
Ferrari je u trkama izdržljivosti, među kojima je najpoznatija trka 24 sata Le Mana, u najsnažnijoj klasi poslednji put nastupao 1973. godine, ali stvari će se uskoro promeniti.
U Maranellu su potvrdili da će od 2023. godine u FIA WEC šampionatu (World Endurance Championship) imati automobil u novoosnovanoj najsnažnijoj klasi LMH (Le Mans Hypercar) koja će u trkama izdržljivosti popuniti prazninu nastalu skorim ukidanjem prototipa iz klase LMP1.
Ferrari će se u najelitnije i najbrže društvo vratiti nakon pauze koja je trajala 50 godina, a u slavnoj italijanskoj kompaniji su potvrdili da je već počeo razvoj njihovog LMH automobila koji će svoju slavu u WEC šampionatu tražiti među klasnim konkurentima koje su najavili ili već pripremaju u Toyoti, Peugeotu, Porscheu, Audiju, Glickenhausu, McLarenu, Aston Martinu...
Uz opravdana očekivanja da će LMH "zveri" pomenutih automobilskih kompanija u narednim godinama konačno vratiti uzbuđenje koje poslednjih godina nedostaje u najsnažnijoj klasi WEC-a, treba podsetiti da su Ferrarijevi automobili na trci 24 sata Le Mana u generalnom poretku pobeđivali devet puta, a do poslednjeg trijumfa na jedinstvenom francuskom klasiku su stigli 1965. godine.
Izvor: Klix.ba