home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Mercedes S-klase biće jedan od najnaprednijih putničkih automobila ikada izgrađenih. Da bi prikazao šta nova S klasa donosi, nemački proizvođač automobila dozvolio je maloj grupi odabranih auto novinara pristup bezbednosnim sistemima i pomoćnim vozačkim tehnologijama koje su ugrađene u novu limuzinu u sedištu kompanije u mestu Sindelfingen, Nemačka.

Ključ za visokotehnološki uspeh novog automobila je povezani skup od 26 senzora raspoređenih oko tela automobila, koji snabdevaju informacijama o dešavanjima u okruženju automobila tri odvojene ECU jedinice. Novinari su imali priliku da vide kako ti senzori zajedno funkcionišu kako bi omogućili modelu S-klase da se sam vozi, parkira i radi mnogo toga više nego ikada ranije kako bi zaštitio putnike od potencijalnih nezgoda.

Neki od najvažnijih i najzanimljivijih bezbednosnih i pomoćnih sistema kod novog modela Mercedes S-klase su sledeći:

    Tempomat koji i upravlja automobilom

Distronic plus adaptivni tempomat sada uključuje i novi Steering Assist. Sve dok automobilski senzor raspoznaje da su ruke vozača na volanu, S-klasa će automatski upravljati automobilom da bi vas zadržao u vašoj kolovoznoj traci, kao i to da će automatski ubrzavati i kočiti pri brzinama automobila između 30 i 200 km/h.

    Pomoć pri kočenju u raskrsnicama

Modeli S-klase već poseduju sistem za automatsko naglo kočenje, tako da u novom modelu sistem radi pri brzinama do 75 km/h. Međutim, pametni deo ovog sistema služi da prepozna saobraćajnu raskrsnicu ili saobraćajni prelaz (ukrštanje puteva ili ulica) ispred vozila i pripremi vozilo za moguću nezgodnu situaciju.

    Unapređen sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova

Nova S-klasa ima impresivnu sposobnost prepoznavanja saobraćajnih znakova na putu. Ne samo da sistem prepoznaje znakove za ograničenje brzine, nego može da prepozna znakove za  zatvaranje putne trake, znakove određenih zabrana i znakove privremenog ograničenja brzine na nekoj putnoj deonici.

    Nema opravdanja da se zaspi za volanom

Poboljšana verzija Attention Assist sistema sada može pratiti pospanost vozača pri brzinama između 60 i 200 km/h. Glasom možete saopštiti ovom sistemu da se osećate umorno kada počnete da vozite, tako da sistem zna da vas ranije upozori na poajvu zamora ili pospanosti.

    Mercedes S-klase može sam da se parkira

Serija ultrazvučnih senzora na automobilu, omogućava modelu S-klase da se samostalno parkira. Automobil kontroliše upravljač i kočnice i brzinom do 10 km/h uparkirava automobil  unazad na parking mesto. Sistem ne samo da paralelno uparkirava automobil u prostor koji je samo metar duži od vozila, već može i da isparkira automobil sa parking mesta.

    Izbegavanje udarca pozadi

Novi multi-modni zadnji senzor detektuje vozilo koje može da udari zadnji deo S-klase. Kada  S-klasa stoji u mestu, ako se drugo vozilo prebrzo približava vašem automobilu, S-klasa će prvo zasvetleti svojim indikatorima kao upozorenje. Ako se ipak oseti udarac, S-klasa drži stisnutu nožnu kočnicu, tako da će se izbeći sekundarni sudar sa vozilom (preprekom) ispred.

    Novi inteligentni sigurnosni pojasevi

Impulsni prezatezači pojasa, čvrsto zadržavaju putnike u svojim prednjim sedištima kada se detektuje mogućnost sudara, dok putnici na zadnjem sedištu dobijaju aktivnu kopču za pojas koja se diže do 70 mm ako sedite niže i ako je pojas popustio. Zadnji pojasevi sadrže i  vazdušni jastuk za pojas, koji ga dodatno naduvava u slučaju nesreće.

