
Organizatori nove Global Touring Car serije (GTC) su objavili slike trkačkog Ford Focusa sedan koji pokreće V8 motor.

Legendarni italijanski vozač Alessandro Zanardi se vraća u kokpit na regularnoj osnovi u toku 2014. godine i ponovo će se nadmetati za BMW Motorsport na trkačkoj stazi. Zanardi će se nadmetati u okviru Blancpain GT Sprint serije za upravljačem BMW Z4 GT3 modela.

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković iza sebe ima sezonu za pamćenje u kojoj je osvojio treće mesto u Evropskom kupu turing automobila. Borković se, međutim, tu ne zaustavlja i već ove godine ide korak dalje, pošto će se takmičiti u samoj eliti, Svetskom šampionatu turing automobila.

Poznat je spisak svih vozača koji će voziti u šamionatu Formule 1 naredne sezone, nakon što je Katerham potvrdio da će Kamui Kobajaši i Markus Erikson zameniti Šarla Pika i Gvida van der Gardea.

Horhe Lorenco oštro je demantovao glasine koje su se pojavile prethodnih dana da će od 2015. voziti Dukati.

ASK Sport Auto Vesnić iz Užica i ASK GM Racing iz Gornjeg Milanovca sarađuju dugi niz godina a protekle sezone zajedno su nastupali i u okviru Šampionata centralne Evrope na kružnim stazama (FIA CEZ). Nakon odluke da se do daljneg povuče iz automobilizma GM Racing na čelu sa Rudijem Pešovićem odlučio je da kompletnu infrastrukturu tima prepusti na korišćenje ASK Sport Auto Vesnić i time nesebično pomogne ka ostvarenju novog cilja ekipe iz Užica.

Početak vikenda obeležila je glasina koja je izazvala pravi haos među medijima na Starom kontinentu, a u kojoj je glavnu ulogu imala rumunska Dacia. Naime, neki evropski, a naročito rumunski mediji preneli vest da će Dacia, uz pomoć brojnih drugih kompanija, 2015. godine debitovati u Formuli 1!

Jedini srpski predstavnik na Dakar reliju 2014, Gabor Sagmajster, završio je takmičenje na 53. mestu, što je najbolji rezultat u njegovoj dosadašnjoj karijeri.

Veličanstveni Reli Monte Karlo još jednom nije razočarao - spektakularni reli na putevima francuskih planina i ove godine je pred posade postavio izazove kakve je teško zamisliti. Tradicionalno promenljivi vremenski uslovi i veoma zahtevni brzinski ispiti te jaka konkurencija otvorili su sezonu svetskog reli šampionata na najbolji mogući način.

Završen je i 2014 Dakar reli. Poslednja etapa najpoznatijeg svetskog relija vožena je od La Serene do Valparaisa, u Čileu, a nakon 13 "radnih dana" poznati su i pobednici. Među motociklistima, u generalnom plasmanu najbolji je bio Mark Koma, među automobilistima to je bio drugi Španac - Nani Roma, dok je najuspešniji vozač kvada bio Ignjasio Kazale iz Čilea. U kamionu Kamaz Rus Andrej Karginov bio je najbolji u generalnom plasmanu.

Jamaha nam je dala šansu da gvirnemo u prototip motora koji će Horhe Lorenco i Valentino Rosi voziti ove godine.

Ni drugog dana relija u Monte Karlu uzbuđenja nije nedostajalo, a iza ove otrcane fraze krije se oduševljenje etapom u kojoj je bilo uspona, padova, odustajanja i briljantnih nastupa. Sebastien Ogier je na najbolji mogući način iskoristio probleme u kojima se našao Bryan Bouffier pe se, nakon što je pretekao Roberta Kubicu i Krisa Meekea, probio u vodstvo nakon Bouffierovih problema. Trenutno dvojicu Francuza deli 51 sekunda u Ogierovu korist.

Siril Depre pobedio je u 11. etapi Dakar relija 2014. Francuski motociklista je na Jamahi etapu od Antofagaste do El Salvadora odvozio za 6:38:59 sata i iza sebe ostavio zemljaka koji takođe vozi Jamahu, Olivijea Paina (+ 2:37 minuta) i Španca Đordija Viljadomsa na KTM-u (+ 3:02).

Kako prenosi Tanjug, italijanska kompanija za proizvodnju guma "Pireli" produžila je ugovor sa Formulom 1 na još tri godine, upkros incidentima sa njihovim pneumaticima tokom prošle sezone.

Fantastičan prvi dan Relija Monte Karlo otvorio je novu WRC sezonu. Šest brzinskih ispita pobrinulo se za veliku količinu drame i neizvesnosti, a o čemu dovoljno svedoči i pogled na privremeni poredak na čijem se vrhu nalazi francuski vozač i bivši pobednik na ovom reliju, Bryan Bouffier.