BMW M550d xDrive sa Tri-Turbo dizelašem

BMW-ova serija 5 bi mogla da dobije novog člana, i to model M550d xDrive.
To znači da bi ovu "peticu" sa pogonom na sva četiri točka trebalo da pokreće novi Tri-Turbo dizel motor koji će se naći i pod haubom modela 2012 X6 xDrive50d i 750d.
Radi se o novom 3,0 litarskom šestocilindričnom dizelašu sa tri turbo punjača koji bi u BMW-u M550d xDrive (pominju se i oznake BMW 550dM i BMW 550dXM) trebalo da raspolaže sa 500-550KS i do 880 Nm.
Više detalja tek sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad ovu sliku vidite u retrovizoru, maknite se malo desno... :D UJEDA!
@Uros
Mlakonja...Tako ga zovu neki ovde :))
A,on je savrsennnnnn :)
Pogledaj,pogledas retrovizor i odmah se sklanjaj! :D
Malo vise udesno, da se osiguraju od prostrujavanja vazduha, da ne dodje do zanosenja:)
@dusan,
DARK KNIGHT :D
@Dejan L,
Nije toliko do boje, vise je igra senki. I fotograf to dobro zna...
E ovo je nešto što bih želeo da posedujem! Šteta što će cena biti nebu pod oblake - verovatno oko 70-75k evra početna.
Ma dosta je 4.2 TDI bio vrh dizelske ponude.
Nemoj te sada skakati mi za vrat 6.0 W12 se prodao tako malo da je prakticki beznacajan, stvoren je samo da se pokaze sta se moze i sta koriste u Le Manu.
Prva prilika da ljubitelji dizela iskuse M filozofiju. Ja licno sam vise za benzince.
Tipujem da ce sledeci M3 imati tri-turbo tehnologiju, naravno na R6 benzincu, uz nekih 470-500ps.
Jel ovo M označava da ima M stajling ili je ovo M auto? Inače,svaka čast za motor,još je pravljen kao za srpske propise. :) Zanima me performanse kakve će mu biti,ali verujem sa ovom snagom da mora da ide ispod 5 sekundi do 100. I zanima me da li će biti verzija sa zadnjom vučom,ili samo X drive?
M stajling
samo x
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-M550d-xDrive-Etikett-Motor-Talk.jpg
Ja mislim da ovo ne treba bez x drive-a da bi moglo lepo da se isporuci snaga...
A nigde ne pise da je m auto, samo oprema...
Ovaj 3.0d je naj od naj..
Ma ovo se kupuje samo novo, nikada ne bih smeo da kupim polovnjaka sa dve turbine, a kamo li sa 3, sto kaze McLaren...
@McLaren
pa strani forumi i sajtovi celo jutro o lomovima MB v6 i v8 motora, a tebe nije sramota da pominjes kvarove BMW motora. Koji si ti kompleksas. Strasno.
Autor McLaren 06 Avg 2011, 15:30
Ti bilo sta da kazes samo da osporis BMW... kO ti drma kavez ? :)
@toma
Pa kakvi kvarovi kod Bmw-a se javljaju pa to je smesno. Nego ti samo vidis kad se kvari MB, i to ako se pokvario. Po svim testovima Mercedes se manje kvari. To mozes posebno da vidis na polovnjake koji su na ulici.
@Nemanja
Sta sam ja pogresno napisao? :D
@McLaren
pa ti klovnu pises o kvarovima motora koji ce se tek za 6 meseci pojaviti u prodaji!
Ja ovo pomenem kad ti ili hh pocnu bez razloga da kontriraju i provociraju, inace me kvarovi na MB motorima naravno ne interesuju, ni najmanje.
http://img30.imageshack.us/img30/4661/35702912.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/6593/mb1t.jpg
http://img810.imageshack.us/img810/4341/mb2l.jpg
Ovo je sve iz novog Autobilda.
@toma
Ma daj bre, ja kazem uopste, jer sto vise turbina, vise problema. Mnogi recimo izbegavaju 535d a uzmu 530d, oba 2005 god. Zna se zbog cega...
A giganti iz Mercedesa i Audija ne znaju nista, pravi slepci, a? :D c c c
Nisam rekao da ne znaju nista...
Bmw radi najbolje motore,iza njih Audi...Pa Mercedes...Mada,mozda im pomogne Renault da budu jos bolji ;)
A giganti iz Mercedesa i Audija ne znaju nista, pravi slepci, a? :D c c c
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html
Moram tomi da odam priznanje za informacije koje je o ovom motoru objavio četiri pet meseci unazad!! Čak i predikciju snage...
toma, ne menjamo te za insajder informacije!! :))
Može da priča ko šta hoće ali BMW definitivno pomera granice i postavlja standarde po pitanju agregata.
@toma
Kako vreme brzo prolazi....ko bi to rekao!! :))
Znam da je bilo u najavi i to poodavno!!!
Autor McLaren 06 Avg 2011, 16:14
hahahhahaha ne pravi se blesav, znas ti odlicno! :D kada nemas sta + da kazes za BMW i Mecku, ti onda spomenes Audi u superlativu samo da spustis uspeh bmw-a....ugledaj se na Pita malo ;)) lepo kaze : svaka cast! Sto da ne!? ;) tako treba reci za uspeh svake kompanije...ja nisam ogranicen samo na bmw...
