2013 Range Rover

Kako piše nemački magazin Auto Bild, potpuno nova, četvrta generacija Range Rovera će se pojaviti na tržištu sredinom 2013. godine, a po ranijim informacijama insajdera, to će biti najradikalnije i tehnički najnaprednije vozilo u istoriji kompanije.
Novi Range Rover se razvija pod kodnim imenom L405, dok će unutrašnjost biti još kvalitetnija i luksuznija (takođe i prostranija, pa će putnici pozadi imati i za oko 125 mm više mesta za noge).

Veliku pažnju privlači i podatak da će novi Range Rover biti značajno lakši od sadašnjeg modela (za 300 do 400 kg, zahvaljujući upotrebi aluminijuma), a to znači i daleko ekonomičniji.
Što se motora tiče, u ponudi će biti benzinci i dizelaši sa snagom do 510KS, a biće dostupna i plug-in hibridna verzija.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Napred lici na Pajera. Mislio sam da ce da ga naprave po ugledu na Evok,ali nazalost,izgleda da nece.
Jel se meni cini ili to svi u zadnje vreme izbacuju ruznija auta od svojih prethodnika:)strasno!!:)
Prethodni mi se vise svidjao.
Evo malo off topic. Je l ' imao neko iskustva sa freelenderom 1 ili 2 ?Planiram jednog a puno je oprecnih informacija. Jedni kazu best bay drugi slabi motori ( benz), kvarljiva transmisija , skupo odrzavanje. Rekoh da dobijem info iz prve ruke.
I meni prednji kraj,na prvi pogled,lici na Pajera...zadnji kraj mi se nikako ne svidja!
Baš liči na Pajera od napred. Od pozadi je malo kič, kao da nisu imali ideje kako da ga urade pa su nešto zbrzali...
Razočaran sam.
@Bagzi: re: Freelander; FL2 je odličan, izdržljiv motor, dobra transmisija, enterijer prijatan i funcionalan. Na putu se ponaša stabilno čak i pri većim brzinama. U krivinama dobro drži, skoro kao auto. Na terenu je fantastičan iako nema klasičan centralni diferencijal već računarski konktrolisan Halidex. Ipak je Landrover uložaio puno svog offroad iskustva u njega, i to se vidi.
U firmi smo kupili novog krajem 2008-me, prešli do sada 150.000km i osim redovnog održavanja imali 1 kvar - ležaj zadnjeg točka je počeo da se čuje . Osrednje skup za redovno održavanje, ali ako se nešto ozbiljnije pokvari računaj na dugo čekanje na rezervni deo i visoku cenu istog.
FL1 ne bih savetovao, imao je gomilu problema i sa motorom i menjačem...
300-400 kg smanjenje mase...Hm malo neverovatno u danasnje vreme da su rekli oko 100 pa i najvise 150 kg pa bi i poverovao, slazem se da upotreba aluminijuma olaksa ali za toliko...videcemo mozda ako ubace onaj 2.2 190 KS kako bi ispratili ML 250 i dobili neki stedljivi model. U svakom slucaju Land Rover i Jaguar cvetaju pod Tata motors-om a najavljuju sirenje game. Bravo samo napred!!! :)
Tako ti je to kada ode jedan a dodje drugi Tata sa kesom... ;)))))
@ Miki
Hvala. Bas sam se nadao da je 2 samo sminka :) i da 1 moze da prodje. Razlika u ceni izmedju 1 i 2 je dobra. Moracu da sacekam jos malo, bas me smorio ovaj sneg pa samo 4x4 dolazi u obzir. Je l' znas mozda koliko kosta veliki servis?
Najblaze receno uzas.
Kombinacija engleske tradicije i kineskog kica.
bagzi bezi od LR....
preskupo i nepouzdano,ne mogu da kazem da je los ali ti je on kao svalerka lepo jedan vikend a vec drugi imas glavobolju
pa sve u krug...pojuri alternativu,manje ces se cesati
o servisima i nabavci rez.delova necu ni da pricam,to moze neko drugi,meni je muka i od secanja..
@nikokaoja
Pa tako ce i da bude verovatno. Dosta je skup(FL2),a 1 kazu da ne vredi.
@Bagzi. Je l' znas mozda koliko kosta veliki servis?
Ne znam, nismo još radili (nisu tražili, verovatno motor ima lanac pa ne treba), a redovno ga održavamo u Grand Motorsu.
Mali servis košta reda 220e (svi filtri i ulje). Osim malih servisa i zamene pločica ništa drugo trebalo nije. A prešao već 150.000km. :)
@Pitbull
Znao bih ja sta da uzmem ,al' me malo finansije **bu :). Range Rover sport,a sledeci Grand Cherokee.
Inace, ne treba mi dzip. Pre neki SUV tipa Freelander,Grand Vitara i sl. Mozda i neki Korejanac dodje u obzir. Ujak ima Tucsona(2wd),nije los za sminku,ali za sneg je gori od obicnih auta.