home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Od sredine 2009. godine konkurentima u B segmentu (Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 207, Ford Fiesta, Fiat Grande Punto i ostali) pridružiće se i potpuno novi Volkswagen Polo. Štaviše, ako je suditi po najavama, novi Polo neće se samo priključiti borbi sa pomenutim konkurentima, već namerava da zasedne na sam vrh ovog segmenta. Da li će u tome i uspeti, pokazaće vreme, odnosno prvi prodajni rezultati. U tome bi trebalo da pomogne i činjenica da se cena (bar prema prvim najavama) neće bitnije menjati u odnosu na sadašnji Polo. Prvo će se pojaviti hatchback verzija (sa troja i petora vrata), a nedugo zatim i manji SUV model i kabriolet. U svakom slučaju, novi Polo će biti veći i kvalitetniji od aktuelnog modela, sa bogatom paletom pogonskih agregata, a naročito će biti dizajnerski daleko privlačniji. I to uprkos tome što su se u Volkswagenu ipak odlučili za dizajnersku evoluciju umesto revolucije, kao recimo Ford sa novom Fiestom (ovaj najnoviji rendering je inače sa italijanskog sajta OmniAuto.it). Što se izgleda inetrijera tiče, on će velikim delom "mirisati" na budući Golf VI (očekuju se kvalitetniji i mekši materijali). Kada već poredimo Polo sa Golfom, zanimljivo je uporediti i dimenzije novog Pola sa nekoliko generacija Golfa. Novi Polo će naime biti dugačak oko 4 metra (što je već postao standard ove klase), a težak oko 1000 kg (osnovna verzija), dok je recimo Golf I iz 1974. godine dugačak 3,80 metra i težak samo 750 kg, Golf II je dugačak 398, a Golf III 402 cm; ukratko novi Polo je dimenzijama dostigao i prestigao tri generacije mnogo poznatijeg člana VW porodice. Povećane dimenzije će se naravno pozitivno odraziti i na  raspoloživ prostor i komfor u putničkoj kabini (naročita pažnja je posvećena prostoru za noge putnika na zadnjoj klupi), kao i na veličinu prtljažnika. Što se motora tiče, stvari (za sada) izgledaju ovako: benzinci od 1,2 litra sa 60 i 70KS (oba sa tri cilindra), 1,4 litarski sa 85KS, sledi 1,2 litarski turbo sa 105KS i najjači 1,4 TSI turbo sa 170KS (za Polo GTI), a od dizelaša 1,6 TDI u verzijama sa 75, 90 i 105KS (vrh ponude kod dizelaša će činiti TDI motor sa 135KS). U ponudi će biti i Polo BlueMotion (sa 1,4 TDI dizelašem od 80KS), a svi motori će zadovoljavati Euro5 standard (većina će biti uparena sa manuelnim šestostepenim menjačem, a po prvi put i sa DSG menjačem sa duplim kvačilom kao opcijom). Pominje se i hibridna varijanta (kombinacija benzinskog i elektro-motora), ali je o tome još uvek rano govoriti.    

Volkswagen Tiguan i sa sedam sedišta

Mada o tome još nema nikakve zvanične potvrde, poslednje izdanje nemačkog magazina Auto Zeitung donosi jedan zanimljiv rendering Volkswagenovog Tiguana sa dužim međuosovinskim rastojanjem. To će omogućiti da se u Tiguan ubaci i treći red sedišta na koje će moći da se smeste još dva putnika. Ako ikada i uđe u serijsku proizvodnju, Tiguan sa sedam sedišta će najverovatnije većinu kupaca nalaziti u SAD-u, dok će njegova paleta motora biti ista kao i kod kraće verzije.



čitanja : 6022



Komentari