@Gagiba
Svako može da ima te informacije,samo je potrebno da si svaki dan na bimmerblogu,koji je stvarno fantastičan. Čak bi se usudio da kažem,najbolji od svih foruma,mada nisam sve pregledao. Ali sam na bimmeru video da su jako ozbiljni,prave lepa poredjenja itd. Čak mislim da BMW daje zvanične textove za taj blog,jer onako opširno i sa slikama ne može neki fan da objavi. Naravno da malo vuku na svoju stranu,ali to je i za očekivati,svaki ciga svog konja hvali. Ali trude se da budu objektivni. U svakom slučaju,svaka čast BMW-u za ovaj motor i nemojte se prepirati i mešati neke druge teme. Ovde je tema 5.0d motor i o tome dajte svoje mišljenje ili preskočite temu.
@Nemanja bb
Bas tako Meclare nodma ubaci audi i merc ko da smo neki klanovi pa smo svi protiv svih.Obozavam vozim volim audi ali ovo je ludilo.VRH!
Ovo ako bude imalo 400ks ubrzavace od 0-100 za 4.6-4.7 sec. Evo zasto tako mislim. 550ix sa v8 benzincem ubrzava do 100 za 4.8sec. Ovaj dizel bi bio 50kg laksi i imao bi oko 200Nm veci obrtni momenat. Posto i 535d ubrzava bolje od 535i sa slicnom snagom, zakljucujem da ce ovaj ubrzavati barem 0.1-0.2sec bolje od 550ix.
I naravno deklarisace mu prosecnu potrosnju na ispod 6L:)))
Ovaj dizel nema sanse da trosi ispod 12 po gradu...mozda nekog pipkanja gasa i da se ne gasi vec iz cuga da se vozi...a onaj ko ovo vozi i lagano se djira, taj je pogresio auto...ovo ce da te moli za jacu nogu na gasu ;)
A sto se tice ubrzavanja...pa sve od 5.0 do stotke i ispod 5 je uspeh za tu kubikazu i gorivo koje koristi...bice pravi bum u Evropi.
Krajem god ce Audi izbaciti nesto slicno, a mislim da ni mecka nece onda hteti da izgubi trku za njima...samo polako, krece utrkivanje ;)
@ toma
@ NemanjaBB
@ Gagiba
Znate šta ima novo? Ne znate? Auuuuuu, Mini za 2013. godinu izbacuje zidni SAT sa kontrolne table.
Kakva revolucija..........
@Dejan L
Znas sta ima novo?
BMW testira Mini za 2013. sa enterijerom BMW-a. Kad ces bre covece prestati da se palis na spijunske slike i rendere:)
Ja pominjem Audi zato sto je trenutno ima najjaci dizel u PRODAJI BRE, a ne neki virtuelni. :) A uostalom i preferiram ga jer ga vozim. :D Ubrzanje ovog 50d ce biti oko 5-5,2. Nema sanse ispod...
Je li virtuelni, jeste. Je li Audi najjaci, jeste. :D Neverni Toma. :) Pardon- toma. :D
@McLaren
Ali taj dizel je 4.2 ...a ovde je prica o 3.0 motoru koji nema premca!
@McLaren - kad covek cita sa strane ovu diskusiju, ti stvarno emitujes energiju i emociju deteta koje hvali svoju igracku, i prica kako je njegova igracka bolja i lepsa od svih drugih. A kad ga pitas: ZASTO tako mislis, on kaze: ZATO. Nema potrebe da trujes- to sto volis "svoje", ne znaci da treba da mrzis "tudje".
Ljudi, ne budite grubi prema McLarenu. Nije njemu lako. Imajte malo obzira. On to ne radi namerno.
@Nemanja
Jesi ti nepismen? Taj motor je 3.0 bi turbo sa 313 ks. A6 avant, stotka za 5,3. O 4,2 tdi mogu oni iz Bmw-a samo da sanjaju. hahaha jbt pises im gore i oni nista. Kakvo ogranicenje. :D
@McLaren
taj motor od 4.2 je na izdisaju, dinosaurus. On ce ziveti jos samo u A8 do restilizacije za godinu i po dana, i u Q7 do izlaska novog modela. Pa BMW je imao V8 4.4L twinturbo dizel sa 340ks jos pre 7-8 godina. Biturbo od 3.0L i 313ks bi na svakoj stazi ostavio u prasini taj 100 i vise kg tezi 4.2L tdi. A o tri turbo sa 360 ili 400ks da i ne govorimo. Mogao si da pokrenes pitanje ovog gigantskog tdi motora u temi o twinturbo dizelima, ali ovde, gde je tema triturbo od 400ks....mislim stvarno!
Sto se tice ubrzanja, i BMW 535dx ubrzava za 5.3sec, cisto za tvoju informaciju. Evo jos jednog primera: Q7 sa tim "famoznim" 4.2TDI motorom ubrzava za 6.4sec. X5 sa sada vec starim biturbo dizelom ubrzava za 6.6sec. Dakle, racunaj da ce sa novim od 313ks da ubrzava tu negod, oko 6.4sec. A da ne pricamo sto je zahvaljujuci manjot tezini motora na prednjoj osovini 3x zivahniji i upravljiviji. O potrosnji je glupo i trositi reci. Jel sad znas zbog cega ce taj 4.2tdi motor ziveti jos samo godinu dana, max!
