home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još jedan Fiatov novitet je i sledeća generacija gradskog modela Panda, koji je u aktuelnom izdanju poznat od 2003. godine.

Nova Panda stiže već krajem sledeće godine, ali ne više iz Poljske kao sadašnji model, već će se po poslednjim vestima proizvodnja ovog mališana odvijati u Italiji (planira se oko 270.000 komada godišnje).

Naravno, nova Panda će biti nešto veća od sadašnjeg modela, komfornija, sigurnija, sa prednjim delom inspirisanim Fiatom 500, dok će kod motora najveća novost biti 0,9 litarski dvocilindrični benzinac (u verzijama sa i bez turbo punjača).

Render : Auto.it



čitanja : 3086



Komentari

Simpaticno i mnogo modernije nego novi Uno!

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 18:37

P.S.
sta mislite koliki ce max. obrtni momenat imati ti dvocilindrasi?

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 18:39

Meni se ne dopadaju kopije dizajna 500-tice...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:00

Samo prednji deo lici...
Barem ima na koga da se ugleda!

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:03

Na nos sam i mislio...
Ne gotivim modele koji su sve sami klonovi u okviru jednog brenda...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:06

Ni ja ali ovaj se razlikuje i to mnogo, lako ces ga prepoznati na ulici, videces... :)))

Bitnija je forma od detalja!

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:10

Ovo ce se proizvoditi kod nas.

Autor spooky 14 Jun 2010, 19:13

Ipak je neka vrsta kopije Fiat-a 500 5v...
Najveca razlika ce biti u tome sto ce Pandica da bude jeftinija i blablabla...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:13

Nece bas mnogo...

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:14

Ovde je i 200 evra mnogo a bice i nekoliko puta vise, zar ne...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:16

@Panchev9
evo pa uporedi sam:

https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2010/05/10/fiat-500-sa-cetiri-vrata-novi-rendering

Ne vidim nista zajednicko osim prednjeg znaka sa lajsnom...

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:17

Forma is the same...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:18

P.S.
rekli su da ce nova Panda biti znatno skupja nego novi Uno cija je cena za EU procenjena na oko 8500 eura.
U Brazilu je cena znatno visa zbog enormnih poreza...

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:19

Pa koliko razumem ove "lude" vesti, u Evropi ce se prodavati Panda dok ce se kod karioka prodavati samo Uno...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:28

"Britanski Autocar danas piše da će novi Fiat Uno (u Brazilu predstavljen početkom ovog meseca) krajem sledeće godine stići i na evropsko tržište..."

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:32

0.9l 105ks >140nm

Autor balkanboy 14 Jun 2010, 19:41

To bi tek bilo bezveze...
Svi mali privrednici vichu u glas: onda nam vratite i Seicento :)))

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 19:41

Interesantno i lepo. Videćemo kakav će zaista i biti...

Autor Miki 14 Jun 2010, 19:43

Sad ce fiat celu gamu da napravi da izgleda kao fiat 500. Pa koji je onda smisao 'fice'?

Autor Damko 14 Jun 2010, 19:55

@Damko
pa kad moze VW, Audi, Mercedes, BMW, Toyota - da im se modeli razlikuju samo po velicini i ceni, moze i Fiat barem jednom...:)))

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:57

Samo da ne bude zarazno...
Tako je bilo sa VW-om...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:01

Fenomenalno izgleda- veoma atraktivan gradski auto!

Autor Mikelangelo 14 Jun 2010, 20:02

Ljudi, pogledajte sta sam "iskopao", ovo je prelepo!!!

Novi Fiat Palio - odpozadi:

http://lh4.ggpht.com/_d10kIa8l6so/TBOXajhiGoI/AAAAAAAADl4/vy_ZJtUlFKM/s640/Novo-Palio-T-Blog.jpg

Nova Fiat Siena:

http://lh3.ggpht.com/_d10kIa8l6so/TBOXYG3XwVI/AAAAAAAADl0/bPwvJBsYAJ4/s640/Novo-Siena-T-Blog.jpg

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:05

I naravno, novi Palio od napred:

http://lh6.ggpht.com/_d10kIa8l6so/TBOXWMkeb_I/AAAAAAAADlw/vXhUmc186vo/s640/Novo-Palio-F-Blog.jpg

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:07

"prelepo" za Brazil...
Sto dalje od starog kontinenta...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:07

I sve snimljeno u "prevodu"- garaza do jaja... :)

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:08

"j" se cita kao z(zaba) !