    Kompletna LED svetla

Svi novi modeli S-klase posedovaće nova LED prednja i zadnja svetla. LED svetla daju mnogo veću preciznost uz trajno jak snop koji odlično osvetljava sve ispred automobila, dok aktivne maske u svetlima automatski štite vozila koja dolaze ka vama iz vidokruga glavnog LED svetlosnog snopa.

    Upozorenje o skrivenim pešacima

Prednji farovi su povezani sa poboljšanim infracrvenim senzorima koji mogu da otkriju pešake koji stoje u mraku, a koji su potom osvetljeni treptavim svetlosnim zrakom iz jedne od dve LED lampe u prednjem desnom faru, tako da ih vozač može odmah primetiti.

    Unapređena zadnja LED svetla

Zadnja svetla nove S-klase takođe karakteriše upotreba novih tehnologija, uključujući onu gde su zadnja svetla svetlija tokom noći nego tokom dana, a takođe i onu koja ih zatamnjuje kada je vozilo u saobraćaju kako ne bi zasenila vozača iza sebe.

    Poboljšano noćno osmatranje

Zahvaljujući poboljšanjima kod ugrađenih senzora S-klase, noćni senzori sada mogu detektovati životinje na udaljenosti do 100 metara, kao i pešake do 150 metara u mraku. Ako senzori nešto dodatno osete, oštra infracrvena slika pojavljuje se na TFT ekranu, naglašavajući prepreku u jarkoj crvenoj boji.

Ostali detalji o novom modelu Mercedes-Benz S-klase, biće zvanično objavljeni neposredno pred njegov debi u aprilu sledeće godine.

Izvor: Netauto.rs

Foto: Mercedes-Benz



čitanja : 3494



Komentari

Boze samo dragi sacuvaj,ovo ce biti URAGAN SENDY za konkurenciju...svaka cast

Autor copic 19 Nov 2012, 18:37

Svaka cast Mercu na tehnologiji ali smatram da je ovo previse. Pola stvari auto radi sam. Sta se desi ako neki sistem zabaguje. Dobili smo auto sa vestackom inteligencijom. Znaci u kriticnim situacijama sam odlucuje.

Autor Bagzi 19 Nov 2012, 18:41

@Bagzi,
Slazem se, kao u Terminatoru. Skynet ce postati svestan sebe. :D
Ja se nadam da ce dobiti neku vizuelnu
"Zackoljicu" s boka. Deluje uzasno dosadno.

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Nov 2012, 18:50

@Bagzi
Dobro primecen problem u najavi. Ipak mora se priznati da u auto industriji prave najpouzdanije elektronske sklopove i nisam cuo da je nekom npr. bagovao ESP, distronic...

Ono sto me brine su prednja svetla koja ce izgleda biti veoma slicna onima na A klasi.

Autor nsx 19 Nov 2012, 18:58

@ucs
Bas tako, Skynet :)
@nsx
Tacno je da su ECU pouzdane,ali nema nista sto je 100% sigurno. Evo banalnog primera za ono " cudo" sto prepoznaje udar od pozadi. Snimi ono da ce nesto da te udari i lepo te zakopa a ono od pozadi kamioncina sa 25 tona tereta.

Autor Bagzi 19 Nov 2012, 19:09

A šta ja treba da radim?:)

Autor Aleks 19 Nov 2012, 19:15

Ne znam bas za sve,ali za znakove vec imaju ostali,sam da se parkira imate i Tiguana sa tim npr,ovo za umor takodje...
Nisam bas upoznat sa ovim sistemima,ali znam da nekih stvari vec ima...
Full LED svetla se kod A8 doplacuju,vidim ovde idu samo ona.

Autor dusan 19 Nov 2012, 19:17

Lider autoindustrije.
Nisu spomenuli magic body control, novi comand sistem, air-bag kocnicu itd.

Autor PITBULL 19 Nov 2012, 19:29

Nisam znao gde da okacim jedan tekst. Nema veze sa S klasom, ali sobzirom koji je blog u pitanju, nece biti off. U pitanju su prva dva pasusa testa koji je ovog meseca odradio Clarckson. Nije bitno ni koji je auto u pitanju. Tek evo pocetnih nekoliko recenica testa:
"When we buy a really fast car, the last thing we want is a really fast car. We may think we do. But we don’t. The top speed of a car matters when you’re a child. My dad’s car is faster than yours. And it matters when you are a teenager.

