U pripremi i Peugeot 508 Hybrid

Dugo najavljivani Peugeot 508 imaće premijeru ove jeseni na domaćem terenu Salona automobila u Parizu, a jedna od njegovih verzija biće i hibrid koji kombinuje dizel i elektromotor.
Tačnije, radi se o kombinaciji 2.0 HDi EU5 dizelaša od 163 konja i elektromotora (baterije litijum-jonske) koji će, bar po sadašnjim najavama, emitovati 99 grama CO2 po kilometru.
508 Hybrid će imati pogon na sva četiri točka, pri čemu će dizelaš pokretati prednje a elektromotor zadnje točkove.
Poput koncepta 5 by Peugeot (na slikama) sa ovogodišnjeg Salona u Ženevi, i serijski 508 će biti dugačak oko 480 cm, pa će predstavljati zamenu i za dosadašnji Peugeot 407 ali i veći 607.

Sem hibrida (očekuje se 2012. godine), u paleti 508-ice će naravno biti i benzinski i dizel motori, među njima i 2.0 HDI sa 163KS, kao i 3.0 V6 sa 243KS i 1.6 turbo od 156KS.
Nakon limuzine, 508 će se početkom 2011. godine (verovatno na martovskom Salonu u
Ženevi) pojaviti i u SW, odnosno karavan izdanju.
ruzan mu ovaj zadnji kraj, neznam koji im je djavo... bar je pezo uvek znao da nacrta zadnjicu...
@ Mikelangelo
Zadnji deo je promašaj, i C stub pogotovo, farovi nedefinisani, a deo izmedju zadnjeg fara i branika ko predškolski crtež. Ali prednji je za svaku pohvalu.
nego... 2.0 HDi od 163 konja i elektromotor? da nije malo mnogo sve to zajedno?
Nemojte mu komentarisati izgled... sustina je motor!!!
Ovaj dizel i elektromotor, sto bi trebalo da ubedi one koji stalno vicu da se ne isplati hibrid u suprotno.
Veliku ustedu donosi kombinacija benzin-struja, a koliko ce tek ustedu ovo donositi.
@Dejan
a zasto da ne komentarisemo izgled? Ovo je novi model koji tek dolazi...
P.S. tj. tek ga cekaju kritike, hibrid je samo jedan od vise motora, ne verujem da ce biti trazen...
Pa upravu si,
ali sam ja verovatno ocekivao vise komentara na isplativost hibrida, sto se ovde stalno dovodi u pitanje.
A mislim da je kombinacija dizela i struje pun pogodak. Ovo ne moze puno da trosi.
Ako 508 u "naravi" bude izgledao kao ovaj na slici, biće to dobro. Mislim da će od cene ovog "hibrida" da otpadaju uši ako ne bude nekih značajnih "podsticaja", tako da to verovatno neće biti baš isplativa varijanta.
Video sam danas u Veranu "nehibridni" 5008 2.0 HDI premium od 150 ks ( sa nesto dodatne opreme - koža i sl. ), po ceni od "svega" 34.450. Još kada na to "nakače" elektromotor "Rade Končar" ili sličan, cena ima da "boli" ...
Peugeot svake godine raspisuje konkurs za mlade dizajnere gde konstantno stize 10000 radova sa fenomenalnim idejama,uostalom i Srbija je dala jednog pobednika,I umesto da primene neku od tih odlicnih ideja oni angazuju dizajnera iz Citroena.Meni licno je ovo predstavljeno sranje.Ako je zadnji deo diskutabilan,bar je originalan,ali prednji katastrofa.Maska plagijat Audijeve singlframe,uz to kad se umesto ovih svemirskih farova stave uobicajeni....tuga.
@UROS88
i jesi li se prijavio na konkurs? :)
P.S. meni je drago da Peugeot napusta koncept "farovi do vetrobrana"...
definitivno seksi linija
nego daj neko da kaze nesto pametno o kombinaciju dizela i elektromotra i zasto toliko konja u tom dizelu? kakav ce to hibrid da bude sa toliko konja u motoru sa unut.sag.?
Extra izgleda!
Ovaj hibrid će biti bomba, samo da ne bude ukrv skup:)
Moje zapažanje: ne znam zašto stavljaju V6 motore u auta koja nisu "premijum" proizvodjaca i klase. Samo poskupljuju razvoj, a možda 0.5% prodaje će otići na te motore. Pošto realno, Pežo Reno, Opel, VW i slični se ne kupuju zbog značke...
Šta vi mislite o tome?
Prelepo. Francuzi su uvek imali smisla za dizajn, a 508-mica to samo potvrđuje...
@ carobnjak
Nisam,u konkursu se zahteva da se napravi i maketa rada.:)
@ carobnjak
Slazem se za farove,zbog tih ogromnih farova automobili izgledaju kao naduvane krofne.
:)
Al mogao je je Peugeot ovu 508-icu dosta bolje.
Auto je lep, ali su mu zadnja svetla kao sa seoskog vasara. Gastarbajteri iz Ciriha ce da se oduseve, nece morati dodatno da mu budze ona svetleca creva.
Automobil poseduje originalnost, ali mu nece doneti veliki uspeh zbog same klase u kojoj zeli da se takmici...
Prodace se nesto vise od C6 i dosta manje od konkurenata...
Zna li neko koliko je do sada prodato modela 407 i 607?
Znam da se o ukusima ne treba raspravljati, ali ovaj barem nema prednji prepust kao da je "grtalica" ...
@Moron
ne znam ali 407 je bio uspesan model i dobro se prodavao, sto se za 607 ne moze reci...
Nikada Francuzi nisu imali srece sa velikim modelima!
carobnjak
Bio sam nekako odusevljen dizajnom 407-ice kada se pojavila. Onaj nos. Kao Pinokio ... Medjutim, odavno mi se na nju bukvalno povraca. I tako, onda mi zlo od samog sebe i mog ukusa i neukusa ...
Panchev9
Ali on navodno menja i 407, a to je C5... Da li ce zato sada C6 i C5 da se "stope" u C 65 ili ...?
@Moron- Verovatno ce da se stope u C 11. Ionako nece niko da primeti da je nestao C6...
Mikelangelo
Da, da, bice C 11. Ta ti je dobra. Mozda sam do sada video jedan C6 na ulici. Dobro ih cuvaju ...