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:11

Gde nadje ti i @auto taj kompetentan sajt...
Verovatno ste clanovi udruzenja pronalazaca Srbije...
:)))
I sta stvarno znaci da ne ngazujem krstaricu i portugalski...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:15

@Panchev9
sta cu kad imam "sesto culo" za Italijane... :)))

P.S. nemam pojma sta znaci na portugalskom ali znam kako se cita:)))

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:17

P.S.
taj blog ti je jednako kompetentan kao i ovaj, pa ti sad vidi! :)))

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:18

Znaci lupetaju... :)
Garaza John na engleskom ili u bukvalnom garaza kod Zoaoa...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:21

Isto tako su "lupetali" i za Uno pa je ispao 100% takav!

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:24

100% takav za Brazil ali ne za rest...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:26

@Panchev9
pa za Brazil su i pisali, i blog je brazilski...

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:29

Ma drzi ga Rambo Petkovic...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 20:31

Baš je lepi i potpuno skladan. Tako treba da izgleda mali gradski "samovoz". Taj "motorčić" će mu biti dovoljan za ono za šta je pretežno namenjen, a za one "žešće" momke tu je i turbina...

Autor Moron 14 Jun 2010, 20:44

Meni je sasvim ok, čak i originalan

Autor Dejan L 14 Jun 2010, 20:52

Drugaciji je i originalan, nije ni kopija icega do sad vidjenog, skladan i proporcionalan je, a to sto lici na fiat 500 samo moze da mu koristi, najveci bonus mu dajem jer ce mu porasti dimenzije

Autor Dejan L 14 Jun 2010, 21:00

Ovo će biti savremena "peglica".
Kad se setim peglice uvek sam mislio da neki cilindar ne radi.
Biće to tanka priča sa ružnim zvukom.
Trocilindraši su avion na mlazni pogon.
Kakve će to kritike biti!

Autor Mange 14 Jun 2010, 21:13

Mange
Svi se sećamo peglice i njene napredne tehnike. Ona je prva uvela sistem "startovanja" motora na "dugme" ( tj, na "ručicu" izmedju sedišta ). "Dobra" stvar je bila što si na tu "ručicu" mogao da startuješ anlaser i bez ključa u konkakt bravi.
Kada se setim prve ćaletove peglice, imala je čak i "tempomat", tj, ručni gas. Kakav luksuz je ono bio ...

Autor Moron 14 Jun 2010, 22:33

Moron
Sećaš li se kako se tresao motor na peglici. Povremeno sam mislio da će da ispadne napolje.
Kako zamišljaju da naprave taj novi dvocilindraš ali to neće biti lak zadatak a rezultat može da izostane.
Da bi imao kako tako miran rad motor mora imati masivan zamajac i čitav niz "balans" osovina u motoru, koje će mu "ubiti" ionako nikakva ubrzanja.

Autor Mange 14 Jun 2010, 22:41

e fiat pali ce da zamjeni danasnji punto ali ime se jos ne zna a te slike su nezvanicne za sad a uskoro cemo vidjeti kako ce izgledati cijene nejmanje oko 7000 ili 8000 eura vise nece biti za osnovnu verziju inace to ce biti konkurent dacii logan i sandero pa ce i cene biti slicne a i da bude skuplje od dacie za oko 200 ili vise imace vise opreme ne kao logan i sandero koji nemaju nista kao i punto klasik koji je osiromasen sa osnovnim paketom opreme....
e ljudi mi cekamo da palio dodje bas onakav ili malo slican automobil koji se ne zna imae mozda palio ili uno jos nije sigurno a on ce se proizvoditi kod nas u srbiji jer ja to samo znam.............

Autor zastava 14 Jun 2010, 22:42

Moron & Mange

Danas sam video Cabrio peglicu, nastalu u sopstvenoj režiji, metalik zelenu, sa vratima do pola (kao neki baggy), i sa roll bar-om. Komedija :))))

A juče sam video neki Seat Alteu, u trenutku kada jjoj je prolupao motor. zadimila je ceeelu ulicu. Onakav dim iz auspuha nisam video u životu. Vozač je izašao da vidi šta se dešava, a zatim je seo u auto i nastavio da ga vozi!!! Čuo se kao 5 motornih kosačica i dimio je kao 10 lokomotiva....

