home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Rosi

Valentino Rosi će 9. marta početi 24. sezonu u MotoGP šampionatu, a italijanski vozač je pred trkački vikend u Kataru zadovoljan kako Jamaha razvija svoj motocikl.

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi je još prošle sezone kritikovao fabriku Jamahe zbog nedovoljnog razvitka morocikla, a da je problema stvarno bilo i da Jamaha zaostaje za glavnim konkurentom Hondom pokazuju i rezultati. Valentino Rosi je poslednji put trku dobio 2017. godine u Asenu, a Maverik Vinjales je slavio samo u Australiji tokom 2018. godine.

Sada međutim motocikl Jamahe izgleda bolje i Valentino Rosi je zadovoljan.

"Konačno počinje prva velika nagrada sezone! Predsezonski testovi su bili veoma značajni. U Sepangu i Kataru smo napravili neke korake unapred i možemo da kažemo da smo uradili pozitivne testove. Moramo još da napredujemo, ali na dobrom smo putu. Prvog vikenda ćemo moći da razumemo neke stvari mnogo bolje. Imaćemo vremena da unapredimo motocikl tokom slobodnog treninga i da se spremimo za trku. Dobro sam trenirao ove zime i dobro se osećam i spreman sam za novu sezonu sa Jamahom", poručio je Valentino Rosi.

Trkački vikend u Kataru počinje u petak od 11:50 uz direktne prenose na Sport Klubu 1, dok su subotnji treninzi i kvalifikacije kao i trke u nedelju na Sport Klubu 2.

Izvor: Sportklub.rs

MotoGP u brojevima: Pola kraljevske klase su šampioni

Od početka nove sezone Moto GP šampionata deli nas manje od dva dana, a kada znate da je polovina vozača u kraljevskoj klasi osvojila barem jednu titulu tokom svoje karijere, to predstojeću akciju čini još primamljivijom.

Samo trojici od 22 vozača je pošlo za rukom da pokore najjaču kategoriju, ali oni između sebe imaju 15 titula. Valentino Rosi ih predvodi sa sedam, prati ga Mark Markes sa pet, a tu je i Horhe Lorenco sa tri. Svaki od njih trojice ima još po dve titule u nižim kategorijama - ‚Doktor‘ i Markes su bili šampioni u obe, dok je stariji od dvojice Španaca dva puta pokorio klasu do 250 kubika.

Njima društvo prave još devetorica motociklista. Žoan Zarko je dva puta osvojio naslov prvaka u Moto2 kategorije, u kojoj su šampioni bili i Pol Espargaro, Tito Rabat, Franko Morbideli i Frančesko Banjaja. Krunom u najslabijoj klasi, bilo da se zvala do 125 kubika ili Moto3, okitili su se Maverik Vinjales, Andrea Doviciozo i Đoan Mir. Tu je i Kal Kračlou, koji je pre deset godina bio svetski šampion u supersportu.

Što se tiče pobeda, samo trojica vozača nisu uspela da se nađu na najvišem stepeniku pobedničkog postolja ni u jednoj od klasa Svetskog šampionata. Preostalih 18 ostvarilo je ukupno 419 trijumfa, a osmorica među njima su to uspela u kraljevskoj klasi – Rosi, Markes, Lorenco, Vinjales, Doviciozo, Kračlou, Andrea Janone i Džek Miler. Mnogi očekuju da će se taj broj povećati ove godine.

Vozači ukupno devet nacionalnosti takmičiće se ove godine u najjačoj kategoriji, a razlika između najmlađeg i najstarijeg među njima je 20 godina. Italija, Španija, Francuska, Velika Britanija, Australija, Japan, Malezija, Portugal i Češka će imati svoje predstavnike u Moto GP šampionatu. A sa 19 godina i 325 dana, Fabio Kvartararo je najmlađu u njemu, dok je Rosi sa 40 godina i 22 dana najstariji. Njih dvojicu deli ukupno 20 godina i 63 dana.

Zvanični sajt Moto GP šampionata spremio je za nas te zanimljive statističke podatke pred početak sezone od koje očekujemo mnogo. U narednih osam meseci moći ćete da je pratite na kanalima Sport Kluba, počevši od petka, kada startuje akcija na Velikoj nagradi Katara, a mnogo toga interesantnog vas tek čeka.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 737



Komentari