Novi Porsche 911 na Salonu u Frankfurtu

Nova generacija modela 911 će imati zvaničnu svetsku premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra) a trenutno ovaj model kodnog imena 991 prolazi kroz poslednju fazu razvoja.
Da bi ovaj put zaista trebalo da se radi o novom modelu govori podatak da je reč o trećoj po redu novoj konstrukciji u skoro pedeset godina dugoj istoriji legendarne 911-ice.

Prva prava razlika u odnosu na prethodnika je činjenica da će nova 911-ica biti gotovo u celosti izrađena od aluminijuma. Druga činjenica je da je međuosovinsko rastojanje značajno duže u odnosu na prethodnika, ali tačan podatak još uvek nije poznat. Oko dve trećine dodatnog prostora se nalazi iza vozača, ali 911-ica i dalje u osnovi ostaje vozilo za dva putnika.

Treća veća razlika je zamena hidrauličkog servo sistema za elektro-mehanički. Ali, u Porscheu tvrde da "karakter i agilnost vozila nisu kompromitovani", što će naravno moći da osete "vozači ovog automobila kada sednu za njegov volan i prvi put ga testiraju".

Novi 911 je znatno lakši od prethodnika, i to uprkos većim točkovima, kočnicama, robusnijoj zaštiti u slučaju sudara i sl. Takođe je i nešto niži, dok je trag točkova minimalno proširen.

Što se motorizacije tiče, za sada se zna da će S pokretati motor zapremine 3,8 litara, dok će kod osnovnog modela zapremina motora iznositi 3,4 litra. Tačnije, reč je o unapređenoj varijanti motora iz Boxstera S koja će razvijati oko 360KS. Snaga 3,8 litarskog motora će se kretati oko 400KS.

Na kraju, više snage i manje kilograma će značiti i bolje ubrzanje, pa se očekuje da će Carrera S od 0-100 km/h ubrzavati za 4,5 sekunde, dok će 3,4 litarski model do stotke stizati za 4,8 sekunde.
Izvor : Index.hr
Foto : Autocar.co.uk
"Novi".... Enterijer je lep, mada na momente deluje kao s kraja 80-ih.
Gledam na HRT1 neku emisiju o automobilima i sad voditelj izgovara čuvenu rečenicu: ,,McLaren je predstavio svog konkurenta u klasi gde oduvek, pa i sada vladaju puleni Ferrarija i Porchea, a tako će i ostati, a dokle i hoće li se to promeniti videćemo?!?!?!''
@Uros
Valjda si primetio koliko su u zadnje 2 godine svi zivi radili i radili i uporedjivali sa 911-icom starom 4-5 godina...
I oni radili,radili znaju da stize nova,pa malo da pokupe slavu na staroj...
Sada stize nova,za 911 turbo mozda ce imati 550+,za Turbo S ne smem ni da pomislim...
Kralj je kralj.
@dusan,
Pa da je stara-stara je ali izbacuju nove edicije svake nedelje skoro, tako da to nije na mestu...Prilicno je aktuelna i update-ovana. Kralj je mozda kralj, ali uzasno dosadan.
@UCS
Podseca na Panameru, u mnogo detalja. Sto se tice tog skremblovanja si u pravu. Kad se placa preplata neka ti omoguci da gledas gde ti hoces a ne ovako... Ja sam na SBB, e sad ne znam kakvo je stanje na Iptv i ostale.
@Uros
Pa oni to izbacuju...Ali mozes videti testove gde na drag trkama i ostalo stavljaju turbo,turbo s,to nisu izbacili pre 2 nedelje,vec pre 3-4 godine,i stave Turbo S sa 458(najnovije iz ferarija),koji je jaci za 30-40ks i jedva pobedi na drag trci...Videcemo izvlacenje iz novih motora...Turbo ce imati minimum 550ks,turbo s nadam se oko 600,ako bude imao oko 600 nece niko moci da parira...
P.S
I opet ce razni konkurenti da rade,rade i posle 3,4 godina ce stici 911,i onda ce 2,3 godine na nekim testovima da pobedjuju,pa opet dodje nova i opet postavi standarde i sve tako :)))
@dusan,
Ma da, ja mislim da ce konkurenti da cekaju tu pauzu u razvoju Porsea kako bi zasijali...Svasta! Doci ce sledeca generacija Nisana GTR, olaksana 458-ca, novi Lambo, McLaren, Lotus... Bice tu vatre, ne boj se. :D
@Uros
Da,da...pa Ferari je izbacio tu 458 da se takmici sa trenutnom 911,a olaksana ce se boriti sa novom :D GTR je vec stigla nova generacija,sa 530ks,Lamba uopste ne svrstavam tu...Kakav grdan Lambo,konkurenti na ringu jaci za po 10 sek i jace...McLaren i 458 ce biti jedini i pravi konkurenti,McLaren veci konkurent od 458,za Lotusa navijam,zelim im staru slavu!
Svi znaju realnost...911 je 911,zna se ko postavlja standarde,a ko posle nekoliko godina uspe da ih dostigne,a retko ko i prestigne.