
Drugo mesto pripalo je vozaču Mercedesa Džordžu Raselu, dok je poslednje mesto na pobedničkom podijumu popunio drugi vozač Meklarena Lando Noris. Četvrtu i petu poziciju zauzeli su vozači Ferarija Šarl Lekler i Luis Hamilton, šesto mesto je pripalo aktuelnom svetskom prvaku, vozaču Red Bula Maksu Verstapenu, dok je na sedmoj poziciji završio Pjer Gasli iz Alpine. Bodove su osvojili još i Esteban Okon (HAS), Juki Cunoda (Red Bul) i Oliver Berman (HAS).
Većina vodećih vozača trku je počela na mekim gumama, jedino su vozači Ferarija krenuli na srednje tvrdim gumama. Pjastri je na startu trke bez većih problema zadržao prvo mesto, dok je do promene došlo na drugoj poziciji koju preuzima Rasel. Treću poziciju je posle uspešnog napada preuzeo Noris, a Lekler je pao na četvrto mesto.
Među vodećima dobro je startovao Sainc, koji se probio do šestog mesta, dok su Antoneli i Verstapen pali na sedmo, odnosno osmo mesto. U petom krugu Antoneli je obišao Sainca, a ubrzo to isto radi i Verstapen.

Direkcija trke odlučila se da istraži situaciju sa starta trke, kada je Noris na pogrešan način zauzeo startnu poziciju. Usledila je kazna od pet sekundi za britanskog vozača, koju je morao da odradi tokom prvog stajanja u boksu, navodi Sportski Žurnal.
U devetom krugu ponovo se u centru pažnje našao Sainc, kojeg su posle velike borbe obišli Hamilton i Cunoda, posle čega je španski vozač pao na deseto mesto.
Prvi odlazak u boks među vodećima viđen je u 11. krugu, kada na zamenu guma odlaze Noris, Gasli i Verstapen. Vozač Red Bula je ostao nešto duže u boksu (4,7 sekundi), jedini je prešao na tvrde gume. U boks u 13. krugu odlazi Antoneli i izlazi iza Verstapena, dok njegov timski kolega na promenu guma odlazi krug kasnije. U 15. krugu promenu pneumatika odrađuje Pjastri, a vodeće pozicije preuzimaju vozači Ferarija - Lekler i Hamilton, dok se Australijanac vraća na treće mesto. Takav poredak potrajao je sve do 18. kruga kada zajedno u boks odlaze vozači Ferarija, koji mimo očekivanja ponovo uzimaju srednje tvrde gume. Lekler je krug kasnije obišao Gaslija za preuzimanje četvrtog mesta, a krug kasnije osmu poziciju od Verstapena preuzima Antoneli.
Aktuelni svetski prvak nastavio je da se muči na tvrdim gumama, pa ga je u 22. krugu obišao i Hamilton. U 24. krugu viđen je i prvi napad Leklera na Norisa, a vozač iz Monaka je krug kasnije sa spoljne strane uspešno preuzeo treće mesto. Na novu promenu guma u 27. krugu odlazi Verstapen, ali i ovog puta posle greške ekipe ostaje u boksu 6,2 sekunde, posle čega se vraća na pretposlednje, 19. mesto.
Posle kontakta između Sainca i Cunode na stazi su ostale krhotine, zbog čega se direkcija trke u 32. krugu odlučuje za vozilo bezbednosti. To su za promenu guma iskoristili vodeći vozači, koji su se odlučili za različite strategije. Prvoplasirani Pjastri prešao je na srednje tvrde gume, Rasel se odlučio za meke pneumatike, dok je trećeplasirani Lekler uzeo tvrde gume, kao i njegov timski kolega Hamilton.
Četiri kruga kasnije trka je ponovo pokrenuta, a odmah na startu Hamilton sa spoljne strane pretiče Norisa. Vozač Meklarena je ubrzo uzvratio, ali je tom prilikom izašao sa staze, zbog čega je morao da vrati poziciju Hamiltonu. Noris je već u 38. krugu vratio četvrtu poziciju, dok je njegov timski kolega bez većih problema kontrolisao ritam trke. U 41. krugu kaznu od pet sekundi dobija vozač Rejsing bulsa Lijam Loson, posle incidenta sa Lensom Strolom iz Aston Martina. Tri kruga kasnije kaznu od deset sekundi dobija Sainc, nakon što je za trenutak sa staze izbacio Antonelija. Španski vozač je u 47. krugu odlučio da se povuče iz trke zbog oštećenja na bolidu.
U borbi za podijum veliku grešku u 46. krugu pravi Noris, koji je kasno kočio želeći da izvede napad na Leklera. Borba između vozača Ferarija i Meklarena nastavila se i u narednom periodu, a Noris je do treće pozicije stigao u 52. krugu. Noris je ubrzo stigao i Rasela, a u pretposlednjem krugu ušao je u manje od jedne sekunde zaostatka. U narednom krugu pokušao je Noris sa napadom, ali u tome nije uspeo.
Direkcija trke je u finišu trke pokrenula istragu protiv Rasela, koji je svojoj ekipi priznao da je slučajno aktivirao DRS, u trenutku kada na to nije imao pravo. Rezultati istrage biće poznati nakon trke.
U poslednjem krugu viđene su dve borbe za pozicije. Verstapen je uspeo da obiđe Gaslija i preuzme šesto mesto, dok je na 11. mestu, van bodova ostao Antoneli.

U generalnom plasmanu posle četiri trke vodi Noris sa 77 bodova, drugi je Pjastri sa 74, dok je Verstapen na trećoj poziciji sa 69 bodova.
Naredna trka Formule 1 vozi se za sedam dana u Saudijskoj Arabiji.
Poredak vozača: 1. Lando Noris (Meklaren) 77, 2. Oskar Pjastri (Meklaren) 74, 3. Maks Vestapen (Red Bul) 69, 4. Džordž Rasel (Mercedes) 63, 5. Šarl Lekler (Ferari) 32, 6. Kimi Antoneli (Mercedes) 30, 7. Luis Hamilton (Ferari) 25, 8. Aleksander Albon (Vilijams) 18, 9. Esteban Okon (HAS) 14, 10. Lens Strol (Aston Martin) 10...
Poredak konstruktora: 1. Meklaren 151, 2. Mercedes 93, 3. Red Bul 71, 4. Ferari 57, 5. HAS 20, 6. Vilijams 19, 7. Aston Martin 10, 8. Rejsing buls 7, 9. Zauber 6, 10. Alpin 6.
Izvor: Sportski Žurnal
Foto: Screenshot / Formula 1 YouTube