Nova Toyota Yaris sa 3 vrata

Toyota je prošlog meseca u Japanu i zvanično predstavila novu generaciju modela Yaris (koji se na tamošnjem tržištu zove Toyota Vitz), ali samo u verziji sa 5 vrata.
U međuvremenu je francuski sajt Autosblog.fr objavio i ove prve slike trovratne varijante.

Podsećanja radi, evropska premijera novog Yarisa će se održati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.
Što se dimenzija tiče, novi Vitz / Yaris je za 100 mm duži od sadašnjeg model (sada 3885 mm), 20 mm je niži (1500 mm), ima 50 mm duže međuosovinsko rastojanje (2510 mm), širina je ostala 1695 mm, a ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.285.
U Japanu će ponuda motora obuhvatati 1.0L benzinac sa 51 kW/69KS pri 6000 o/min. i 92 Nm pri 3600 o/min., zatim 1.3L motor sa 70 kW/95KS pri 6000 o/min. i 121 Nm pri 4000 o/min., kao i 1,5 litarski sa 80 kW/109KS pri 6000 o/min. i 138 Nm pri 4400 o/min.
Specifikacije za evropsko tržište će biti objavljene naknadno.
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
I dalje je pored swifta i mikre najmanji u B klasi, tj. dug je koliko i punto klasik.
Dok su evropski konkurenti od 3,95m - 4,05m ; a dizajnerski je samo pokušaj i ružna kopija u odnosu na evropske modele (izuzev sandera i lade kaline)
Vidi se iz aviona da ima jako malo mesta unutra.
Punto classic ima više mesta.
Japanci su pukli totalno. Nemci su ih ubilo odozgo, a Korejanci odozdo.
@ Nikola
Naprotiv ima mesta za putnike, prtljažnik je manji od jugovog.
Zadnje sedište je skroz nazad. Ali suština je da zaostaje u dizajnu i kopira 207-icu i klio 3, a zaostaje i u dužini za konkurentima. Naša fabija 3.99m, sednem ja sa 187cm i opet ima mesta iza mene. U B klasi to mogu samo fabija i grande punto. Provereno!!!
Pa to je to.
Još kod prvog Yarisa se sediše moglo pomeriti skroz unazad, ali tada nema gepeka uopšte. To nije rešenje naravno.
U ovom autu se vidi da je kabina male zapremine u odnosu na dužinu auta, a i dužina auta je mala, tako da nema nikakve dileme da unutra generalno ima malo mesta.
Sličan auto po tom pitanju je Pežo 207, a ovaj je još gori.
207 jeste duži 18cm od ovog yarisa, ali svih 18cm su u prtljažniku, a krivac je dizajn previše ,,trćavog'' zadnjeg dela, dok su fabija i polo pozadi dosta uspravnijeg položaja stakla prtljažnika.
Novi C3 i 207 dele platformu, ali kod citroena je sasvim drugačija filozofija izrade kabine!
A klio 3, kome se zadnji deo sužava, pozadi primi 2 putnika, pa se čak guraju ramenima. Kao kod yuga od 3.5m
@ Dejan L:
Kia Rio ima vise mesta unutra od Fabije, provereno ;)
Ne znam kako ce uzivo izgledati ovaj Yaris, ali na fotkama je potpuno bezlican.
Kada se vec raspravlja o centimetrima, meni se cini da je hauba kraca u ovog Yarisa, verovatno se i tu dobija koji centimetar.
sećam se kao juče da je bilo kad je moj drug iskeširao 11200 eura za fabiju i krenusmo kući kad ono umesto upaljača samo plastična kapica.upaljač se dodatno plaćao 700-800 din.nezaboravno.kao i crkla bobina,auspuh menjan na 35000 i "fenomenalne" kleber gume,3-4 puta sijalice fara.negde mora da se štedi...toyota štedi na dizajnu.