I bought a Volkswagen Scirocco when I was 20 because What Car? magazine said it accelerated from zero to 60mph a little bit faster than my mate’s Vauxhall Chevette. But when you are an adult you realise that you will never accelerate from zero to 60mph as fast as possible because a) people will think you are an imbecile and b) you will need a new clutch afterwards. "

Autor toma 19 Nov 2012, 19:33

vecinu ovoga i sedmica ima..i to odavno..nista novo..mozda je novo za one koji neznaju sta drugi imaju pa sad kao vrhunac..

Autor ivan 19 Nov 2012, 19:36

Ove sisteme sto pojedinci pominju da ih ima vec... Ima, ali na W221 a ovo su unapredjeni sistemi, znaci druga, trece generacija itd. S klasu su vec nazvali neki sajtovi najbolji automobil svih vremena.

Autor Sony 19 Nov 2012, 19:42

A vazdušni jastuk ispomotornog prostora?
Ma da sedmica je Bog, kako da ne!
S klasu niko nikad nije dostigao, nikad!!!!!!!!!

Autor Dejan L 19 Nov 2012, 19:43

ko neveruje neka proveri..sta ima sedmica...pa nek onda prica...

Autor ivan 19 Nov 2012, 19:44

Kakav ce ovo biti domaci zadatak,oduvek je S klasa bila nesto posebno,tako je za ocekivati od Mercedesa,jer je oduvek bio pionir u tehnologiji.

Autor Kica 19 Nov 2012, 19:45

Slazem se sa Dejanom.

90% ovih stvari trenutna S klasa ima, i 'stare su godinama', a ovo sad ce samo biti njihova poboljsanja.

Onaj koga ja vidim u S klasi za mene je uvijek gospodin koji ima ukusa za automobile.

Autor sysfan 19 Nov 2012, 19:48

evo jos novo,bezobrazno besni farovi od nove E klase
https://www.youtube.com/watch?v=MS7y6Al92tg&feature=youtu.be

Autor Kica 19 Nov 2012, 19:57

Kica
Au ! Zlo.
Kao predator, kad lovi zrtvu...

Autor PITBULL 19 Nov 2012, 20:01

Nije mi jasno, zašto neko ne može da prihvati da je S klasa NEDOSTIŽNA!
Ako ceo svet to ponavlja, ako se svi slažu da niko nikad nije dostigao S klasu

Autor Dejan L 19 Nov 2012, 20:02

Autor Bagzi 19 Nov 2012, 19:09

gaggagaaghahahahaha

A reci ide kamioncina na tebe, ti hoces gas, a auto drzi rucnu :D

Autor 5 19 Nov 2012, 20:04

to pricaju oni koji nikad nisu seli u s klasu..i pravili razlike sa ostalima u konkurenciji..da je nesto s posebno..ja ih gledam od 80..godina pa sve do sad ove ..koja je aktuelna..znaci zaostaje za bmw..e 65..

Autor ivan 19 Nov 2012, 20:08

"Glasom možete saopštiti ovom sistemu da se osećate umorno kada počnete da vozite, tako da sistem zna da vas ranije upozori na pojavu zamora ili pospanosti".
Većina ljudi koja "gine" usled pospanosti ( i ubija još više ljudi oko sebe ) nije u stanju ni sebi da "kaže" da su umorni ( već "ja to mogu" ), tako da tek ne znam ko će "imati hrabrosti" da to "saopšti" svojoj mečki S klase i to čim počne da vozi...
Skoro pa "ingeniozno" tehničko rešenje ...

Autor Moron 19 Nov 2012, 20:47

O ала су опороравили системе!! :))
Прво сам мислио да се гласно насмејем а онда помислих да неће све да кажу пре званичне промоције.
Пази систем - паркира се сам?? Опаааа...у Шиљетовцу испред задруге има да буде главни када га провуче поред два трактора...Пази Ноћни систем који БМВ користи од 2004 они сад достигли... Ма дај :)))
Препознаје знакове а и Лед светла има...у бре!!!!
Онда сам закључио да је ово зезање а да праве геџете чувају за промоцију. Иначе ако са овим мисле да конкуришу Кореанцима, биће проблема за Брка и фанове и то дебелих!!

