home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova "S klasa" nekoliko puta je viđena na probnim vožnjama po Dubaiju, Skandinaviji i Nemačkoj. Za ovaj automobil se govori da će biti tehnološki najnapredniji do sada, a render sa britanskog sajta Autoexpress.co.uk pokazuje da će i dizajn biti itekako jak adut "Mercedesovog" modela, koji bi svoj debi trebalo da ima na Salonu automobila u Šangaju u aprilu iduće godine.

Novu "S klasu" odlikovaće veći lukovi iznad točkova i farovi. Inače, stil koji će biti primenjen ovde prikazan je na Salonu u Parizu. Za njega se kaže da je dosta prihvatljiviji kupcima u Kini i vozačima tradicionalno naklonjenim "S klasi" u Evropi i Severnoj Americi.

Farovi sa velikim brojem LED svetala prilagođavaće se vožnji u krivinama, dok će jačina snopa svetlosti automatski biti podešavana u zavisnosti od uslova vožnje.

Nova "S klasa" biće opremljena i tzv. "6D vižn" sistemom koji detektuje pešake. Na zadnjem delu automobila dominiraće takođe LED lampe sa uvećanim stop svetlom, a zanimljivo je da će u automobil biti ugrađen i sistem za otvaranje vozila jednostavnim približavanjem stopala zadnjem braniku, kao kod novog "Rols Rojs Gousta".

Enterijer će takođe biti jedan od najluksuznijih u klasi, a činiće ga jedinstveni komandni ekran osetljiv na dodir i savremeni audio sistem. Posebno je zanimljivo to što će automobil biti, u stvari, jedna velika Wi-Fi tačka, tako da će korišćenje interneta putnicima biti stalno dostupno.

U vožnji za novu "S klasu" ne bi trebalo da bude nikakvih problema, zahvaljujući savremenoj kontroli kretanja, koja skenira put ispred svakog točka zasebno i na osnovu toga automatski podešava amortizere. I to nije sve, jer će nova generacija "S klase" moći potpuno samostalno da se parkira, kao i da se kreće bez vozačevih ruku na upravljaču pri brzinama do 40 km/h.

Što se pogonskog dela tiče, "Mercedesovi" inženjeri su se potrudili da kupcima na izbor stave agregate sa brojem cilindara od 4 do 12, kao i hibridnu verziju. 

Preuzeto sa: Mojauto.rs

Render: Autoexpress.co.uk



čitanja : 2437



Komentari

Eh sta ce sve ovaj auto sve da posjeduje , ima komplet auto industrija da se cudi. Inace se zna da je S klasa vrh automobilizma.

Autor Sony 03 Nov 2012, 19:10

Dady's back.
Iako preferiram BMW , u ovoj klasi je S uvijek bio tata , posebno što je tradicija na njegovoj strani.
Jedina S klasa koja je po meni promašaj , je W220 , jednostavno brzo je pala u zaborav , i nije imala nastup ,da mi pored nje W126 i 140 izgledaju impresivnije i moćnije ili što bi se reklo mercedovskije.
W211 je povratak na stare staze , pa bez obzira što je na zalasku npr. jedan Audi A8 D4 pored nje dođe kao siroče iako je nov model.

Autor Đorđe 03 Nov 2012, 20:02

S tim da ovaj render nema veze sa pravim autom.

Autor hh 03 Nov 2012, 20:17

S klasa je neprikosnovena luksuzno tehnoloska krstarica, uvek ispred vremena i svetlosnu godinu ispred konkurencije.
Jednom recju Bog auto sveta.

Autor W_222 03 Nov 2012, 20:32

S godinama je S klasa izgradila sebi status kao sto je i Golf to dobio, bar ovde, u Evropi. Slozio bih se, iako bez ikakvog iskustva, da je sto se tice nosioca tehnologija, ovo auto koji uvek opravdava svoje postojanje.
Mada, sve dok ne bude otporan na grebanje kljucem bice mi isti kao i svaki drugi auto....
Jedina mana, ako se to tako moze nazvati, jeste sto je svi zele, pa to stvara odredjenu zasicenost i okretanje drugoj dvojici u ovoj klasi. U SAD i onom Leksusu...

Autor Uros Cuore Sportivo 03 Nov 2012, 20:41

Sada je sve jasno, nema dielme, za 3, 4 godine, uvozim polovnu

Autor Šutnja 03 Nov 2012, 21:19

Још кад легне један Реноов мотор на ову лимарију биће права куповина за калемаре а и шире на југ... ;))

Autor Гагиба 03 Nov 2012, 22:33

Zbog količine prostora ispod haube, moći će da stanu i 2 turbo Renault motora..
Biće dobra kao i svaka.. Trenutna je odlična.. Osim nekih mana u enterijeru..

Autor Panchev9 03 Nov 2012, 23:12

Gagiba, jos kad bi u S klasu isli 1.5 motori. :)) Reno im daje male motore, a Mercedes ce njima i Nissanu jake motore i platforme.

Autor Sony 03 Nov 2012, 23:13

4 cilindara... ?

Autor NemanjaBB 03 Nov 2012, 23:13

Lider autoindustrije !

Autor PITBULL 03 Nov 2012, 23:33

@NemanjaBB
sto ti je to neobicno. U S klasu se vec godinama ugradjuju cetvorocilindrasi.

Sto je OK. Ali zato je strasno ako se u jedan mali FWD BMW duzine oko 4 metara ugradi trocilindras, za citavih 25ks slabiji od onog u s250cdi. Ole!

Autor toma 03 Nov 2012, 23:38

Pa i Audi ce ubaciti slabiji motor od 3.0 a za njim i BMW (zivi bili pa vidjeli). A za Renoov motor je pitanje hoce li ici u E klasu, zasad su to nagadjanja ali ko zna...

Autor hh 03 Nov 2012, 23:51

Ajde da vidimo i to cudo...

Autor Ivan Malagurski 04 Nov 2012, 07:56

nista novo..ista hauba..farovi..kao i kod ostali modela..ovo nema sanse sa sedmicom..

Autor ivan 04 Nov 2012, 08:35

Ajde jos da docekam ovo cudo i one 2-3 Alfe sto najavljuju vec par godina i da umrem srecan...

Autor Panco 04 Nov 2012, 09:31

http://www.yellowpages.rs/sr/ristic-cars/auto-kuce-mercedes/4-2-789-32831/firma
evo ga salon.
samo treba sacekati kad izadje restajling jer cenom ako imaju osnovnu e klasu bice ispod 30000.tj na nivou serije 1 sa malo boljom opremom :-)))

Autor bmw serija 8 04 Nov 2012, 10:58

@hh
Ima u Audiju A8 manji motor od 3.0 - 2.0 TFSI + elektromotor = A8 hybrid... ;)

Autor Orlo 04 Nov 2012, 11:04

Lep auto, naravno predstavljanje u Sangaju. Prodaja postojece s klase duplo je veca u Kini nego u Nemackoj. U Kini u toj klasi apsolutno dominiraju s klasa i a8. Mada kad sam seo u novi a8 zakljucio sam da je to sigurno najbolja i najkvalitetnija kabina koja postoji u auto industriji (doduse W12 motor).

Autor zoranecc 09 Nov 2012, 17:58