home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova generacija modela 911 će imati zvaničnu svetsku premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra) a trenutno ovaj model kodnog imena 991 prolazi kroz poslednju fazu razvoja.

Da bi ovaj put zaista trebalo da se radi o novom modelu govori podatak da je reč o trećoj po redu novoj konstrukciji u skoro pedeset godina dugoj istoriji legendarne 911-ice.

Prva prava razlika u odnosu na prethodnika je činjenica da će nova 911-ica biti gotovo u celosti izrađena od aluminijuma. Druga činjenica je da je međuosovinsko rastojanje značajno duže u odnosu na prethodnika, ali tačan podatak još uvek nije poznat. Oko dve trećine dodatnog prostora se nalazi iza vozača, ali 911-ica i dalje u osnovi ostaje vozilo za dva putnika.

Treća veća razlika je zamena hidrauličkog servo sistema za elektro-mehanički. Ali, u Porscheu tvrde da "karakter i agilnost vozila nisu kompromitovani", što će naravno moći da osete "vozači ovog automobila kada sednu za njegov volan i prvi put ga testiraju".

Novi 911 je znatno lakši od prethodnika, i to uprkos većim točkovima, kočnicama, robusnijoj zaštiti u slučaju sudara i sl. Takođe je i nešto niži, dok je trag točkova minimalno proširen.

Što se motorizacije tiče, za sada se zna da će S pokretati motor zapremine 3,8 litara, dok će kod osnovnog modela zapremina motora iznositi 3,4 litra. Tačnije, reč je o unapređenoj varijanti motora iz Boxstera S koja će razvijati oko 360KS. Snaga 3,8 litarskog motora će se kretati oko 400KS.

Na kraju, više snage i manje kilograma će značiti i bolje ubrzanje, pa se očekuje da će Carrera S od 0-100 km/h ubrzavati za 4,5 sekunde, dok će 3,4 litarski model do stotke stizati za 4,8 sekunde.

Izvor : Index.hr

Foto : Autocar.co.uk



čitanja : 1145



Komentari

"Novi".... Enterijer je lep, mada na momente deluje kao s kraja 80-ih.

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Jul 2011, 13:21

Sviđa mi se. Deluje odlučnije od aktuelnog modela.

Autor Gagiba 04 Jul 2011, 13:32

Gledam na HRT1 neku emisiju o automobilima i sad voditelj izgovara čuvenu rečenicu: ,,McLaren je predstavio svog konkurenta u klasi gde oduvek, pa i sada vladaju puleni Ferrarija i Porchea, a tako će i ostati, a dokle i hoće li se to promeniti videćemo?!?!?!''

Autor Dejan L 04 Jul 2011, 14:36

@Dejan L
Hrt 2, emisija KS automagazin. :)

Autor McLaren 04 Jul 2011, 14:40

@Uros
Valjda si primetio koliko su u zadnje 2 godine svi zivi radili i radili i uporedjivali sa 911-icom starom 4-5 godina...
I oni radili,radili znaju da stize nova,pa malo da pokupe slavu na staroj...
Sada stize nova,za 911 turbo mozda ce imati 550+,za Turbo S ne smem ni da pomislim...
Kralj je kralj.

Autor dusan 04 Jul 2011, 15:33

@dusan,
Pa da je stara-stara je ali izbacuju nove edicije svake nedelje skoro, tako da to nije na mestu...Prilicno je aktuelna i update-ovana. Kralj je mozda kralj, ali uzasno dosadan.

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Jul 2011, 15:37

@UCS
Podseca na Panameru, u mnogo detalja. Sto se tice tog skremblovanja si u pravu. Kad se placa preplata neka ti omoguci da gledas gde ti hoces a ne ovako... Ja sam na SBB, e sad ne znam kakvo je stanje na Iptv i ostale.

Autor McLaren 04 Jul 2011, 15:52

@Uros
Pa oni to izbacuju...Ali mozes videti testove gde na drag trkama i ostalo stavljaju turbo,turbo s,to nisu izbacili pre 2 nedelje,vec pre 3-4 godine,i stave Turbo S sa 458(najnovije iz ferarija),koji je jaci za 30-40ks i jedva pobedi na drag trci...Videcemo izvlacenje iz novih motora...Turbo ce imati minimum 550ks,turbo s nadam se oko 600,ako bude imao oko 600 nece niko moci da parira...

Autor dusan 04 Jul 2011, 18:53

P.S
I opet ce razni konkurenti da rade,rade i posle 3,4 godina ce stici 911,i onda ce 2,3 godine na nekim testovima da pobedjuju,pa opet dodje nova i opet postavi standarde i sve tako :)))

Autor dusan 04 Jul 2011, 18:56

@dusan,
Ma da, ja mislim da ce konkurenti da cekaju tu pauzu u razvoju Porsea kako bi zasijali...Svasta! Doci ce sledeca generacija Nisana GTR, olaksana 458-ca, novi Lambo, McLaren, Lotus... Bice tu vatre, ne boj se. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Jul 2011, 19:05

@Uros
Da,da...pa Ferari je izbacio tu 458 da se takmici sa trenutnom 911,a olaksana ce se boriti sa novom :D GTR je vec stigla nova generacija,sa 530ks,Lamba uopste ne svrstavam tu...Kakav grdan Lambo,konkurenti na ringu jaci za po 10 sek i jace...McLaren i 458 ce biti jedini i pravi konkurenti,McLaren veci konkurent od 458,za Lotusa navijam,zelim im staru slavu!

Autor dusan 04 Jul 2011, 19:26

Svi znaju realnost...911 je 911,zna se ko postavlja standarde,a ko posle nekoliko godina uspe da ih dostigne,a retko ko i prestigne.

Autor dusan 04 Jul 2011, 19:27

Gledao sam pre godinu dve neku emisiju mislim na Discaveriju gde je bila prica o 10 najboljih sportskih automobila svih vremena.Glasovima zaista kompetentnih ljudi 911 je proglasen za najboljeg.Jednostavno ovaj auto ima dusu,kolko kog se to nekome svidjalo ili ne.

Autor UROS 88 04 Jul 2011, 23:04

stopaljke mi malo vuku liniju sa "kajena"....
malo duzi, osnova ista itd....pa kao dosadan!? da li je....
ko se od nas ne okrene za nekim modelom danas pa iako je star 10+ ;)

Autor NemanjaBB 05 Jul 2011, 02:43