20, borba za mesta na podijumu se potpuno rasplamsala, ali, tako je ujednačena da su TAČNE prognoze o rasporedu na postolju SKORO nemoguće…
OŽIE i NUJVIL vode pravu „mrtvu trku“ a Francuz ima prednost od samo 3,9 sekunde. U drugi dan relija ušao je sa zalihom od 17.7 sekundi ali je na ispitu 12 izgubio velikih 14 sekundi pa mu se sjajni NUJVIL potpuno približio. Sva četvorica, OŽIE, NUJVIL, LATVALA i LAPI voze pod maksimalnim pritiskom ali i neverovatnom koncentracijom. LATVALA beži mladom LAPIJU samo 5,3 sekunde dok petoplasirani HAJDEN PADON, zaostaje za liderom relija više od 2 minuta.
Publika uživa, posle prolaska prve četvorice svi na mobilnim trelefonima proveravaju trenutni REZULTAT i svako ima svog favorita. Članovi četvorke i njihovi timovi već odavno imaju više kalkulacija. OŽIE je svestan da čak i sa pobedom neće „skinuti“ NUJVILA sa prvog mesta u generalnom poretku šampionata, naravno ako TIJERI završi reli. NUJVIL opet zna da ne sme preterano reskirati i da mu je prevashodni cilj da prodje kroz cilj. Svi se takodje nadaju dodatnim bodovima na poslednjem ispitu od 6,96 km., na poznatom POWER STAGE.
U FORDU se nadaju uspehu OŽIEA a u HJUNDAIU veruju u svog NUJVILA. Zanimljiva je atmosfera u timu TOJOTE, jer njihova dva predstavnika, majstori iz FINSKE, konkurišu za PODIJUM. Na SARDINIJI se s nestrpljenjem očekuje nedelja i četiri finalna ispita.
Najbolji član SITROENA, Norvežanin MADS OSTBERG je dosta bolji od timskog rivala KREG BRINA, a u klasi WRC 2 ka pobedi sigurno ide Čeh JAN KOPECKI, sa fabričkom „škodom fabijom R5″. Prati ga zemljak MARTIN PROKOP, sa „ford fiestom R5″.
Plasman posle 16 brzinskih ispita:
1. OŽIE – „ford“
2. NUJVIL – „hjundai“………….+ 3,9 sek.
3. LATVALA – „tojota“………… + 48,9
4. LAPI – „tojota“……………. + 54,2
5. PADON – „hjundai“……….+ 2,01.8 min.
6. OSTBERG – „sitroen“……… + 2,03.9
7. BRIN – „sitroen“……………..+ 3,13.6
8. KOPECKI – „škoda R5″ (WRC 2)…….+ 10,41.4
9. TANAK – „tojota“……………….+ 12,27.4
10. PROKOP – „forda R5″……+ 13,02.1
Izvor: Mojsvetbrzine.rs