Autor Predrag 14 Jun 2010, 23:13

Carobnjak@
Gde si ti video da MERCEDES,TOYOTA imaju iste modele, samo im se razlikuje velicina????? Kako lupas, ako vec lupas uzmi primere pa ce ti biti jasno, mercedes A,C,E,S, gde tu ima slicnosti kao kod VW ILI AUDIJA, pogodio si sto se tice audija vw i donekle bmw, ali za toyotu, mercedesa si lupio pa ostao ziv, mercedes se kao prvo razlikuje i unutar vozila, sto se tice klasa, dok to kod vw ili audija je isto , male nijanse. Sto se tice toyote, gde vidis slicnos, izmedju,yarisa,aurisa,corole,avensisa, potputno se razlikuju modeli kao i unutar vozila. Mnogo lupas, mada ljudi vec znaju za to :)

Autor deja 15 Jun 2010, 01:08

Inace auto je odlican iako malo podseca na fiata 500, meni se dopada, samo cena da bude lepa i vozice se kao puntici

Autor deja 15 Jun 2010, 01:11

Mange
Kako bih zaboravio onaj "uravnotežen" rad peglice, zubi su ispadali, a na retrovizore nista nisi mogao da vidis koliko je slika "igrala". Tek onaj zvuk za vreme "verglanja" motora ... Tesko da ce fiat uspeti da to ponovi.

Predrag
Mozda je na toj Seat Altei samo "crkla" turbina. Secam se jednog golfa kome se to desilo. Dim nevidjeni.

Autor Moron 15 Jun 2010, 07:10

@deja
cim sam pogodio za vecinu marki onda i ne lupam mnogo kako kazes...
Mercedes A i B klase su skoro isti, a C/E/S takodje previse lice...

Autor carobnjak 15 Jun 2010, 07:19

Predrag Moron

Na turbodizelima se dešava da probije ulje kroz turbinu u usisnu granu motora, tako da on počinje da radi na ulje. Takav motor se ne može ugasiti na ključ, već on nastavlja sa radom kao pod punim gasom i po pravilu ceo motor praktično eksplodira. Sve je to praćeno velikim oblakom belog dima.
A ako je se čula buka u motoru, "majstoru" se već pre toga događaja desila takva havarija a to je bilo "drugo" paljenje.

Autor Mange 15 Jun 2010, 09:04

Mange
Da, taj golf je u oblaku dima u mestu radio na jedno 5.000 rpm ... I nije mogao da se ugasi na ključ. Onda je prišao neki čovek, seo u njega i ugasio ga "nekako".

Autor Moron 15 Jun 2010, 09:23

@carobnjak
sta mislite koliki ce max. obrtni momenat imati ti dvocilindrasi?

Autor 14 Jun 2010, 18:39
----------------------
Imace oko 120 Nm, bar ovaj najjaci 0,9l turbo sa 105 konja, što je naravno više od obrtnog momenta koji ima dosadasnji fiatov bazni 1.4l atmo motor.

Autor brlog 15 Jun 2010, 12:26

a i b klasa lice unutra inace spolja ne lice uopste,c,e i s previse lice, opet odvaljujes gluposti,po cemu lice po znaku i sto su iste marke??, a drugo nisi vecinu pogodio nego polovinu.

Autor deja 16 Jun 2010, 00:11

E pa meni lice, tebi ako ne - pa ti si srecan covek! :)))

Autor carobnjak 16 Jun 2010, 07:32

Uh, kako je dobar!
Novi Punto Evo Abarth:

http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2010/06/Fiat-Punto_Evo_Abarth_2011_n_01.jpg

http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2010/06/Fiat-Punto_Evo_Abarth_2011_n_17.jpg

http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2010/06/Fiat-Punto_Evo_Abarth_2011_n_18.jpg

Autor carobnjak 16 Jun 2010, 22:25

http://carplace.virgula.uol.com.br/wp-content/uploads/2010/06/Fiat-Punto_Evo_Abarth_2011_n_12.jpg

Autor carobnjak 16 Jun 2010, 22:26

Carobnjak
Sve super izgleda, bas strava. Ali, ona slika br. 3 ( prednja sedist ), ono nije radjeno sa visoke ljude, ramena ne bi sela kako treba - ti,ja i jos neki bismo se tamo vrlo brzo "ukocili" u ledjima. Bas steta, jer je sve ostalo san snova ...
A koliko ovde kosta onaj fiat bez znaka fiata?

Autor Moron 16 Jun 2010, 23:19

@Moron
treba da ih probas da bi znao...

19400 eura...

Autor carobnjak 16 Jun 2010, 23:58

Carobnjak
Neke stvari covek mora da proba krace, neke duze, a neke je dovoljno da vidi da bi spoznao neki "nedostatak". A one "kadice", cim im vidim oblik, ja vidim i da mi lopatice nece stajati kako treba. Nekima sigurno hoce biti udobno.
"One size" "kadica", posebno onakva, ne moze svakom da odgovara.

Autor Moron 17 Jun 2010, 07:28