Alfa Romeo Giulia : novi render

Prilikom nedavnog predstavljanja svog petogodišnjeg plana, Fiat je, između ostalih noviteta, za 2012. najavio i naslednika sadašnje Alfe 159.
Buduća Giulia (u sedan i SW karoserijskim verzijama) bi trebalo da bude i jedan od Alfinih modela koji će se prodavati i na američkom tržištu, a britanski Autocar se opet bavi mogućim izgledom ovog modela.
Autocar takođe nabraja i motore koji će se naći u paleti nove Giulie, ali najviše pažnje ipak privlače najave o 1750 TBi motoru sa 200KS do 235KS, kao i o 3,3 litarskom V6 sa 275KS. Takođe se očekuju i novi dizelaši, i to 3,0 litarski V6 sa 220KS i 250KS.
Na kraju se pominju i Alfin DNA sistem, Q2 diferencijal, opcioni pogon
na sva četiri točka, kao i novi C635 menjač sa duplim kvačilom (standard će
biti manuelni šestostepeni).
Pitanje svih pitanja: Da li ce biti pouzdanija od 159 i pogotovo od 156??
Evo 2011. god, a Fiati i Alfe jos uvek imaju elektroniku koja brljavi....
Za osetljivu i nepouzdanu mehaniku i blago receno cudan trap jos vise se brinem....
Ja i dalje mislim da je Jugo za godine nastanka i vreme u kom je živeo i dalje neprevaziđena ideja. Na žalost ideja je bila genijalna ali nije sprovedena u delo, tj. sprovedena je delimično i nekvaliltetno.
Navedite mi jedan auto današnijce u toj klasi a da nije sportska ili specijalna edicija koji ima nezavisno oslanjanje pozadi. Retkost! Skupo, čak i za višu klasu. Eeee.... šteta.
Miki Rurk,
U pravu si 100%, ali, kao i sve u zivotu, da baba ima elisu bila bi helikopter
@ Jaje
Pošto treba da se drznu i da je plasiraju na američko tržište, nema razloga za brigu, ova će koristiti krajslerovu platformu i u manjem broju krajslerove komponente. Sa Đulijetom su već postigli ogroman napredak. Pogledaj na YouTube-u testove Đulijete poznatih akreditovanih svetskih magazina. Svi su rekli da je ovo skok za nekoliko stepenika
MikiRurk
O kakvom vešanju pričaš? O poprečnom gibnju? To je bila glupost i u godinama kad je napravljeno. Svašta. A prednje vešanje je primer kako se od "ničega" može nešto napraviti.
@Jaje
ovo prvi put cujem, Fiat nikada nije imao problem sa mehanikom, to je cista glupost! Sa elektronikiom jeste, ali je to ispravljeno...
na svetu postoje dve vrste automobila, alfa i ostali...
sto se tice problaema sa elektronikom u mojoj alfi 156 je BOSH elektronika i nikada nisam imao problema, trap jeste problem zbog velikog broja komponenti i cene ali je zato osecaj u voznji neprevazidjen.
to sto je na ovim prostorima vagen popularan nadam se da je svima jasno, ja ga licno nikada necu ni kupiti ni voziti. pozdrav svim alfistima
@kimmi,
Postoje i podela na one koji vole da na autoputu popravljaju auto ili cuce kod majstora, i one koji bi to da izbegnu. A sto se tice ukusa, nema problema evo ti si u pravu - ako to ima nekog smisla
@carobnjak,
Ja mogu d razumem da se tebi nesto svidja zbog ovog ii onog razloga i to je ok, ali Fiat/Alfa je jedan od najnepouzdanijih auta danas. Tacka. E sad, ti kazes Guilietta itd - moze biti, tek cemo videti za godinu dve, tri...
Ej, mnogo mi se sviđa ovaj auto! Strava je! ja nisam obožavalac bio Alfinih modela, ali od kako je izašao Mito, pa Gulieta, pa sad ovaj render, sve bolje od boljeg.
Kao i uvek impresivno.Ej ljudi ja se i dan danas okrenem za alfom 159 kad je vidim....posle toliko godina.
Bilo bi super kad bi novi model zadrzao dozu agresivnosti po pitanju dizajna,pocinje da mi se ne svidja ideja o korporativnom dizajnu u alfi.ALFA NIJE NEMICA!