I kako te bre nije sramota da se toliko blamiras po blogu. Na skoro svakoj temi!
Znaci, promasio si poentu, izmisljas neke podatke... Ma necu da se sa tobom raspravljam. :D Nece covek da prizna da je Audi najjaci sa dizelima. :D
www.autobild.de/artikel/audi-a6-avant-3.0-tdi-biturbo-fahrbericht-1861411.html
Znaci shah mat. :D
Zamisli ovo u limuzinu, a i onaj 4,2. Cak i onaj onaj normalni 3.0 dize 100 za 6,1 a .530 za 6,3.
Autor McLaren 07 Avg 2011, 11:02
Ovako, da li sam nepismen nije tema ovog bloga i ove teme. Ne verujem ni da si ti kompetentan da uvidis da li sam ogranicen kao terasa, tako da bih tebe ili bilo koga drugog zamolio da se mane davanja ovakvih "prideva" ...hvala ;)
Lepo ti kaze Toma da je bmw imao pre taj 40,45 d koji su bili v8, a da je sada pametnije raditi downsizing motora. Bitno je da bmw moze da sanja, da ti znas sta oni mogu da rade.
Mislim da ne bi trebao da planes toliko i da izgoris u zelji da spustas bmw(u ovom slucaju ovaj motor) na neko drugo mesto, jer trenutno caruje....a nisam jedini to primetio.
Vec sam ti par puta rekao, evo-ponovicu : ugledaj se na Pita malo ;)
@NemanjaBB
Moram nešto da ti kažem, mada to uglavnom izbegavam, ali čisto za trud. Posećujem AutoBlog par godina i smenjivali su se razni blogeri od kojih neki ostanu, neki su stalni a neki povremeni poput mene. Prvo mi je u oko zapala jedna ekipa, čija imena neću pominjati da admini ne dodju u iskušenje da mi obrišu komentar, na koju sam pokušao da izvršim pritisak (poput tebe sada) ali sam brzo odustao uvidevši svu uzaludnost pomenutog pokušavanja.
E sad, posle mene su razni na razne načine to isto činili sve do tebe sada i naravno, totalno bezuspešno!!!!
Šta sam hteo da ti kažem: Okani se toga dok je vakat. Prvo, nemaš šanse tu nešto da promeniš, po onoj Njegoševoj "Što se grbo rodi, vreme ne ispravi" a drugo i AutoBlog bi izgubio malo od svog šarma ako bi ostali bez "kontraša"!!
Dakle, samo opušteno...i da nam živi BMW!!! :)))))
Slazem se sa vama, treba da postoje kontrasi, ako...ali ne da pokusava da me ismeva na ovaj ili onaj nacin...ja sam na ovom blogu poceo da ucestvujem pre god dana, ali tada jako slabije nego danas...a pratim ga redovno od pocetka prosle god....ne vredjam nikoga, iznosim samo svoja misljenja i zakljucke sa argumentima, kada pogresim to i kazem.. pa bih tako i ostali prema meni ;)))
Meni admini brisu samo u vezi politike i nasih puteva...
Postoji li neko ovde ko bi voleo u Srbiji da ima ovakav automobil ( nezavisno od pitanja cene i moći da ga kupi )?
Ako takav ima, da mi objasni šta bi sa njim radio u Srbiji...
Gde bi ga "držao", kuda i kako vozio, ko bi kome robovao i tako, čisto one besmislne stvari u vezi sa "imanjem" vozila
"Radi se o novom 3,0 litarskom šestocilindričnom dizelašu sa tri turbo punjača i sa oko 400 konja"..
Dokaz da ljudi iz BMW-a nisu "normalni"..
:)
Moguce je da ce uskoro asocijacija na automobilski motor u ukrstenicama da glasi : BMW (upisite 3 slova)..
;)
@Nemanja
Kreni od porodice- u svakoj imas nekog ko odskace po "intelegenciji". U Svakom razredu u skoli, u svakoj zgradi imas po jednu dezurnu budalu. U svakoj ulici ili kraju imas par divljaka, budaletina ili vucibatina koji za sebe misle da su frajeri (naravno, bez pokrica). U svakom gradu, najjaceg kretena, u drzavi, i na kraju par svetskih budala.
Auto Blog Srbija predstavlja jednu malu zajednicu, koja mora da ima sva obelezja jednog drustva. Zato se opusti, budi svoj i ne sekiraj se zbor raznoraznih, koji ce se pronaci u ulozi koja im pripada. Pozdrav!
@Moron - onda niko u Svajcarskoj ne bi vozio Porsche, Ferari, Lambo, AMG, M, S3/4/5/6/8 - jer su kazne astronomske, ogranicenja 50/60/80/120, a kamere pokrivaju celu zemlju. medjutim, upravo je suprotno- ima ih koliko hoces, i postuju ogranicenje. Gde je logika, ni ja neznam. Opet su Nemci najpametniji, pa kad vec prave ljute masine, imaju i delove "autobahn"-a bez ogranicenja, da se ljudi malo izduvaju kad su vec dali tolike pare! :)
@EIF- sumnjam da im je to logika i ideja vodilja pri kupovini automobila od 300+ KS.
boris
http://www.german-autobahn.eu/index.asp?page=history
Samo ovaj jedan pravac je dovoljan za gusht.. Iz Bazela, Ciriha..
