home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Miler Rast

Vozač Abt Audija Niko Miler pobedio je na prvoj DTM trci na Nirburgringu, ispred svog kolege po brendu Renea Rasta i vozača BMW-a, Marka Vitmana.

Miler je bio najbrži u kvalifikacijama ispred Audi kolega po brendu, Rasta i Robina Frajnsa. Najbolje plasirani predstavnik BMW-a bio je Vitman, koji je u trku ušao sa četvrtog mesta, dok je vozač “audija RS5 DTM” Majk Rokenfeler zauzeo petu startnu poziciju. Miler i Rast su odlično startovali i odvojili se od konkurenata, dok je Rokenfeler uspeo da pretekne Vitmana na startu, a umalo je prošao i pored Frajnsa, ali se pobednik iz Asena odbranio.

Tokom prvih nekoliko krugova u borbi za sedmu poziciju četvoromeč su vodili dvojac Audija Džejmi Grin i Loik Dival i dvojac BMW-a, Šeldon van der Linde i Timo Glok. Grin je najgore prošao u toj borbi i ostao je iza konkurenata, a zatim ga je pretekao “BMW M4 DTM” Lukasa Auera u 5. krugu.

Pilot BMW-a, Džonatan Aberdin, koji je napravio nekoliko grešaka i sišao je sa staze u drugom krugu, prvi je obavio obaveznu promenu guma. Dival je pogrešio na kočenju pred ukosnicom u 8. krugu, ali je uspeo da se odbrani od Gloka i ostane sedmi. Rokenfeler je prvi od vodećih obavio promenu guma u osmom krugu, dok je Rast u narednom sišao sa dva točka van staze u šljunak, ali nije izgubio poziciju od Frajnsa.

U desetom krugu, Dival je pokušao da uđe u boks u istom vreme kao i Glok sa kojim se trkao. Međutim, on je u pit lejn ušao nepropisno, preko granične linije, zbog čega je bio pod istragom. BMW mehaničari bili su brži u promeni guma i omogućili su Gloku da nadoknadi poziciju u odnosu na Divala. Francuski vozač je potom kažnjen sa pet sekundi zadržavanja u pit lejnu, dok je Miler obavio svoj pitstop u 12. krugu. Frajns je imao bolji tempo od Rasta i pretekao ga je na početku 13. kruga, posle čega je aktuelni DTM šampion odmah promenio gume.

Frajns i Auer su u 14. krugu poslednji otišli na promenu guma. Frajns je izašao na stazu iza Milera i Rokenfelera, a posle par krivina pretekao ga je uz mali kontakt i Rast. Rokenfelerove gume su počele polako da posustaju, što je Rast iskoristio i veoma agresivno ga pretekao. Nekoliko krivina kasnije, šampion iz 2013. izgubio je poziciju i od Frajnsa. U 23. krugu, ponovo u prvoj krivini, Rokenfelera je obišao i Vitman, čime se domogao četvrte pozicije. Na početku 27. kruga, Frajns je pokušao da pretekne Rasta u prvoj krivini. Tu je prekasno kočio i bukvalno je preleteo preko ivičnjaka, na doskoku je izgubio kontrolu nad svojim “audijem” i okrenuo se na stazi, zbog čega je pao na petu poziciju.

Miler je prvi prošao pored karirane zastave i učvrstio se kao apsolutni lider u generalnom. Rast je bio drugi, čitavih 15 sekundi iza Švajcarca, sledili su Vitman i Rokenfeler.

Frajns je bio peti na cilju, nakon što je uspeo da se održi ispred BMW-ovih pilota Filipa Enga i Gloka. Dival nije odslužio svoju kaznu, pa mu je dodato 10 sekundi, zbog čega je klasifikovan kao deveti, iza “BMW-a M4 DTM” Šeldona van der Lindea. Poslednji raspoloživi poen pripao je Aueru.

Nakon ove trke, Miler vodi u generalnom 192 sa poena, ispred Frajnsa koji ima 149 i Rasta koji je osvojio 140, dok je četvrti Loik Dival, sa 73 osvojena poena.

DTM program na Nirburgringu nastavlja se u nedelju, kada su na programu kvalifikacije od 10:45 i trka od 13:30 po centralnoevropskom vremenu.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 636



Komentari