Samo render...Inace,alfa nije nemica,to je tacno,ali zasto se neki alfista uvek uhvati nemca!zasto mu smeta nemac?zato sto je bolji?Gotivio sam uvek alfu,i dalje je gotivim,ali ne nesto preterano,ali od nekih ljudi koji je toliko dizu u nebesa,pocecu da je prezirem...Nemci prave najbolje motore na svetu,a za dizajn...Hmmm,SLS AMG?Audi S5?Ljudi,alfa ima istoriju,i sve to stoji,ali nemci su na vrhu,ostali su ispod...tako da ...
Zato sto su nemci postavili mnoge standarde i to stoji,poricanje istog znacilo bi KOMPLEKS,ali ali..
Sa alfom koja je prikazana mozemo porediti c klasu,pasat i slicne dosadne automobile.Nije lepo stavljati na isti tas auto od 30000 eura i auto od 160000 eura.Inace pomenuta dva automobila jesu lepi:)
@UROS88
"Sa alfom koja je prikazana mozemo porediti c klasu,pasat i slicne dosadne automobile."
Naravno da cu pojasniti! Koji modeli su po tebi C klasa?
Urose,
Ovo ti je sto bi rekli Ameri, "compact executive", priblizno D klasa (mada je i to relativno). S ovim mozes porediti Audi A4 ili Mercedes C, i jos poneki model, ali sve u svemu, nema ih mnogo
@Jaje
ovo nije kompakt nego limuzina premijum D segmenta, i to sportska i vrhunska... :)
E moj carobnjak, ajde malo proguglaj sta je "compact executive" molim te!
Hint: to nije isto sto i "compact"
A njemu kazes da nema pojma o klasama
Jesi cuo mozda za mercedes c klasu?(citaj)mozemo porediti c klasu,pasat i slicne dosadne automobile(misleci na mercedes c klasu i vw pasat)
@UROS88
izvini, mislio sam da mislis na C segment a ne na Mercedes C-klase! Ok?
@Jaje
ne prihvatam nista sto je americko! U Evropi takav pojam ne postoji, zna se sta znaci kompaktno!
@UROS88
vidim po niku da si '88. godiste? Ako je tako, nisi jos ni bio rodjen kada sam ja poceo da pratim automobilizam... :)
Alfa 159 je D klasa i tačka. Gledajući po dužini i obliku karoserije. Ona ne spada u premijum člana D klase. Passat nije u klasi mercedesa C klase. E klasa , bmw5 i vw passat su E klasa
Dejane, 159 jeste d klasa i po duzini i po obliku karoserije. Tvoje objasnjenje da ne pripada premijum modelima si trebao da objasnis na prost nacin. Svaka klasa automobila ima jeftine i premijum modele. Npr hyundai i30 je c klasa , ali nije premijum c klasa kao bmw1 ili Audi A3 ili Golf gti ili giulieta...
Jetta nije d klasa jer je to sedan c klase, a passat nije d klasa jer je u E klasi sa bmw5 i mercedesom E. Alfa 159 je d klasa, ali nije ni jeftini predstavnik d klase , a nije ni premiju d klase, vec je sportski primerak d klase. u d klasu spada avensis, pezo 407, citroen c5 opel insignia, itd...
SVE sam vam rekao
@ Novinar, izvini ako smem da primetim, ponovio si upravo moje reči. Dodaću jš ovo mercedes B klase je dugačak kao vozila B klase ostalih proizvodjača (polo, fabija, C3, korsa, punto...)
Mercedes B klase pripada C klasi po dimenzijama (golf, astra, megan, 308...)
Mercedes C klase je u D klasi drugih proizvodjača npr. avensis, mazda 6, bmw3, insignia..., PA POJEDINCI NE KAPIRAJU ŠTA JE ŠTA i KO JE KOJA KLASA
Pardon mercedes A klase je u B klasi kao Polo, fabija, corsa, c3 , fiesta itd... Brzo sam kucao
Ljudi ne pljujte po americkim starim muscle automobilima,a drugo radite sta hocete :D :D
Nista dok Charger iz '69,ili mustang '68 zagrme na ulici :D :D
Inace,159 je u klasi sa npr Audi A4,Bmw 3...Inace,spominje se i Passat,inace passat je u klasi sa E klasom,Bmw 5 itd...Tj,NovinarAM je u pravu ;)
Dejan L
Pojasni molim Te sta si hteo reci za mercedes B klase, kakve on ima veze sa B segmentom koji pominjes ( polo, fabija, C3, korsa, punto...)?