Ja sam na autoblogu dugo,dugo,dugo...Ni sam ne znam od kad :D
Uglavnom,secam se da u tad vec ovde bili par ljudi koji i dalje ponekad umesaju prste na postovima,i naucio sam dosta od nekih...Zao mi je sto nema Energy-a zadnje vreme,njegove komente sam obozavao! :))
P.S
Neko kao McLaren nije dolazio ovde...Vodile se rasprave i to,ali pljuvanja i psovki nije bilo...A,McLaren zna cesto da pljuje,psuje itd...
@Ex...
Ma imalo bi da se doda, nego bi podleglo brisanju!!!! ;)))
@NemanjaBB
:))
Za puteve još nisam video da su brisali, čak ni za politiku!! Ali uvrede skidaju redovno. Ja ne vređam, ne radim to ni u realnosti a tek ovde ne bih nikako, ali neki ljudi jednostavno tako komuniciraju i ne treba im zamerati zbog toga, ali ih nikako ne treba ni ozbiljno shvatati. Jednostavno, svako komunicira kako njegovo obrazovanje i lično okruženje nalaže, pa zaključke izvedimo sami ;))
Posto nekima smeta moje malo slovo d,da kazem cisto da mi je bilo Dusan,ali jedno vreme pre godinu,godinu ipo nisam dolazio,pa kad sam se vratio neki Dusan je ostavljao komente...Pa sam ja cisto zbog toga stavio dusan.
@Panchev9
Ili ipak sandu :)) Kazem,stavio sam malo slovo da ljudi ne bi mesali mene i vec pomenutog.
Par puta su taj McLaren i jos neki govorili da sam nepismen,a ja covek zavrsio gimnaziju,jos malo pa zavrsavam prava.:))
Ipak,iako imam skole desi se i meni da pogresim,normalno,svakom se desi :DDD
@boris
upravo tako, slazem se :D
@Gagiba
hahahahaha meni su x puta vec ;)
Smirice se strasti kada bude pao neki mesecni ban, pa ako posle mesec dana neko opet vredja, onda ban na IP adresu sa tog mesta i tako redom...
@Ex Italo
Onda bih morao da koristim Ć,Č,Š...Ustvari i ne bih ali bi me vuklo...A,navikao sam na latinicnoj tastaturi,mnogo brze kucam i lakse mi je.Kada bih krenuo sa cirilicnom onda bi trazio slova,a to bi mi samo smetalo.
@NemanjaBB
Ja mislim da niko nikad nije dobio ban.A,zasluzili su banove par ljudi odavno.
@boris
Ja sam pobornik agregata male zapremine i neka trenutna gornja granica tolerancije mi je taj motor od 3 litre upravo zbog uređenih društava gde putevi dozvoljavaju voznju takvih automobila, mada kod nas realno ali zaista realno nema nikakve potrebe za preko 2 litra. E sad ce se pre ili kasnije javiti PITBULL i početi "moć, aždaja, sila..." i biće ti jasno da svaki auto ima svog kupca!!! :)))
@Gagiba
Aj idi malo preko toga,do 3.8 :D
Ako volis manju zapreminu,veliku snagu,znaci da obozavas 3.8 530hp Porse 911 Turbo S :D
Opet sam pomenuo Porse,sad cu biti kritikovan od nekoga ko stalno u svacemu ubacuje AMG...Ko li je tajjjjj :))
Dakle, smisao ovog vozila u Srbiji je da sa njim odem od Nemačke da ga tamo vozim, ako sam dobro razumeo? Bem ti smisao ...
Pa, bolji je "osećaj" uzeti A3-ML i terati ga do daske i sve to po Srbiji ...
@Ex...
Da me ne podseti, tačno bih zaboravio da je stavim danas!!!!! Dakle:
"Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice"
Dokaz: Tri litra, tri turbine, mnogo zavidnih duša.... :)))
@dusan
Predlažem ti da savladaš kucanje svim prstima i da uvežbaš barem latiničnu tastaturu a s obzirom na odabranu profesiju, cenim da bi ti i ćirilična bila neophodna. ;)
Gagiba
Ne treba mu ni latinična, ni ćirilična. Čak mislim da nije nužno ni biti pismen...
Ex Italo fan
Da li šta pomaže reč "Tomos" ispred toga? Besna mašina ...
@Moron
Koliko god bio sarkastičan dok to pričaš, tragedija je što u ovoj našoj zemlji Srbiji tvoja izrečena misao ima gomilu pobornika. Čak imam utisak da se dobar deo takvih domogne visokih političkih funkcija a onda odatle sve rade da bi tu filozofiju proširili, jer što je više nepismehin, njima će biti lakše da manipulišu ovim narodom našim...
Gagiba
U pretežnom delu ja se uopšte nisam šalio. Na žalost, naravno, jer ovo što danas kod nas jeste - jeste samo "tuga, čemer i jad". Ali, srećom, tu je ovaj quattro-turbo BMW, da nam malo ulepša ovaj dan ...
@Moron
sad mije jasnije. Mada i tu može da bude problema, ako je bolji primerak ume da prebaci preko onih maksimalno dozvoljenih 50km/h, pa eto belaja,
@Moron
Prava tragedija je što većina nas automobile o kojima ovde povremeno diskutujemo, može samo da posmatra, a retki će možda imati priliku da nabave sebi kakav polovan primerak. Ali ako to apstrahujemo, i zamislimo da se ti automobili zaista negde proizvode i voze, onda...napred diskusija!!!
