home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hondin već odavno legendarni model NSX (predstavljen još 1989. godine) uskoro će konačno dobiti dostojnog naslednika. Pre nekoliko dana su lovci na automobilske novitete uspeli da na stazi Nirburgring naprave nekoliko dobrih špijunskih fotografija prototipa novog NSX-a (mada nije sigurno da će se i dalje tamo zvati), koje su poslužile da se naprave ovi renderinzi njegovog mogućeg izgleda (objavljuje ih britanski magazin AutoExpress). Ipak, mnogo je zanimljivije šta se krije ispod prednje haube. Naime, za razliku od starog NSX-a, koji je imao centralno smešten motor, kod novog NSX-a agregat će biti smešten ispod prednjeg poklopca. Novi NSX će zahvaljujući 5,5 litarskom V10 motoru sa 550 KS i 570Nm obrtnog momenta biti jedan od najsnažnijih japanskih sportista, bez obzira na oštru konkurenciju u vidu budućeg Lexusa LF-A ili prošle godine promovisanog Nissana GT-R. Motor će raspolagati i sa Hondinom VCM (Variable Cylinder Management) tehnologijom za smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 (sistem moža da deaktivira pet cilindara).   

Kako bi se smanjila težina automobila, u konstrukciji će pored čelika biti korišćen i aluminijum, dok će se snaga preko automatskog osmostepenog menjača (sa komandama za ručno menjanje brzina na volanu) prenositi na sva četiri točka (Hondin SH-AWD sistem).

Datum promocije novog Hondinog 2+2 sportiste još nije zvanično potvrđen ali se špekuliše da bi to moglo da se desi krajem 2010. ili početkom 2011. godine. Što se cene tiče, ona će biti saopštena kasnije (kako se bude približavao datum promocije), mada AutoExpress pominje cifru od 90.000 funti (nešto manje od 114.000 evra).



čitanja : 1095



Komentari

"Motor će raspolagati i sa Hondinom VCM (Variable Cylinder Management) tehnologijom za smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 (sistem moža da deaktivira pet cilindara)."
**********************************************

Nije tacno - deativira tr cilindra po potrebi

Autor ChedaADELAIDE 27 Jun 2008, 12:11

Tačno je da ovaj sistem recimo u novoj Hondi Pilot deaktivira tri cilindra, ali će naslednik NSx-a moći da deaktivira pet cilindara. Evo dela teksta AutoExpressa :
"The as-yet-unnamed coupé will get a 550bhp 5.5-litre V10 with cylinder deactivation technology. That means it will shut down five cylinders when engine load is light, thus reducing fuel consumption and emissions."

Autor auto 27 Jun 2008, 13:28