
Posle slabog starta u prvoj etapi i na prvom brzinskom ispitu od samo 31 kilometra, prava reli zvezda Dakara i 13 puta pobednik ovog maratona, 52-godišnji Francuz STEFAN PETERHANSEL sa moćnim „pežoom 3008 DKR“, pokazuje svoje znanje i iskustvo…

Ko poznaje peščane dine… niko tako dobro kao 47-godišnji majstor relija iz Katara, NASER AL ATIJAH, koji je odrastao pokraj peščanih predela. Na ovom 40. DAKAR RELIJU učestvuje za volanom odlične „tojote hajluks“. NASER je odista fantastičan poznavalac relija (dva puta pobedio na Dakaru a ovaj mu je 14. po redu), višestruki pobednik relija na Bliskom Istoku, učesnik WRC serija a danas najbrži na prvom specijalu prve etape DAKAR RELIJA 2018.

Počeo je najveći, najpoznatiji, najčuveniji i najteži auto moto maraton na svetu – jubilarni DAKAR RELI, koji je pre 40 godina, 26. decembra 1978. godine startovao sa trga Trokadero u Parizu.

Specijal od Lime do Peska u Peruu označiće start 40. izdanja relija Dakar, desetog koje će biti voženo u Južnoj Americi.

Polako se privikavamo na minus 6 sati razlike u odnosu na Srbiju. Svima tokom noći bar 2-3 puta zazvoni telefon. Zove neko ko ne zna da smo u Peruu. Pa kad mu saopštiš da je mrkli mrak u Južnoj Americi, brže bolje prekine vezu.
Posle istovara motora u luci, a pre tehničkog i verifikacije Gabor Sagmajster jedini predstavnik Srbije na jubilranom 40. Dakaru, slovi o planovima.

Francuski vozač Sebastijan Leb u svom trećem pojavljivanju na Dakar reliju nije zadovoljan rutom, ali svestan je da mu je to poslednja šansa da u Pežou osvoji Južnu Ameriku.

Pežo sport je prikazao model “308 TCR”, svoj najnoviji proizvod namenjen klijentskom trkanju, a izrađen po standardima turing koncepta Marčela Lotija.

Najpoznatiji motociklista Srbije, sedmostruki šampion države u moto krosu i 11 puta viceprvak u toj teškoj disciplini, 46-godišnji Subotičanin GABOR SAGMAJSTER otputovao je na svoj 11. DAKAR RELI.

Uskoro startuje jubilarni 40. Dakar Reli. Drugi jubilej je da se od 6. januara po 10. put vozi u Južnoj Americi najveći i najteži reli na svetu. Posle prošlogodišnjeg otkazivanja zbog očekivanih poplava Peru se vratio u Dakar karavan, kao jedan od domaćina.

Mišelin neće u Formulu 1 jer tamo "nema rizika"
Kompanija Mišelin, jedan od vodećih svetskih proizvođača guma, prisutna je u Formuli E i Svetskom šampionatu izdržljivosti (WEC), ali na njen ulazak u Formulu 1 moraće još da se pričeka, tvrdi direktor Paskal Kuznon.

Taj 29. decembar 2013. godine zauvek će svim ljubiteljima sporta biti ispisan crnim slovima. Baš tada je stravičnu nesreću na skijanju doživeo legendarni Mihael Šumaher, od koje se još nije oporavio. Bio je u šestomesečnoj komi, kasnije je pušten na kučno lečenje, ali se o njegovom stanju gotovo ništa ne zna.

Hamilton: Mercedes iz 2017. najteži za "razumevanje"
Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton je izjavio da mu je ovogodišnji Mercedesov bolid bio najteži za vožnju u karijeri.

Bjađi: Markez bi osvojio titulu i da vozi na Dukatiju
Sa četiri titule u pet godina, Mark Markez je neprikosnoveni vladar MotoGP klase. Španac od dolaska u Kraljevsku klasu 2013. godine neprestano ispisuje istoriju na motoru Repsol Honde, a isto bi uradio i da vozi za neku drugu ekipu, smatra nekadašnji MotoGP vozač Maks Bjađi.

Trkanje van granica Nemačke daje bolju priliku DTM proizvođačima da povrate uloženo, a obilazak Velike Britanije je “obaveza” i zato što ta zemlja ima snažnu kulturu poštovanja turing trka, kaže šef serije i bivši F1 pilot Gerhard Berger.