P.S I nije kvatro, nego tri-turbo BMW!! :))
Ex Italo fan
Da, ali načelno, "običan" A3-ML je bio gotovo psihoterapeutsko sredstvo, samo "stiskaš" i "stiskaš" onaj gas i tako se "prazniš", a sve bez bojazni da ćeš prići i brzini od 50 km/h, tako da si 100% vremena provedenog na putu mogao da posvetiš gledanju u put, što je daleko bezbednije nego danas, kada većinu vremena "blejim" u brzinomer, pritiskajući gas u grču, kao da gazim po minskom polju, pri čemu od te monotonije obično ubrzo "zaspem" ... Neka im oprosti administator, a i svi ostali ovde, ali je..š ti ove današnje "bezbednosne uslove", nema tu ni užitka, a ni bezbedne vožnje, zbog čega ni ne razumem "loženje" na ovakva neupotrebljiva vozila sa slike..
Bolje da kupim "burago" 1:24 pa do daske "brm, brm..."
Gagiba
Živa istina...
Što se tiče turbina, može da ih ima i sedam, ali ne znam gde će u SRB da "zavrti" i onu prvu
Moron
Jel moguce da si se zbog ovoga toliko uzbudio?
http://loadinform.com/2012-peugeot-309-hatch-ready/
:)
Panchev9
Hvala što si u meni ubio i ono malo preostalog duševnog mira. Ti si otelotvorenje nečeg što ima veze sa pojmom ljudske dobrote, a dobrota svakako nije ...
Najprivlacniji motori danas po meni su
23d, 250cdi, 2.5(wrx sti 300ks), 2.5tfsi(tt rs) 3.0d(verzije 35,40,i ovaj 50), 3.0i(35,40), 3.0tfsi(s4 333ks), 3.0(m1), 3.8 (nissan gt-r 530ks), 4.0(m3), 4.2tdi, 4.4(m bmw), 63 amg(sls), 65amg.
Moron
:)
Zar ne volis oldtajmere?
Tesko je prepoznati dobrotu u ljudima..
;)
@Gagiba
Ne mogu da koristim Š,Đ,Č,Ć,zato sto koristim kompjuter odavno,kad tastature sa cirilicom nije ni bilo,ili ih je bilo malo,ali mizeran broj...Kucam veoma brzo ovako bez tih slova,ako ukljucim i njih i budem hteo da kucam tako,samo ce mi otezavati!Nisam od onih koji vole sebe da muce :))))))
Naravno,kucam svim prstima...I telefon koristim sa onom tastaturom ko na kompu,samo sto na njemu koristim dva palca ! :))
@Moron
Nisi valjda od onih koji postuju bas svako ogranicenje?
Da zivimo u normalnoj drzavi,gde ima par vecih staza gde odes i platis 2 soma i vozis se sat vremena,mada meni ne bi toliko trebalo...Par krugova samo,da ga stiskam non stop 2,3 kruga i otisao sam kuci zadovoljan...
@NemanjaBB
Prvi je Porse imao 3.8 motor sa 530ks.
Da napomenem da trenutno najjaca 911-ica ima 3.6 motor i 620ks.
@Gagiba
Prizvo si me. :)
Ako gledaš racionalno,nema potrebe za jačim motorom od 2.0 ( u Srbiji). A ako imaš mogućnosti da ne gledaš ekonomično,uzećeš neku aždaju što melje asfalt. :)
Po toj tvojoj logici,ni ovaj tri-turbo nema logike (potrebe za njim). A u Srbiji od leži ko budali šamar. :) Jer je do 3.0 a ima 400ks. Mada,ni za 3.0 nije jeftina reg (1100eur) ali je duplo manja nego preko 3000ccm.
Autor dusan 07 Avg 2011, 17:05
Ali samo gtr ima ovakve rezultate, sto po ubrzanju, sto po funkcionalnosti, a sto mrsi racune svima redom na stazi ;))
@NemanjaBB
I četiri sedišta ! ;)
Bose ozvučenje. Imaš sve što ti je potrebno ( i više ) a delje rasne supersportiste. :)
A za još 20-30 hiljada može da se "upropasti" i onda bije i Veyrona. :)))
@NemanjaBB
Koje ubrzanje?Do 100 imaju identicno,jel znas podatak kako idu do 200?
GTR-u treba 12 sekundi dok GT2rs-u treba 9,8...Zasto malo bolje vreme do 100?Zbog 4x4 pogona,posle toga krece da zaostaje za 911-icom koja ima zadnju vucu.Posto ima podatak i do 160,da kazem da Gtr-u treba 8,5 a 911-ici 6,7...Dakle,samo do 100 se drzi Gtr...Mrsi racune,tj zgazio je Ferari i ostale ali kralja nije!Respekt za Gtr,fantastican je,ali nisam ljubitelj takvog ss automobila,kao da sam u igrici,te mi pokazuje ono,te ovo...Porse je napravio Gt2rs za prave ljubitelje brze voznje,staze,imas manuelni menjac,6 brzina,620ks zadnja vuca...Definitivno pokazuje da nije za ljubitelje lepe i lake voznje i za devojcice ;)
P.S
Muziku i te zebancije mozes da ubacis,naravno doplatis...Ali cisto sumnjam da je neko ubacivao to :))
dobar je , samo sto 3.0 i 400ks , zvuci prenapregnuto....tri turba...kolko onda Nm?