Mecedes B klase je ubedljivo komforniji od svih vozila C segmenta ( jer ima Wheelbase od čak 2778 mm ), komforniji je od mnogih kola D segmenta ( jer ti, recimo avensis ima 2700 mm, mazda 6 - 2725 mm. njegov "savremenik" mercedes C - 2715 mm ... ), a i prtljažnik mu je veći nego na većini vozila D segmenta ...
Mercedes B je "klasa" za sebe!
Dusan
"passat je u klasi sa E klasom,Bmw 5"? Ma, ljudi, dajte malo ...Od kada passat tu spada? Pa, zar on klasa "iznad" ove alfe?
Čarobnjak, gde si, javi se ...
Moron
Pričali smo da Clio 3 ima međuosovinsko rastojanje 2575 mm, a Fabia 2462 mm, odnosno 11,3 cm manje!!!, i da je Clio 3 i pored toga prč. Kod nekih proizvođača, izgleda da ni veliko međuosovinsko rastojanje, ne pruža adekvatan komfor putnicima.
@Dejan L
ti me svaki put iznenadis kad odvalis neku glupost!
Passat ti je E klasa??? Malo morgen!
Vreme je da utvrdis gradivo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
@Moron
tako je, Mercedes B-class nema veze ni sa B ni sa C segmentom, pripada klasi "compact MPV"...
Passat sa E klasom i BMW5... hahaha...
Odavno se nisam ovako lefing...
@Dejan L i "njemu slicni"
Ako Passat bude proglasen da pripada E segmentu, napusticu moje "italijane"... :)))
Passat jeste E klasa, Mercedes E klasa = 4.83m, Bmw 5 = 4.89m Passat = 4.83m, Skoda superb = 4.83m Avensis = 4.69m = D klasa
Pojedinci E klasu nazivaju bussines class
@German73
ne lupetaj! Passat je samo bleda kopija A4-ke, pa sad najbolje da je klasa iznad nje ?!?
Dimenzije nisu najbitniji kriterijum nego pozicija unutar kuce i odnos sa konkurentima..
A Ford Mondeo je po tebi gde?
Passat Dimensions
Length 4829 mm, Width: 1820 mm, Height: 1517 mm, Wheelbase: 2709 mm
@German73
4765mm!
http://www.volkswagen.rs/modeli/passat/passat/brojke_i_podaci/tehni_ki_podaci/
P.S.
ili bas ako hoces nemacki sajt:
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/passat/Der_neue_Passat/zahlen___fakten/technische_daten.html
Evo i tekst gde se vidi u kojoj je klasi Passat i ko su mu konkurenti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Large_family_car
Ta prica o klasama je relativna, a krajnje relativna u nasim uslovima gde je na ulicama 4 generacije automobila. Ako je kriterijum rastojanje pogona i sirina sta to znaci prosecnom vozacu ako su razlike sta pojedini proizvodjaci izvuku iz toga u smislu unutrasnje prostora i stabilnosti/upravljivoasti poprilicne. Imate aute iz "nize" klase koji su po prostoru isti ili veci kao iz onaj iz vise, a o upravljivosati da ne govorim. Osim toga te dimenzije kao kriterijum (ako je to uopste kriterijum) se iz generacije u generaciju menjaju (do sad navise) pa se sve izmesalo. Prazna prica ukratko. Ako ti auto odgovara po drugim kriterijumima poslednje na sta razuman kupac obraca paznju je kojoj "klasi" auto pripada
@Jaje
naravno, ali to ne znaci da treba lupetati... ( da je Passat E klasa, i slicne viceve) :)))
Ljudi,do pre desetak godina pasat je se pravio na platformi audija a4,u medjuvremenu je vw odlucio da ponudi malo vise za manje novca od audija jer je trziste tako zahtevalo.I sta sad nekad bio d,a sad e klasa?
Poredjenje pasata sa bmw5 i mercedesom e klase bilo bi smesno.Mada ne razumem sta se tolko uhvatili oko klasa?Samo sam rekao da se za oko 30000 eura dobija atraktivniji auto od nemacke konkurencije po toj ceni.
Jaje
Mislim da je sustina bas u ovim tvojim recima: "Ako ti auto odgovara po drugim kriterijumima poslednje na sta razuman kupac obraca paznju je kojoj "klasi" auto pripada". Svaka cast!