Autor Гагиба 19 Nov 2012, 21:03

@toma
Bravo za komentar, odlican je! :)

Autor Orlo 19 Nov 2012, 21:07

Ima da izdominiraju sa ovom S klasom.

Autor Dakara 19 Nov 2012, 21:08

Gagiba, procitaj moj komentar. A nocni sistem je prvi put vidjen na S klasi W221.

Autor Sony 19 Nov 2012, 21:23

HUD je korisniji od svih gore nabrojanih sistema, a da ne pricamo da vecinu tih sistema imaju i koreanci. BMW odavno ima sve te sisteme, osim onog da ukopa auto ako neko hoce da ga lupi od pozadi, i takodje nema mogucnost da se auto blokira ako mu posteno priznas da si umoran i da nisi sposoban za voznju. Sto se tice LED svetala, kojima su vidim posvetili veliku paznju, reci cu samo jedno. 2015...7...LASER....a evo jos neceg sto ce biti:
http://i.imgur.com/z5vme.jpg

Autor toma 19 Nov 2012, 21:46

hauba ista kao na a b c e klasi..joj..

Autor ivan 19 Nov 2012, 21:59

@Kica
Hvala za video. Mnogo mi se svidja optika farova, skroz je opozitno od onoga sto sam mislio da ce uraditi

@Ostali
BMW 7 i Audi A8 su fantasticni auti! S klasa je za nijansu bolja. Mozete pisati argumente do jutra, nema smisla.

Autor nsx 19 Nov 2012, 22:03

Сону
Прочитао сам коментар и само ми још смешније... :)))

Autor Гагиба 19 Nov 2012, 22:05

Кица
Ти безобразно бесни фарови да нису начичкани лед диодама били би куд и камо прихватљиви....овако, стрпите се још само мало па ћете да видите како ласери објашњавају!!

Autor Гагиба 19 Nov 2012, 22:08

Al su se zaobadali BMW fancici. :)
Stize S klasa da jos jednom postroji autoindustriju i zada domaci.
Magic body control, konkurencija ne moze ni da razume to, a kamoli napravi.

Autor PITBULL 19 Nov 2012, 22:09

Sto volim ove fanove kad krenu skidati stotinke sa 0-100km/h i godine predstavljanja nekog sistema...
BMW je uveo nightvision u 7ici 2005. a ne 2004. kako je neko rekao. Inace, Lexus i Cadillac su imali nightvision mnogo prije ali nisam siguran da su oni funkcionisali kako treba.

@toma
Kod koga ja to vidim ljubomoru?

Autor hh 19 Nov 2012, 22:18

Gagiba, tebi je smijesno sto je sve te sisteme Mercedes izmislio? Sto je night vision prvi put vidjen na W221? A ono sto si cuo za sisteme i to je njihovo samo sto je sada taj sistem jos bolji, nova generacija. Pitbull, ja vjerujem i dalje se pitaju sta bese split view? :-)))) Bez zezanja ljudi, u ovoj klasi, S klasa je vrh i to je bilo uvijek i tako ce da ostane.

Autor Sony 19 Nov 2012, 22:22

@toma

"But when you are an adult you realise that you will never accelerate from zero to 60mph as fast as possible because a) people will think you are an imbecile and b) you will need a new clutch afterwards."

Fantastican zakljucak, nadam se da ce(te) shvatiti koliko su besmislene rasprave da li je neki auto za par delova sekunde bio brzi od konkurenskog na nekoj stazi.

Sto se tice S klase - u drugim klasama se i bije bitka, ali zna se ciji je tu presto, S pa ostali.

Autor Damko 19 Nov 2012, 22:28

proce kao i majbah .. kluc u bravu..posto ce je 7 ubiti..