@dusan
GTR stavlja u džep svakog 911. Na svakom testu. A ovakav stavlja u džep Veyrona SS :)))
https://www.youtube.com/watch?v=IgbnfdnuSKE
Godzila ! ;)
dusan
Ne postujem "bas svako ogranicenje", daleko od toga, ali me dosta smara vožnja u "zoni bodovanja" i prosto odahnem kada se dohvatim nekih dobrih krivina ...
@PITBULL
Napucani,tjuningovani razni mogu biti brzi od Vejrona.Ja pricam o fabrickim automobilima...
Nisam hteo da te diram,sam se kacis ali fanovi Mercedesa ne znaju sta je ultimativni pravi supersportista.Msm,takav zakljucak donosim iz tvojih komentara.
Pogledaj vremena na Ringu,bice ti jasno da li stavlja u dzep svakog 911,ujedno,rekao sam ubrzanja...Sta ces vise?Tu su cinjenice,a ti opet tvrdis nesto deseto.
@Moron
Smara...Najgore izmedju nekih gradova,non stop sela,a sve ravno...Ti ne smes brzo iako nema zive duse...Oni plavci samo cekaju.
Snazan auto se ne uzima samo da bi se ganjao do "trista". Po toj logici, osim u Nemackoj ni u jednoj drugoj zemlji ne bi bili potrebni automobili jaci od 150ks. Da li kupujete vrhunsko audio pojacalo od 2x220W, da bi ste ga odvrtali i pucali prozori, ili da bi ste culi vrhunski zvuk pri nekoj normalnoj jacini? Ja sam ibarskom vozio BMW od 407ks i nisam prelazio ogranicenje za vise od 20km/h, a opet sam se jako zabavio i dobro uposlio svaku od tih 407ks. Ko je vozio ibarskom u jugicu i provodio po pola sata iza nekog slepera ili autobusa, znace o cemu govorim...
Ah da,da napomene Nemanji i Pitu jos nesto sto je bolje od Gt2rs,max speed ogranicena na 330 :))) Nisancic nece preko 311 :))
Zapravo, snaga agregata se najbolje (i jedino) vidi baš kod preticanja. To je zadovoljstvo koje je direktno implicirano sigurnošću od uletanja u neprijatne situaciju. Jednom rečju, snažan motor-sigurna vožnja. Mada ima i malo zadovoljstva kad počistiš ceo levi red na semaforu... :)))
@dusan
Svaka tastatura će kucati latinicu ili ćirilicu, samo ubaciš odgovarajući font i prisetiš se dragog nam Vuka Karadžića... ;)) Ako mi ne sačuvamo Srpstvo, nikoga nam ga čuvati neće!!
Autor dusan 07 Avg 2011, 18:24
Gtr kosta oko 90 u nemackoj, a gt2rs 2x vise....zbog toga je ovaj auto best buy od svih sportskih auta...
Volim ja Porsche jer je sav svoj ;) ovaj model im je naj od naj
@NemanjaBB
Bolji je i + placas znacku na haubi ;)
Da te ispravim,nije bas 2x vec i vise...Gt2rs kosta 250.000e :D
Hhahaah...
@Gagiba
Na tastaturi na cirilici ne mogu,ovako uglavnom pisem cirilicom...Navikao sam,svakog dana udaram nekakve potpise na razne racune :D
Dusane, ispade da ja favorizujem gtr-a...pa i ne bas, mozda sam tog porsea samo zaboravio, moja greska. Vrhunski je, samo je malo skuplji...
ahahahahahahha 250 ?! auuuu lele :D ali, ko ima, za njega vredi svaki evric ;)
Pa sada ti meni reci da li je gtr -530 best buy ? :P
Znači, jedno 400 konja je prava ( nužna i dovoljna ) mera za Ibarsku, za "bezbedna preticanja" i vožnju u granicama prekoračenja +20 km/h ? Pitam se samo, kako glasi definicija tog "bezbednog preticanja"? Kola iz suprotnog smera, ali "ima dovoljno mesta i vremena"? Ili, "puna je", ali preglednost je dovoljna?
Ne bih rekao da je to "mera bezbednosti", daleko od toga, pre granica ludosti ( i ugrožavanja drugih ), ali "dozvoljavam" da drugi misle drugačije
@dusan
Video si onaj uporedni test GTR i Gt2 RS,pobedio GTR. A i 458 ga dobija na stazi. GT2 RS je tjunirani 911,video si šta radi tjunirani GTR. :) Da ne poredim GTR sa Turbom i Turbo S 911,jer ih uništava na stazi ;)
Opušteno,ne nerviraj se,Godzila je nesalomiv orah. :)
@Moron
Haha,tek sad sam video komentar u 21:17.
Respect !
P.S. Ko nema auto od 400+ konja,nek ne izlazi na Ibarsku. :)
Meni još nigde nije zapelo ni sa 204. :) I previše. :)
PITBULL & Gagiba
Vi ste zaista jako srećni ljudi ako imate prilike da "na duže" kola negde poterate Ibarskom. Uglavnom iz jednog naselja u drugo ulazite, za šta Vam ne treba ni 40 konja. Retko ste van naselja.
