Redizajn za Chery Tiggo

SUV model Tiggo kineske kompanije Chery (koja je od 1. marta prisutna i na tržištu Srbije) će uskoro doživeti redizajn.
Pojavljivanje obnovljene verzije se naime očekuje za nekoliko meseci (najverovatnije na Guangzhou Salonu automobila), a dok se to ne desi, dostupno je nekoliko špijunskih fotografija.

I šta je novo? Pre svega drugačiji prednji deo sa novim svetlima, branikom i maskom, dok se pozadi primećuju modifikovana svetla. Takođe se govori i o novom 1.6L motoru, dok ostali detalji tek slede.

Kad brž redizajn, tek se pojavio... :)
Još uvek je nekako bezličan, ali sa ponekim linijama kopiranim sa RAV-a 4 čini mi se...
@Miki
nije se tek sada pojavio nego je kasno stigao kod nas...ili mozda rano :)))
Predstavljen je jos 2006.
Najbolja im je ova izolir traka na haubi, koja je njena funkcija ni oni sami ne znaju! :)
Izolir traka na braniku drzi branik da ne otpadne, dok ona na vetrobranu sluzi da staklo ne upadne. Cela ideja je nastala kada su shvatili da postoji Subaru. XD Hajde malo njega da kopiramo!
@Carobnjak
Ja za ovu robnu marku nisam ni znao 2006, pa ni dosta kasnije ...
@Moron
ja sam cuo za Chery jos kad se kod nas pojavio onaj nesretni Geely ako se secas, cija je prodaja obustavljena u Evropi zbog problematicne bezbednosti. Onda sam malo istrazio kinesko trziste i uplasio se koliko imaju marki i modela, a tek danas...
@Carobnjak
Secam se da sam gledao nekada ( ne znam tacno kada ) "kres" testove za taj "Geely" i da sam se krstio "i levom i desnom" ...
Stvarno sve do nedavno nisam imao pojma da imaju ovoliko marki, pri cemu neki modeli ( na slikama ) lepo deluju ( nisam ih gledao uzivo )
@Moron
ja sam se isto tada iznenadio a jos vise kad sam prosle godine gledao reportazu sa pekinskog sajma. Ono su extra modeli, kao da su stigli iz svemira...
Nazalost, oni nisu poznati u Evropi, ovo sto se nudi je sa dna ponude...
@Carobnjak
Ja imam mentalni problem u vezi Kineza. Celi zivot sinonim za kinesku robu mi je jeftina krta plastika koja puca "na pogled" ...
@Moron
tako nekako, mada korejska vozila su bila cak i gora pre 25 godina recimo. Mnogo vise su zostajali za evropskim vozilima, kako u dizajnu tako i u motorizaciji ( odbaceni japanski motori) i kvalitetu. Problem sa Kinezima je samo ta plastika, ostali problemi su u nama...
P.S.
da ne bude zabune, ne branim kineska vozila, niti su predmet mojih zelja, znate koji su... :)))
@Carobnjak
Secam se kada se kod nas pred raspad SFRJ pojavio huyndai pony. Bilo ih "ko blata". Odem jednom do volvo servisa u ZGB, kad tamo - poceli da "paralelno" servisiraju i hyndai. "Gazda" servisa ( kogaa sam bas znao ) mi digao haubu, pokazivao "resenja", govorio "perfomanse" i sve se smejao. Ja ga pitah - Pa sto ste onda poceli da ih "radite"? Kaze, "oni su buducnost". Pogledah onaj pony i pomislih u sebi "budala". Vreme je pokazalo da nije ( danas "radi" samo hyundai ).
@Moron
taj Pony je jos i bio dobar, on je "oduvao" Yuga iz Amerike!
P.S.
ovo je taj model, negde se zvao Excel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Excel
a ovo su stari modeli:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Pony
The Excel was introduced as a replacement for the Hyundai Pony. In the United States it was the company's first and only model, but thanks to a price of US$4,995 and being voted 'Best Product #10' by Fortune magazine, it set records for a first-year import by selling 168,882 units, helping push the company's cumulative production past one million by 1986.[2] Similar sales success was replicated in Australia, where it was priced at A$9,990. Sales soon dropped as serious quality problems emerged with the car.