Chevrolet Malibu na Salonu u Šangaju

Za nešto manje od tri nedelje Chevrolet će na Salonu automobila u Šangaju pokazati svoj novi model kojim će konkurisati u klasi limuzina srednje klase – Malibu.
Novi Malibu (mada to za sada nije i zvanično potvrđeno) bi trebalo da zameniti Epicu, a biće napravljen na GM-ovoj globalnoj platformi Epsilon II koja između ostalog služi za izradu Opel Insignije.
Mada GM raspolaže i većim motorima, Malibu bi za sada trebalo da koristi isključivo četvorocilindraše i to najverovatnije one iz redizajnirane Captive, odnosno 2.2L dizelaše sa 163 i 184KS, kao i 2.4L benzince sa 167 i 190KS. Nagađa se da je u pripremi i hibridna verzija automobila sa dvolitarskim benzncem u kombinaciji sa elektromotorom.
Chevrolet je za sada objavio samo jednu teaser fotografiju zadnjeg svetla novog Malibua, ali budući da će se automobil prodavati u skoro 100 zemalja, za očekivati je globalno prihvatljiv dizajn.
Izvor : Tportal.hr
PR saopštenje Chevroleta za Srbiju
Novi Malibu će prevazići vremenske zone i prigrliti raznovrsnost kultura širom sveta kada ga Chevrolet u isto vreme predstavi na Sajmu automobila u Šangaju i na Chevrolet Facebook stranici.
Chevrolet će predstaviti novi Malibu uživo sa početkom od 20:30 po istočnom letnjem vremenu (EDT) 18. aprila (02:30 po centralnoevropskom vremenu (CET) 19. aprila) na strani http://www.facebook.com/chevrolet. Klijenti su pozvani da postavljaju pitanja tokom otkrivanja modela na Twitter strani koristeći #MalibuReveal ili na Chevroletovom Facebook profilu na opciji Malibu. Članovi Chevrolet tima će uživo odgovarati na pitanja tokom koordinisane sesije pitanja i odgovora, koja će uslediti nakon predstavljanja automobila na internetu.
Vreme internet prezentacije se podudara sa premijerom novog Malibu modela na Sajmu automobila u Šangaju 19. aprila. Novi Malibu će takođe biti predstavljen na Međunarodnom Sajmu automobila u Njujorku, koji će biti otvoren za javnost od 23. aprila do 1. maja.
„Novi Malibu donosi Chevroletovo potvrđeno i nagrađivano ime do novih mesta, i predstavlja ga publici širom sveta“, izjavila je Suzan Doerti, potpredsednik Sektora prodaje, marketinga i postprodaje u GMIO kompaniji. „Bez obzira da li se Malibu prodaje u Severnoj Americi, Južnoj Americi, Evropi, Aziji, Africi ili Australiji, ovaj model je napravljen da odgovori na potrebe klijenata širom sveta“, rekao je Rik Šajt, potpredsednik Sektora Marketinga u kompaniji Chevrolet za SAD.
Malibu će predstaviti globalnu porodicu štedljivih i snažnih četvorocilindričnih motora, u kombinaciji sa šestostepenim prenosom koji takođe doprinosi efikasnosti. Malibu je dizajniran da se ističe na svim tržištima širom sveta. Novi Malibu je prvi Chevroletov automobil srednje veličine koji će se prodavati globalno. Prodavaće se u skoro 100 zemalja na šest kontinenata, a sastavljaće se na nekoliko lokacija, uključujući fabriku u Kini i dve fabrike u Sjedinjenim Državama.
Malibu je bio Chevroletov –i GM-ov – najprodavaniji automobil u Sjedinjenim Državama u 2010. godini, sa prodajom od skoro 20.000 vozila. Ovaj model je jedan od najnagrađivanijih Chevroletovih vozila u Sjedinjenim Državama, koji je osvojio skoro 40 nagrada u industriji od 2008. godine. Malibu je bio jedini automobil srednje veličine u auto industriji koji je osvojio nagradu za Najbolju kupovinu časopisa Consumers Digest Automotive u zadnje tri godine – 2011, 2010, 2009. Malibu je takođe u zadnje dve godine osvojio nagradu za Najsigurniji automobil od strane Instituta za bezbednost na autoputu.
Chevrolet sa novim Malibu modelom nastavlja sa pozicioniranjem za rast na tržištima širom sveta. Najveća marka kompanije General Motors trenutno predstavlja globalnu porodicu ekonomičnih automobila, koja uključuje Cruze, Volt, Sonic/Aveo, Spark i Malibu modele. Ovi novi automobili se takmiče u četiri najveća automobilska segmenta na svetu, što objašnjava 54% prodaje neluksuznih automobila u 2010. godini. Globalni segment Malibu-a ce činiti 9% - preko 5,7 miliona vozila – ukupne svetske prodaje u 2010. godini.
Chevrolet je prošle godine u svetu prodao 4,26 miliona vozila, što je u proseku jedno vozilo na svakih 7,4 sekunde. Osam od deset tržišta sa najboljim rezultatima prodaje u 2010. godini za Chevrolet su bila tržišta u razvoju – Brazil, Kina, Uzbekistan, Meksiko, Rusija, Indija, Argentina i Kolumbija. Očekuje se da će tržišta u razvoju činiti preko 50% Chevroletove globane prodaje do 2012. godine.
Preko 600,000 Malibu modela je prodato od 2008. godine, kada je proglašen za
Automobila godine u Severnoj Americi. Malibu 2013 predstavlja osmu generaciju
ovog brenda, koji je predstavljen 1964. godine.
Ovo što vidim je kao Laguna 2, oblik poklopca prtljažnika, prelaz sa C stuba na krilo, itd...
Jedino grafika svetala podseća na onaj Gumpert tornate
4.26 miliona je stvarno velika cifra, nisam znao da je Chevy toliko uspesan...
od tih 4.26 miliona koliko je daewooa sa chevy oznakom ...
sadasnji malibu je fenomenalan auto, ali mi nije bas jasno kako chevy planira da ga napravi globalnim modelom, on je zaista prevelik za izvan amerike (sadasnji malibu po dimenzijama je gotovo isti kao bmw 5-series)