Novi Audi S4, Audi A5 Cabrio, Audi TT-RS i Audi A7

Audi će najverovatnije već ove jeseni na salonu automobila u Parizu javnosti zvanično prikazati novi Audi S4, koji će umesto dosadašnjeg 4,2 litarskog V8 dobiti novi 3.0 TFSI V6 motor sa kompresorom. Ovaj V6 agregat je lakši, ima manju potrošnju i emisiju CO2 u odnosu na sadašnji V8, a razvijaće oko 350KS. Pored novog motora, budući Audi S4 će dobiti i sedmostepenu S-tronic transmisiju sa duplim kvačilom. Pogon će naravno biti Quattro na sva četiri točka, dok će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi oko pet sekundi (maksimalna brzina će već tradicionalno biti elektronski ograničena na 250 km/h). Što se izgleda novog S4 tiče, on će biti inspirisan S-line verzijom Audija A4 (na slici), dok će kao i ranije u ponudi biti limuzinska, Avant (karavan) i kabrio varijanta.
Audi A5 Cabrio
Na salonu u Parizu će svoju zvaničnu svetsku premijeru imati i Audi A5 Cabrio, koji će naslediti sadašnji A4 Cabriolet (prodaja će startovati početkom 2009. godine). Ovde i podatak da za proizvodnju A5 Cabrioleta više neće biti zadužen Karmann (koji je pravio A4 Cabrio), već će se proizvodnja odvijati u Audijevoj fabrici u nemačkom Neckarsulmu, zajedno sa već poznatim A5 Coupeom. Za razliku od BMW-a, koji je svoju novu "Trojku" u CC verziji opremio metalnim, u Audiju su zadržali tradicionalni meki sklopivi krov. Kako se očekuje, A5 Cabriolet će koristiti iste motore kao i A5 Coupe, što znači da će paleta obuhvatati agregate od 1.8 TFSI sa 125kW/170KS, preko 2.7 V6 TDI od 190KS, 3.0 V6 TDI sa 240KS, 3.2 V6 sa 265KS, pa do 4.2 V8 od 260kW/354KS za model Audi S5 Cabriolet. Očekuje se takođe i RS5 Cabrio varijanta ali još nije poznato koji motor će se ugrađivati u taj model (ili V8 sa oko 450 konja ili 5,2 litarski V10 iz Lamborghinija Gallardo). U ponudi će naravno biti i Quattro verzije sa pogonom na sva četiri točka, dok će novost biti uvođenje novog sedmostepenog S-tronic menjača sa duplim kvačilom. U prvoj godini proizvodnje će biti proizvedeno 28.000 primeraka A5 Cabrioleta, a očekuje se da cena u Evropi startuje od 37.000 evra.
Audi TT-RS
Kako stvari sada stoje, u Parizu će svetlost dana ugledati i najjači i najbrži Audi TT, koji će dobiti ime TT-RS a možda i TT-R. Sem nedoumica oko imena, nije sasvim jasno ni koji motor će se naći pod njegovom haubom. Ranije se govorilo o 3,2 litarskom twin-turbo V6 agregatu, dok poslednje vesti govore da će to ipak biti 2,3 litarski VR5 motor sa turbo punjačem, čija snaga bi trebalo da iznosi 230kW/308KS. U odnosu na ostalu braću, TT-R(S) je dobio proširene blatobrane, nove branike i spušteno i tvrđe podešeno ogibljenje.
Audi A7
Prema poslednjim vestima, Audijev budući model A7 će se na tržištu naći tokom 2010. godine, dok će zvanična premijera biti održana nešto ranije, u septembru 2009. na salonu automobila u Frankfurtu. Audi A7 će biti napravljen na modifikovanoj platformi sledeće generacije modela A6, dok će dizajnerski, zbog svog niskog krova i položenih zadnjih stubova, više ličiti na kupe sa četiri vrata nego na klasičnu limuzinu, što je uostalom i bio cilj (u biti predstavlja odgovor fabrike sa četiri prstena Mercedesu CLS, Maseratiju Quattroporte, Aston Martinu Rapide, Porscheu Panamera i sličnima). Zbog toga ne treba da čudi da će u automobilu dugačkom 490 cm biti mesta za samo četiri osobe. Audijevu novu "sedmicu" će pokretati široka paleta motora u kojoj će se naći tri benzinca sa direktnim ubrizgavanjem: 2.8 FSI, 3.0 TFSI V6 i 4.0 TFSI V8, kao i dizelaši 2.7 V6 TDI i 3.0 TDI V6. Najavljuju se i sportske S7 i RS7 varijante (ova potonja sa Twin-turbo V10 FSI agregatom iz Audija RS6, koji bi u RS7 mogao da raspolaže sa oko 600KS), kao i hibridna verzija. U ponudi će biti tri transmisije, tačnije šestostepeni manuelni, automatski i sedmostepeni S-tronic menjač sa duplim kvačilom. Inače, Audi planira da godišnje proizvede oko 40.000 primeraka novog A7.