Moron
Evo jednu tajnu da vam odam. Bavim se kolima, servisima, trkama, ali koja kola kojoj klasi pripadaju niti znam niti me je kada zanimalo.
Mange
Onda ste Ti i Jaje po pitanju nuznosti "klasiranja" isti! U pozitivnom smislu, naravno ...
Neki ljudi očigledno imaju strašne komplekse od Alfa Romea.. interesantno je da se na Alfinu elektroniku žale ljudi koji nisu nikad seli za volan Alfe. Eto, ja još uvek imam 156 TS kupljen 2000 u delti i nikad me nije ni ostavio na putu niti sam ga popravljao kako to ovaj jaje već zna da se dešava. Njemu je sigurno redovno ribe skido neko ko je imao Alfu, pa ga to i sad tišti. U svakom slučaju, sada imam i E60 i glupo ih je porediti, ali se po pouzdanosti ne razlikuju. To mogu da tvrdim jer posedujem i vozim oba auta.
Nista novo ovde, u Srbiji alfu vozi samo onaj ko zna i to je tacka, ovde je wagen zakon, kao ne kvari se a servisi puni...bezveze, ja sam se namenjao auta i to sam uglavnom vozio nemce ali zadnje 4 godine vozim alfu i nemam nameru da je menjam. Imao sam i 156 a sad vozim vec drugu 159, prelazim oko 60000 km godisnje i nikada nisam imao nikakvih problema. Sto se tice popravki na putu ja sam za mog voznog veka na autoputu sa dignutom haubom vidjao samo BMW, da ne verujes...156 alfa jeste slabijeg kvaliteta unutra (od BMW, ali ne i od VW!) i slab trap za nase puteve koji traje do samo 120000km (ali sve se zameni za 300 eur i vozis jos 50000 km) ali tako se lepo vozi i tako lepse izgleda do konkurencije da tu vec nema smisla raspravljati vec prosto neko nek vozi auto za od A do B a neko neko uziva u voznji (ako mi neko kaze da uziva u voznji pasata povraticu posto sam jako upoznat sa istim). Elem svabe imaju dobre automobile, kvalitetne, sad vec i jako lepe, ali kad vozis taj auto osecas se kao da vozis kantu, pod uslovom da si izasao i vratio se u alfu, sve dalje ne vredi raspravljati, ko nije vozio recimo 159 za ovo sto sam napisao "evo ga sektas zamrzecu alfu zbog njega" bezveze. Ne dizem alfu u nebesa, ona je prosto moj izbor posto sam probao svasta. Sto se 159 tice, to je mnogo ozbiljan auto, jedina mana mu je opelov menjas al ajd sredice i to u Guliji, imao sam 159 koja je presla skoro 200000 i nista jo nije falilo pa ni trap a unutra ko da ima 100000, znaci totalno je na nivou kvaliteta bmw i mercedesa, Nadam se da ce Guilia biti jos bolja (meni hoce) ;)
Sto se tice klasa ja ne znam kako pasat recimo B6 moze biti sa BMW5 u klasi a skoro da je manji od BMW3 plus ima vesanje od golfa 5? :D
159 je u klasi sa BMW3, A4, Pezo407, Citroen C5
Takodje je neko napisao sto ljudi koji vole alfe stalno spominju svabe, jel sto su bolji? E pa ja ne mogu reci za druge ali mogu za sebe, nije stvar u tome koji je bolji, svi su oni dobri na svoj nacin, nego poenta je sto su ljudi koji voze alfe uglavnom vozili nemacke automobile i presli preko predrasuda i usli u auto koji se voli, dok ljudi koji nikad nisu vozili alfe kenjaju kako se kvare kako su nekvalitetne (alo bre !) i kako je vlasnik alfe najsrecniji kad je kupi i kad je proda, to je za mene cist bezobrazluk, imao sam slican "problem" sa drustvom i poznanicima koji su me zavrkavali sto sam uzeo alfu (tada 156) danas, pola njih vozi alfe ;) Znaci nije poenta da li je alfa bolja od nemaca, jer i nije, ali je lepsa i zabavnije se vozi i to svi kazu kad testiraju po novinama i tv emisijama, i ne spominje niko NEMCE, ja licno volim mercedes i bmw ali audi i VW su precenjeni, pa VW je hitler pokrenuo za siru narodnu masu (zombije) i eto bar preko njega je uspeo da osvoji Srbiju....a audi je samo sportska verzija wagena