
Polubrat Valentina Rosija Luka Marini je ostvario prvu pobedu u karijeri u Svetskom šampionatu u kategoriji Moto2, a legendarni Doktor je otrkio da je imao poteškoća zbog toga da spremi svoju trku u Maleziji.
Valentino Rosi je u Maleziji bio veoma blizu da konačno posle više od godinu dana i prošlogodišnje trke u Holandiji dođe do pobede u MotoGP šampionatu. Doktor je tri kruga pre kraja u borbi sa Markom Markezom pao svojom greškom i ostao je bez toliko dugo očekivane pobede. Legendarni Italijan kaže da bi trkački vikend u Maleziji bio kompletan da je on posle pobeda Luke Marinija i Frančeska Banjaje uspeo da se popne na najviše postolje.
"Ovo je možda najgori momenat, posle pobede mog brata mogao je da bude to veliki dan. Emocija je velika, moraš da sediš u stlici i da se oporaviš i možda zaplačeš. Ja sam takođe malo plakao. Ali moraš i da se trkaš i to je toliko je*ote, teško je, veoma veoma teško. Osećaj je neverovatan jer je takođe osvojena i prva titula šampiona sveta za naš tim i za akademiju i fantastično je što je Peko osvojio svoju prvu titulu", kazao je Rosi posle trke na stazi "Sepang".
"Moj brat me je impresionirao ove godine svojim napretkom. Veoma sam srećan i ponosan na njega. Iskreno nisam mislio da će biti prvi na nekoj trci ove godine. Nadam se da će nastaviti ovako" poručio je Rosi.
Banjaja i Marini su inače članovi Rosijevog Skaj VR46 tima koji se takmiči u Moto2 i Moto3 kategoriji. Taj tim je imao mnogo razloga za slavlje kao što je Rosi i kazao jer je Marini došao do prvog trijumfa u karijeri dok je Peko Banjaja overio titulu šampiona sveta u Moto2 kategoriji.
Banjaja naredne sezone prelazi u MotoGP kategoriju i voziće za Pramak Dukati.
Izvor: Sportklub.rs
Pedrosa: Ništa posebno u Valensiji
Dani Pedrosa je na Velikoj nagradi Malezije završio kao petoplasirani što mu je ove sezone jedan od boljih plasmana. Vozač Honde nije uspeo da se izbori za pobedničko postolje sa Aleksom Rinsom, Maverikom Vinjalesom i Žoanom Zarkom.
"Imao sam dobar osećaj na početku trke, ali sam se kasnije dosta mučio sa motociklom. Nisam mogao da vozim kao što sam hteo i obišli su me Rins i VInjales. Ali bolje je bilo nego obično. Na početku sam imao problema sa Doviciozom i nisam mogao da ga preteknem jer je dobar na kočenju i na izlasku iz krivina. Kada sam bio četvrti smanjiavo sam zaostatak za Zarkom i imali smo isti ritam. Na kraju je Suzuki bio veoma dobar, u krivinama i posebno je imao dobro prijanjanje", kaže Pedrosa koji kaže da je dobar rezultat došao kao posledica dobrih podešavanja.
"Podešavanje je bilo drugačije i zato sam mogao da obilazim i da imam dobar ritam. Na kraju sam imao problema sa gumama i izgubio sam brzinu. Možda sam mogao da se više približim Zarku u sredini trke i onda da se bolje branim od Rinsa i Vinjalesa".
Španac u Valensiji završava svoju MotoGP karijeru i postaće test vozač ekipe KTM. Dani kaže da u Valensiji ne sprema nikakav veliki oproštaj.
"Mislim da će biti gužve posebno jer ljudi znaju da mi je poslednja trka i da hoće da budu malo sa mnom. Međutim ja ću se fokusirati na trku. Ništa posbeno neće biti u Valensiji, samo ću probati da odvezem najbolju trku. To je to".
Izvor: Sportklub.rs
MotoGP dobija novu trku 2021.
Prema najnovijim informacijama, MotoGP kalendar će od 2021. godine biti bogatiji za još jednu trku.
Kako prenosi britanski „Autosport“, Indonezija će se pridružiti „premijernoj klasi“, dok će gran pri ove azijske zemlje voziti na uličnoj stazi Lombok.
Delegacija Dorne, u kojoj se našao i izvršni direktor Karmelo Espeleta, posetila je Indoneziju pre tri sedmice, kako bi uverili da će sve ići po planu.
Izgradnja staze je poverena kompaniji Vinci Construction, koja će radove izvoditi na prostoru veličine 131 hektar, smeštenom na južnom delu ostrva Lombok. Francuska kompanija će takođe biti jedan od glavnik investitora, a očekuje se da će u projekat uložiti oko 900 miliona evra.
Ukoliko sve prođe po planu, MotoGP će konačno imati mesto na jednom od najvećih tržišta motocikala na svetu.
I Finska i Meksiko žele mesto u MotoGP kalendaru, ali se nisu našli u onom za 2019, čime je broj trka ostao ne 19.
„Do 2021. sigurno nećemo imati više od 20 trka u sezoni, ali od 2021. imamo otvorene mogućnosti“, poručio je Espeleta. „Imamo dosta zainteresovanih, što znači da nas čekaju dugi i naporni pregovori.“
Izvor: Moto-berza. com