Žalosno je da treba da se radujem kada vidim patrolu policije pošto sam tada obično "miran" narednih par kilometara, pa neko vreme ne treba da gledam u brzinomer. Vožnja je postala užasno frustrirajuća, duge melahonične kolone vozila koje voze i ispod ograničenja, nabijeni jedni drugima u dupe, kao da su ...
@Gagiba
Pa odakle izroni ti?
Ti beše onaj što propagira racionalne motore? Šta ti sad bi?
Ja sa 204 ks i 500nm nisam imao ni jednu situaciju do sad da mi je zafalilo snage. Ima je i više nego dovoljno. E sad,kad sedneš u AMG-a,ovaj izgleda kao da ne ide,ali aj sad... :)
@Moron
Ibarskom prodjem možda jednom godišnje. Nema tamo gde da se tera "na duže". Kad idem do NS-a,onda ga na nekim deonicama malo "poteram". Inače,to što kažeš za patorlu,ne mora da važi. Vidjao sam po tri patrole jednu za drugom,baš to da se upecaš,kao "prošao si ih". Kad je "klopka" uglavnom bude dve,ali jedared sam video čak tri uzastopce.
Ljudi, da se ne lazemo, za Ibarsku i bezbedna preticanja treba 150 ks ...i ne nesto preko toga ;) roknes ga u drugu ili trecu i da rezi...
Sa 400 konja bih preskocio planinu a ne kolonu od 20 auta :D
@NemanjaBB
Po novom zakonu,obilaženje 3 ili više vozila u koloni se tretira kao nasilnička vožnja. Bez obzira da li obidješ 3 auta koja stoje u mestu ili ih sa ogromnom brzinom obidješ.
PITBULL
Ja relativno često idem Ibarskom i puna mi je neka stvar Ibarske... Idem i auto putem par hiljada km godišnje , ali ne vidim neku posebnu čar u "jurcanju" pravcem sa 150 ( što je, inače, za mene gornja bezbednosna granica "porodične" vožnje ), a preko toga si već ionako potencijalno "u plasmanu" kod "organa" i "bodovan".
Jedino što me još čini srećnim, jesu relativno krivudavi, slabo frekventni putevi, bez "organa", ali je toga sve manje ( odn. retko ih koristim ), tako da su i trenuci moje sreće sve redji ...
@Moron
Kod mene je još 20km/h gore "krstareća" brzina. Ali to sve zavisi od auta. Sa nekim ne bi išao preko 80kmh. E klasa ne oseća brzinu,vozio sam je koliko može da ide,ali npr da si u Nemačkoj,gde sme da se vozi,možeš komotno da "krstariš" sa 220. Prema NS-u imaš par deonica,gde može da se stisne. Da malo pročistiš garež sa turbine. :) Uglavnom putujem sa 150-170 zavisi kako kad,nekad vozim 120 a nekad idem i sporije od toga. A gde je prazno i ima uslova,potera se momački. :)
ja nisam bio izricit da je 400ks neophodno za preticanje, ali sam govorio u kontekstu uzivanja u voznji i zato sto sam to isprobao. Mojtene da ste bukvalisti:)
P.S. To pričam za E klasu. Sa Čirokijem je to druga priča,dosta sporije idem,on se i više muči na većim brzinama,nije tako stabilan itd.
Kažem,zavisi sve od auta. Jednom sam seo u Maruti da jednoj ženi napumpam gume,kočnice slabe, nisu ni radile takoreći,vozio sam 15-20kmh i više sam se uplašio nego kad sam vozio daleko brže. Samo sam se molio da mi neko ne izleti,jer sumnjam da bi i sa te brzine mogao da zakoči. A najbrže što sam vozio je 287,motor. Nije to nikakvo uživanje,čisto da vidim koliko može. Gušt je ubrzanje, prva-druga-treća na autoputu.
@toma
Ja sam uživao sa X5 2001 (184 konja) BG-CG put. Nije nešto silovit sa ubrzanjem,ali je zato milina za krivine. :) Kod Zlatibora,noću 140-150 :) Ispravljaš krivine. :) A svetla je imao odlična (fabrički xenon). Oborena svetla jako puno osvetljavaju.
P.S. Žao mi tog auta,lutka je bio. Totalni full. Ali jedan je bio višak. Čiroki ili X5,pa ko pre ode je bilo...
http://www.dodaj.rs/?2n/gl/33zOKk9S/x.jpg
http://www.dodaj.rs/?2T/z3/3gIX6tBq/x-3.jpg
http://www.dodaj.rs/?1/XR/4KRb1gu3/x-unutra.jpg
Pružio je lepog zadovoljstva. Odo sad,poz
hehe, videh veceras crni 520d, sa registracijom 184-HP. Ne verujem da je lik slucajno dobio tu registraciju:)))
@Moron @PITBULL
Ibarska je toliko frekventna da je puno lakše voziti je snažnijim automobilom, često se vozim njom, upravo zato što na prste možeš prebrojati pravce gde slabije vozilo može bezbedno da pretiče. Inače od BG do Lazarevca je večita gužva i kad se vozim tamo često se prisetim da je ugovor za Autoput već bio potpisan al jbg...proviziju uzeli pogrešni likovi i propade koncesija (neki novi vlastodršci iz čiste ljubomore (kako on da uzme pare a ne ja) ne dadoše narodu put) a do sad bi verovatno stigao do Čačka...al to je već neka druga priča...
