home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Vesnić Brno

Milovan Mikica Vesnić osvojio je novi naslov prvaka Srednjoevropske zone na kružnim stazama!

On je na petom takmičarskom vikendu serije osvojio prvi, skraćeni sprint u klasi D4-3500 i stekao je šampionski naslov jednu trku pre kraja takmičenja.

Juče osvojena pol-pozicija u klasi dovela je Vesnićevu “kupru” na apsolutno 17. poziciju na startnoj rešetki trke divizije preko 2.000 kubika. Sa 19. mesta kretao je njegov timski kolega Jakub Višomirski u “hondi sivik”, ali startno mesto 20, koje je pripadalo Krenekovom vozaču Vaclavu Nimču Mlađem, ostalo je prazno. U “audiju” češkog pilota aktivirao se protivpožarni aparat i dok je ekipa očistila kokpit, istekao je rok za izlazak na startnu rešetku, pa je jedini Vesnićev konkurent u borbi za naslov morao da pođe s pitlejna.

Posle originalnog letećeg starta dogodila su se tri udesa, u kojima je stradalo pet GT automobila, pa je organizator prekinuo trku.

Usledila je predugačka pauza, a nova startna rešetka formirana je po neuhvatljivim principima. S obzirom na rani prekid i pređenu distancu kraću od jednog kruga, trebalo je da započne potpuno nova trka, kao da originalnog starta nije ni bilo. Međutim, automobili su ostali u poretku u kojem su zatečeni u vreme prekida. Bilo je i izuzetaka – Vaclav Nimč je startovao peti u klasi, kao da je u ono malo vožnje posle starta s pitlejna prestigao petoricu konkurenata.

Na novom startu trke skraćene na 22 minuta, Vesnić i Višomirski zadržali su dvostruko vođstvo u klasi, a Nimč je krenuo u proboj i ostavio za sobom i “kupru” Karola Vitkea.

Vesnić je izvezao usamljeničku trku. Početno je diktirao tempo vozeći krugove u zoni od 2:11 i 2:12, a Nimč je bio najaktivniji i dočepao se trećeg mesta u klasi, pretekavši suparnika iz D4-3500 klase, Radima Adameka u “BMW-u”.

Vožnja je privedena kraju bez većih uzbuđenja. Vesnić je prošao kroz cilj kao pobednik klase, a apsolutno trinaesti. Drugo mesto, uz 7,5 sekundi zaostatka, pripalo je Višomirskom, što je značilo i dvostruki trijumf ekipe ASK Vesnić. Uprkos svojoj borbenosti, Nimč nije mogao dalje od trećeg stepenika pobedničkog postolja i kasnio je 11 sekundi za pobednikom.

Ostatak plasmana u klasi D4-3500 popunili su četvrtoplasirani Karol Vitke, Tesitore u “opelu”, Milan Valašek u “đineti”, Čaba Tot u “kupri”, Petr Čižek u “oktavija kup” automobilu i domaći vozač Radim Adamek, čiji je auto otkazao poslušnost dva kruga pre cilja.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 707



Komentari