
Suzuki želi satelitski tim, Aprilia ne razmišlja o tome
Svega dva od šest MotoGP fabričkih timova neće u 2019. imati svoju satelitsku ekipu.
To su Suzuki i Aprilia, koji imaju suprotna mišljenja o značaju takvog projekta.
Za Suzuki, koji je povezivan sa Marc VDS-om pre nego što se belgijska ekipa povukla iz “premijerne klase”, to je jasna ambicija.
“Voleli bismo da imamo satelitsku ekipu, jer bi tako mogli da dobijemo više informacija za razvojni proces”, izjavio je šef tima, Davide Brivio. “Ali za kompaniju bi to bio veliki napor, jer nemamo toliko resursa kao naši konkurenti.”
“Razgovori o takvom projektu i dalje postoje i nadam se da ćemo za 2020. moći uradimo nešto konkretnije po tom pitanju. Ipak, biće teško jer svi satelitski timovi imaju ugovore koji ističu tek posle 2020.”
S druge strane, Aprilia, koja je u prošlosti podržavala ideju o satelitskom timu, sada menja taktiku.
“Za nas, to nije primarni cilj”, poručio je timski šef, Romano Albezijano.
“Odlučili smo da uloživo u razvojni proces i testiranje. Verujemo da je posvećenost dvojici vozača fabričkog tima i jednom test vozaču najbolji način za razvoj ekipe kao naše.”
U tu svrhu, Aprilia je angažovala Bredlija Smita, koji će predvoditi test tim i “vajldkard” nastupe, dok će boje ekipe braniti Aleš Espargaro i Andrea Janone.
Argentina ostaje u MotoGP-u
Organizatori gran prija Argentine saopštili su da je postignut dogovor o nastavku saradnje sa MotoGP-om.
Prema novom ugovoru, ova južnoamerička zemlja će biti domaćin trke u “premijernoj klasi” najmanje do 2021.
Da podsetimo, Argentina se nakon 14 godina odsustva, u MotoGP vratila 2014. godine, kada je vožena trka na novoj stazi “Autodromo Termas de Rio Ondo”.
Od tada je voženo pet velikih nagrada Argentine – dve pobede je ostvario Markes, a po jednu Rosi, Vinjales i Кračlou.
Argentina je trenutno jedina južnoamerička zemlja u MotoGP kalendaru, mada bi Brazil (Rio de Žaneiro) mogao da se priključi kalendaru od 2021, ukoliko nova staza bude završena na vreme.
Izvor: Moto-berza.com