UPDATE : Audi S4 i Audi TT-RS

Audi će najverovatnije već ove jeseni na salonu automobila u Parizu javnosti zvanično prikazati novi Audi S4, koji će umesto dosadašnjeg 4,2 litarskog V8 dobiti novi 3.0 TFSI V6 motor sa kompresorom. Ovaj V6 agregat je lakši, ima manju potrošnju i emisiju CO2 u odnosu na sadašnji V8, a razvijaće oko 350KS. Pored novog motora, budući Audi S4 će dobiti i sedmostepenu S-tronic transmisiju sa duplim kvačilom, kao i jače kočnice. Pogon će naravno biti Quattro na sva četiri točka, dok će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi ispod šest sekundi (maksimalna brzina će već tradicionalno biti elektronski ograničena na 250 km/h). Što se izgleda novog S4 tiče, on će biti inspirisan S-line verzijom Audija A4, dok će kao i ranije u ponudi biti limuzinska i Avant verzija (na slikama).
Audi TT-RS
Kako stvari sada stoje, u Parizu će svetlost dana ugledati i najjači i najbrži Audi TT, koji će dobiti ime TT-RS a možda i TT-R (kao i ostala sabraća, i TT-RS će se nuditi kao Coupe i kao Roadster). Sem nedoumica oko imena, nije sasvim jasno ni koji motor će se naći pod njegovom haubom. Ranije se govorilo o 3,2 litarskom V6 agregatu sa oko 350 konja, dok poslednje vesti govore da će to ipak biti 2,5 litarski petoclindrični motor sa turbo punjačem, čija snaga bi trebalo da iznosi 350KS. U odnosu na ostalu braću, TT-R(S) je dobio proširene blatobrane, nove branike, pojačane kočnice i spušteno i tvrđe podešeno ogibljenje.