Autor ivan 19 Nov 2012, 22:30

@hh
ti i jos neki procitajte moj post od 19:33, "and find yourself":)
Zasto da budem ljubomoran. Ako mislis da ja mogu da budem ljubomoran zbog ovakvih stvari, onda to znaci da ti mozes imati takva osecanja po pitanju ovakvih stvari, pa mislis da mogu i drugi. Ljubomora je mnogo teska i bolna. Ja kad bih imao mogucnosti da izaberem S ili 7, i kad bih mislio da je S bolji, a kupim 7, pa mi se onda javi ljubomora, onda zaista ne bi bilo nesto u redu samnom. Ovako, uopste ne vidim zasto bi neko na ovakvom mestu pominjao ljubomoru. Ja samo zalim sto se MB nije malo vise potrudio, da natera lidera da jace uzvrati. Ovako, Bavarci ce se i dalje izlezavati, piti pivo i jesti kobaje na nekom izletistu u okolini Minhena.

Autor toma 19 Nov 2012, 22:33

@Damko
ja sam hiljadu puta istakao da mi je to nebitno, mada sam nekoliko puta bio uvucen u pricu od strane nekolicine na ovom blogu kojima je to sve. I tada sam uglavnom pokusavao da kazem da ljudi ne gledaju kataloge, vec stvarne testove, tako da se moja diskusija svodila na objasnjavanje nekih stvari gde su desetinke bile samo sporedni glumci. Sta mislis kome sam namenio onaj tekst. Inteligentno, aaaa. Sve receno, direktno i bez dlake na jeziku, a da admini ne moraju da brisu. BTW. to je iz Clarcksonovog testa BMW-a M135. Covek je totalno svrsio. Pet zvezdica, naravno:)

Autor toma 19 Nov 2012, 22:39

toma 19 Nov 2012, 22:33

Ok, mozda sam se ja pogresno izrazio ali postoji jedna bolja rijec (jes' da je strana al' sta bi sad) - bacas hejt.

Autor hh 19 Nov 2012, 22:42

@toma

Preteras i ti redovno, nije meni sto hvalite svoje "pulene" (ti kao fan bmw-a ili ostali fanovi merca i audija i imate sta da hvalite), nego sto ponizavate konkurente koji su takodje vrhunski automobili. Ipak su tu ukusi presudni, a ne nesto merljivo jer su nijanse u pitanju. Ja bih u ovoj klasi izabrao S klasu, ali necu se usuditi da pomislim kako 7 ili A8 nisu vrhunski automobili.

Autor Damko 19 Nov 2012, 22:51

@nsx
Ja ne znam samo zasto ovako naglasavaju sistem za znakove,LED farove,da se auto sam parkira itd...Pa imate klipove Tiguan jedan ima sistem sam se parkira,LED farove mnogi imaju,oni naglasavaju LED farove,a to vec imaju mnooogi,takodje za znakove imaju mnogi...Mada izgleda niko ne reklamira to dobro,Mercedes odmah napominje sto je i pametno.

Autor dusan 19 Nov 2012, 22:53

Opet naravno najvise komentara na MB temi i najvise ostrascenih BMW fancica. :)))
Inace tomo u pravu si, dok Bavarci piju pivo i izlezavaju se, Mercedes opet postavlja domaci zadatak ( nemoguca misija za konkurenciju ) i redefinise standarde autoindustrije, kao sto to uvek, vec tradicionalno radi.
Opet ponavljam, Magic body control.
Konkurencija se jezi na sam pomen, a ne postoje ni izgledi da ce uspeti da odgovore na tako nesto.
Skolovanje autoindustrije na delu.

Autor PITBULL 19 Nov 2012, 22:53

Sto se E klase redizajn tice, istina je da stize E63 AMG 4matic, ne znam da li ce i dalje postojati RWD. Prodaja bi trebala poceti u Maju 2013.

Autor hh 19 Nov 2012, 22:53

@hh
To nije bacanje hejta. Trebalo bi da si to shvatio dobronamerno. Nesto kao bela magija - skidanje crne magije. Jer, nabrojati za najluksuzniji auto u gami koji ce se prodavati od sredine 2013. godine, LED svetla, automatsko parkiranje, zatezanje sigurnosnog pojasa kada se prepozna opasnost,.... hmmm. Moras biti omadjijan da bi se time odusevljavao. Automatsko parkiranje imaju skoro svi BMW-i u ponudi. Ima VW golf, i Skoda, i Hyundai,.... BMW krajem sledece godine predstavlja prvi serijski auto sa laserskim svetlima, itd, itd,...
Jednostavno, ne palim se na ta nabrajanja (uz drugaciju formulaciju) stvari koje vec postoje.