A snaga?! Mislim da je 600+ konjića jedina prava mera za Ibarsku, sve ispod je mučenje voziti!! ;)
@toma
Ta registracija je specijalno za poznavaoce, ali meni deluje pre kao namera vlasnika da pokaže kako ima vezu u mupu nego kao dodatnih 80 000 troška! :)
Gagiba
Sad je "donja granica" 600 ks? Malo pre ti je bila 400, a za dva dana će ti i onaj Bugatti Veyron biti slab za Ibarsku :)
@Gagiba
Ma nemoj da pričaš da je lakše obići sa jačim autom??? :)
Što se tiče registracije,sigurno je nije platio 80 hiljada. Znam jedan primer gde je isto dobijena tablica "koja se uklapa".
ma i meni se uklapa registracija sa brojem garaznog mesta u podzemnoj garazi:), ali samo broj. A ovo je i broj i druga dva slova.
I da se razumemo. Mislim da je lik ispao skroz smeker ako je dao 80k za to. Nije uzeo nesto da se ljakse u smislu 007, ili smoje ime, ili tako nesto. Vec, sto rece Gagiba, samo za poznavaoce:)
Mada mogao je da slucajno dobije neki veci broj pa da ga za ovih 80k chipuje na taj broj:)
@toma
Ma nije platio za to,možda je slučajno dobio,a možda i preko veze. Personalne tablice se vide odma. To je "standardna" tablica. Samo što u ovom slučaju ima veze. Mogao je da ima i PS ili KS pa opet bi mu se uklapalo. :)
@Mange
Sve u svemu, mislim da je ipak 700 konja neki donji limit za pojedine deonice Ibarske!! ;)))
@PITBULL
To važi za Ibarsku jer je krcata, dok za većinu drugih deonica po Srbiji (naročito na jugu zemlje gde više nema žive duše) nema potrebe za jačim motorom od SDI-ja od 60 konjića.
@toma
Nekako mi logičnije da je vlasnik tog 184-hp muljnuo 50 evrića kroz šalter nego da je išao na redovnu proceduru! ;))
@PIT
Znam da je to nasilnicka voznja, ali nemojte mi reci da to neko postuje :D
@Gagiba
Haha. Veruj mi da više od 204ks i 500nm ne treba. :) Ni za Ibarsku,ni za bilo gde. E sad,ko ima uslova za iživljavanje,treba sebi da priušti neko aždajče sa 500 i kusur konja :) I potrošnjom od 20-30 litara. Ali u današnje vreme je to suludo. Pogotovo kad se uzme u obzir situacija i u kom smeru se kreće. A za tablicu,možda čovek zna nekog ko radi na izdavanju tablica pa ne mora evra da da. A možda mu je i slučajno zapala. Ništa ne bi bilo čudno da nije baš 184 broj,a ovo HP je moglo da bude i KS,PS itd.
@NemanjaBB
Pa sad... :) Nije baš da se ne poštuje,poštuje se,ali ne baš uvek i u svakoj situaciji. :)
Ma ja vise ne idem na Ibarsku dok ne nabavim Vejrona, i to tek posle chipovanja:))))))) Mislim, zamislite da idem na ibarsku sa samo 1000ks. 1286ks je donji minimum minimuma:))))
Sad kad stranci procitaju zadnjih nekoliko postova, i pocnu da dolaze na ibarsku sa nekim zverkama. Cisto da isprobaju tu cuvenu ibarsku:)))
@PITBULL
Znaš ti dobro moje stavove oko agregata. ;) 2 litra, 200-250 konja za naše brdžele od puteva i više nego dovoljno. Sve preko je beskorisno trošenje resursa...
Nego, najjača vožnja Ibarskom mi je bila pre par godina. :) Neke knjige smo vozili i na povratku prazan kamion (Mercedes ali ne znam broj, neki od onih manjih) snage oko 130 konja a star četiri meseca. Znači u životu se nisam luđe provozao. Šofer, kruti profi, dva puta dnevno vozi Ibarsku, ima preko 50 god a roker u duši!! Mož misliti kombinaciju!! Znači ono kamionče ide brže od putničkog vozila. Nisam mogao da poverujem koliko su ga Švabe dobro trimovale. Još ovaj batica svaku krivinu zna u prste, ma šou živi!! Mislim da nas niko nije pretekao cela dva sata!!! :))
@Gagiba 14:09
Hahahha,pa MERCEDES ! ;)
Kažem ti ja. I kad su u pitanju teretna vozila i tu je najbolji. ;) Samo sedneš u ostale teretnjake i odma ti bude jasno. Ali najblesaviji su Sprinteri. :) Ono ide ko mećava. Od onog stvarno retko koji putnički je brži.
@toma
Moraju prvo ti stranci da se raspitaju da nije Ibarsku blokirala neka nezadovoljna grupa prevarenih radnika! :))
@PITBULL
Ispravno bi bilo da si napisao "KAD SU U PITANJU TERETNA VOZILA, TU JE NAJBOLJI"
Mada se i tu borucka negde oko drugog trećeg mesta, al dobro... ;))