home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Kubica

Prošlogodišnji DTM vozači Robert Kubica i Ferdinand fon Habzburg nastupiće na predstojećem Roleksu 24 na Dejtoni kao takmičari danskog LMP2 tima Haj klas rejsing (High Class Racing), prenosi Serbiaring.

Zajedno s njima u četvoročlanoj postavi na Floridi biće i Anders Fjordbah i Denis Andersen, koji će se za istu ekipu trkati u FIA Svetskom endurans šampionatu, gde će im partner biti višestruki osvajač 24 časa Le Mana Jan Magnusen.

Kubica je ranije testirao prototipove LMP1 i LMP2 klase, ali će mu Roleks 24 biti prva trka s ovom vrstom automobila.

Bivši as Formule 1 i osvajač Velike nagrade Kanade 2007. prošlu sezonu je proveo u DTM redovima, za volanom klijentskog “BMW” tima ART GP. U inače tegobnoj kampanji, najbolji rezultat bio mu je treće mesto na Zolderu, a godinu je završio kao petnaesti u generalnom. Budući DTM sa automobilima GT3 standarda nije po Kubicinom ukusu, on je naznačio da se u takvu seriju neće vraćati, dok je s druge strane izrazio zanimanje za dugoprugaške discipline poput Nirburgring Endurans serije, takođe s GT3 tehnikom.

“Za mene je ovo potpuno nov izazov i novo iskustvo, jer sam se ranije fokusirao uglavnom na sprint trke”, rekao je pilot iz Krakova.

“Trke izdržljivosti zahtevaju drugačiji pristup. Auto delite sa timskim kolegama, biće mi drago da se s njima upustim u ovaj izazov, a takođe priželjkujem i da zajedno s njima stignem na cilj ove prohtevne trke.”

“Auto mi je takođe nov, to mi je prvi put da ću voziti Oreka LMP2 automobil, ali se nadam glatkoj tranziciji, iako delimo vreme u vožnji, kako bismo mogi da se usredsredimo na rad i pripreme za trku.”

Habzburg je u drugoj i poslednjoj godini DTM Klase 1 vozio privatni WRT “audi RS 5 DTM”. On je uz Kubicu jedini pilot klijentskog automobila kome je pošlo za rukom da se u 2020. popne na podijum, što je učinio stigavši treći na Zolderu.

Mladi Austrijanac će ovog januara drugi put startovati na maratonu na Dejtoni. Na slavnoj trci, dragulju u IMSA kruni, debitovao je 2018, u postavi sa Ho-Pin Tungom, Aleksom Brandlom i Antoniom Feliksom da Koštom. On smatra da će mu dvogodišnje DTM iskustvo korisno poslužiti na otvaranju dolazećeg IMSA šampionata sportskih automobila.

Bivši F3 trkač, Habzburg se sada nada karijeri u trkama izdržljivosti i ambicija mu je da se u budućnosti nađe za volanom LMDh ili hiperautomobila na 24 časa Le Mana. Njegova program 2021. uključuje i trkanje u Azijskoj Le Man seriji.

“Dejtona 24 je vrhunac moje dosadašnje karijere”, izjavio je Habzburg. “To je bila moja prva 24-časovna trka i potpuno me je opčinila, nije bila nalik bilo čemu što sam ranije doživeo.”

“Jedva čekam da joj se vratim, definitivno ću joj prići s većim iskustvom i zrelošću stečenom tokom poslednjih nekoliko godina DTM trkanja i vožnje na 24 sata Spa, ali se nadam da me nikada neće proći ta navala uzbuđenja.”

“I ranije sam kazao da mi je definitivni cilj da budem profesionalac na 24 časa Le Mana, a sa uvođenjem klasa Hiperautomobila i LMDh to izgleda dostižnije nego ikada pre.”

“Predstoje uzbudljiva vremena u trkama sportskih automobila i zato sam zahvalan ekipi Haj klas rejsing što mi je dala priliku i postarala se da sada budem na pravom mestu. Timu ću pružiti sve od sebe zarad sjajnog rezultata na Dejtoni.”

Izbor: Serbiaring.com



čitanja : 189



Komentari