
Chevrolet Spark modelske godine 2021 je sada najjeftiniji novi automobil u SAD-u. Takođe je i jedini koji tamo može da se kupi za manje od 15.000 dolara.

Hyundai Motor je saopštio da pokreće marku HTWO posvećenu svojim vodoničnim gorivnim ćelijama kako bi podstakao širenje ovog poslovanja.

U BMW-u kao da donošenje poslovnih odluka preuzima Džim Keri ili neki drugi komičar. Kako naime shvatiti poslednje poteze bavarske kompanije bez pominjanja komediografskih dela. Prvo su u BMW-u globalno odlučili da napadnu sve one kojima se ne sviđa njihov novi električni iX, a sada su na lokalnom nivou (ali i važnom tržištu) odlučili da će prokazivati sve vozače kojima je istekla garancija.

Toyota proizvodi i prodaje gomilu različitih stvari, od popularnih hibrida, hečbeka u Evropi, minibuseva u Hong Kongu, do poželjne Supre
Za svaki premijum nemački model, postoji pandan s Lexusovom oznakom, i na to smo se već navikli, ali nije uvek bilo tako. Kada se pojavio, devedesetih godina prošlog veka, ovaj novi japanski koncept je u najmanju ruku izazvao čuđenje tradicionalistički nastrojenog automobilskog sveta.

Ser Frenk Vilijams napustio je bolnicu i oporavak će nastaviti kod kuće, saopštio je tim Vilijams.

Sada više nego ikad, Nova godina je ispunjena očekivanjima: postoji snažna želja za promenom, koja se odnosi na mnogo oblasti. Automobilski svet nije izuzetak, i predstavlja oblast u kojoj se dešava evolutivni proces koji verovatno može da istinski ispiše novo poglavlje u industriji. Neprekidna potraga za proizvodima sa nižim emisijama CO2 sada ima hibridne i električne modele na čelu. Nije slučajnost što strategija elektrifikacije kompanije FCA dolazi na tržište u scenariju koji je najzad sazreo, spreman da sada dočeka budućnost.

Jedan od najrelevantnijih britanskih auto portala i magazina PARKERS za NOVI AUTOMOBIL GODINE nagradio je FORD PUMA ispred ozbiljno jakih rivala.
Taksista Zelen Obrad nije morao da brine o prihodima, iako nije radio zbog Covida19. Proverite zašto

Godina za nama bila je teška i izazovna za sve u Srbiji, posebno za predstavnike malog i srednjeg biznisa. Veliki broj je onih koji su dobili Covid19 i neko vreme bili sprečeni da rade, pa samim tim nisu mogli da obezbede ni svoje porodice. Među ovom grupom profesija, pogođeni su i taksisti, a jedan od njih je i Zelen Obrad iz Beograda, koji je za volanom više od 20 godina.