home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Pavlović

Trinaesto izdanje evropskog Lamborgini supertrofeja počinje ovog vikenda u Monci, a na startu najbrže monomarka serije na svetu prvi put će se naći potpuno srpska posada u sastavu Miloš Pavlović – Petar Matić.

Pavlovića nije potrebno posebno predstavljati, dovoljno je reći da je u pitanju najtemeljnije i najklasičnije školovan trkač na krugu sa južnoslovenskog prostora i jedini automobilista iz regije koji je stigao do F1 superlicence.

Matić je 54-godišnji biznismen, vlasnik kompanije MPC koja se bavi nekretninama i trgovinom. Kao pasionirani zaljubljenik u auto-sport i vozač džentlmen prešao je lepu kilometražu u vozilima GT kategorije, dok je u “lamborginiju” početnik, piše Serbiaring.

Shodno statusu vozača, srpski tandem nastupaće u Pro AM klasi Supertrofeja, a auto će im pripremati Bonaldi motorsport.

Trkačko odeljenje kuće iz Sant’Agate Bolonjeze, Lamborgini skvadra korse, najavljuje više od 30 “hurakana supertrofeo evo” na otvarajućoj rundi sezone, s tim što će čak 15 vozača debitovati u takmičenju koje u Moncu stiže prvi put od 2018.

Očekuje se da će se u Pro klasi istaći viceprvak iz 2020. Kevin Đilardoni u automobilu ekipe Oregon. Njegov partner u poduhvatu je bivši F3 vozač Leonardo Pulčini, koji je prošle sezone vozio “lamborgini hurakan GT3 evo” u GT prvenstvu Italije.

Bonaldi motorsport je prošle godine dovezao Dina Stonmena do Pro vozačke titule, ali se ove sezone odlučio za mlađe i anonimnije pilote. Od poznatih imena u Pro klasi nalazimo Džonatana Čekota, koji je Supertrofeo vozio i 2020, a za visok plasman može da se bori i Nemac Sebastijan Baltazar.

Sa startne rešetke ne izostaje ni prošlogodišnji Pavlovićev suvozač, Meksikanac Raul Guzman, koji je ostao s timom Target rejsing.

Titulu u Pro-AM klasi brane Poljaci Karol Baš i Andžej Levandovski. Osim Pavlovića i Matića, konkurenti će im biti i Česi Bronislav Formanek – Jakub Knol u “hurakanu” Mičanek motorsporta.

U AM klasi vlada solidna gužva sa šest konkurentnih posada, dok će ih u Kup klasi biti pet.

Program u “Hramu brzine” podrazumeva dva jednočasovna treninga u petak, prvi od 9:55, drugi od 13:10. Dve ture 20-minutnih kvalifikacija predviđene su za subotu od 10:40.

Istog dana vozi se trka 1 sa startom u 16:05, dok je trka 2 zakazana za nedelju u 11:50. Oba sprinta traju po 50 minuta.

Ovogodišnji evropski Supertrofeo će u rasponu od sedam meseci imati šest rundi i 12 trka u pet zemalja Starog kontinenta. Karavan će posle Monce obići i Pol Rikar, Zandvort, Spa, Nirburgring i Mizano, gde se krajem oktobra vozi i Lamborgini svetsko finale.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 523



Komentari