
Organizator Britanskog turing šampionata, kompanija TOCA, objavila je da će dopunama postojećeg tehničkog pravilnika hibridni pogon biti uveden u seriju od kraja 2021.
Sadašnji BTCC vozi se po NGTC pravilima (“nova generacija turing automobila”), koja se nalaze u drugoj polovini svog desetogodišnjeg roka trajanja. Na prošlonedeljnom sastanku tehničke radne grupe šampionata utvrđen je plan za ulazak hibrida u najznačajnije takmičenje na Ostrvu.
Odgovarajuća hibridna jedinica biće montirana na sve automobile, kao dodatak postojećem pogonu. Svaki takmičar će zahvaljujući njoj imati rezervu dodatne snage, a u trci će moći da je koristi u sklopu odabrane strategije.
Inženjerski aspekt ovog projekta biće do detalja razrađen i definitivne tehničke odluke biće donete u narednih godinu do godinu i po dana. Zamisao je da neki od aktuelnih automobila budu opremljeni hibridnim jedinicama u sezonama 2020/2021, u sklopu razvoja i testiranja projekta. O svim fazama TOCA će dalje obaveštavati javnost.
“Naš sjajni šampionat prolazi kroz vrlo važan i uzbudljiv period i drago mi je što mogu da potvrdim da ćemo u sklopu naše evolucije uvesti i hibridnu energiju”, rekao je direktor serije Alan Gau.
“Ovaj koncept dočekan je raširenih ruku na nedavnom sastanku tehničke radne grupe i sad počinje stvarni posao na njegovoj tehničkoj primeni. Međutim, za razliku od razvoja hibrida kakav postoji u serijama poput Formule 1, ovaj naš sigurno ne treba da bude, niti će biti ekstreman, već ćemo ga uklopiti u naša NGTC tehnička pravila relativno bezbolno i uz povoljan odnos uloženog i dobijenog.”
“Podjednako je važno to što uvođenjem hibrida BTCC ostaje apsolutno relevantan proizvođačima, sponzorima i javnosti, uz dodatnu pogodnost što će to poboljšati naše ionako sjajno trkanje. Vozači će imati određenu rezervu dodatne hibridne snage koju će moći da upotrebe tokom svake trke, a to će od njih zahtevati dodatni element veštine i doprineće uzbuđenjima u bliskim i zabavnim trkama, koje su karakteristične za BTCC.”
Izvor: Serbiaring.com