Autor toma 19 Nov 2012, 22:56

@toma
Ma Bmw ce opet jedno 7-8.000 dolara da spusti cenu u odnosu na A8 i S klasu,lako je za njih kada vec imaju izradjenu ideju :)))
@Soni
Nikako nijedan auto ne moze da bude savrsen.

Autor dusan 19 Nov 2012, 22:58

@damko
kao sto rekoh, u mojoj prici da 4x4 ubrzava bolje do 60, desetinke su sporedni glumci.
Ti si meni jednom ovako rekao:"Za nas mladje BMW je bolji, ali ja bih ipak pre uzeo Mercedesa", pa te to nekako diskvalifikuje za neku ozbiljniju raspravu.
Ti i jos neki drasticno NE razlikujete pljuvanje od kritikovanja. Ja kazem da ima ljudi kojima onaj kiceraj u Mercedesovom enterijeru i unutar farova ne smeta, ali meni smeta. Kad budu napravili nekich enterijer ja cu to i reci. Jednostavno receno, Mercedes mi se ne dopada. A da mogu da biram, i da zaista mislim da je MB bolji, sigurno bih ga i kupio.

Autor toma 19 Nov 2012, 23:03

''ima ljudi kojima onaj kiceraj u Mercedesovom enterijeru''

Ovo dovoljno govori o tebi...

Autor hh 19 Nov 2012, 23:06

@toma

Kad sam ja to rekao?
Pomesao si me sa nekim.

Kazes da me to diskvalifikuje za ozbiljnu raspravu. asto, zbog toga sto ne mislim sve isto kao ti?
Koga od nas dvojice to diskvalifikuje?

I mislim da nema potrebe za raspravom, mnogo je bmw-a koji mi se svidjaju i koje bih vozio, ali jednostavno necu da balim za svim sto nosi znak bmw-a niti merca niti audija.

Autor Damko 19 Nov 2012, 23:11

@dusan
sa tobom je jako tesko raspravljati. 7000 (zasto imas potrebu da izmisljas neke dodatke koji se ni u jednoj vesti nisu pomenuli (8000)). I to je bilo samo zadnji mesec prodaje starog modela. Sto se tice cena dovoljno je uzeti Audi i BMW prihod u kvartalu, podeliti sa brojem prodatih automobila i videti ko prodaje skuplje. Pretpostavljam da ti je to bitno. Mada bi ja voleo da je obrnuto, tj. da je BMW jeftiniji od Audija, ili makar da kosta isto. Trenutno je prosecna cena prodatog modela najveca kod Mercedesa, nekoliko procenata iza je BMW, a Audi je jako daleko iza njih.

Autor toma 19 Nov 2012, 23:12

@Damko
Ako je bio jos neko ko se potpisivao kao Damko pre godinu dana, onda Ti Damko izvini sto sam ti ono uputio.

Autor toma 19 Nov 2012, 23:16

jos jedan citat iz Clarcksonovog testa M135i:
"And because it’s rear-wheel drive, the front wheels don’t have to multitask. They have only to worry about steering, which means the car feels balanced. It’s fantastic — as good as the Mercedes A 250 AMG I tested recently was bad. "

Autor toma 19 Nov 2012, 23:19

@toma

Nema potrebe da mi se izvinjavas, samo ti kazem da se u dosta stvari slazem sa tobom, dosta bmw-a mi se svidja, ali ne svaki, Z4, X6, 5GT, 7, X5, to su mi favoriti, ali necu za nesto sto mi se ne svidja reci da je extra, najbolje i sta vec samo zato sto je bmw. BMW-u sad odlicno ide, tu nema spora, ali negde je bolji bmw, negde merc, negde audi, to je sve sto pokusavam da objasnim.

Autor Damko 19 Nov 2012, 23:21

aj bre tomo pusti ljude da uzivaju.ti,gagiba,nemanja bb,ja... bi uzeli 7icu pa taman i da bude za klasu losija. pit,hh,sony(meki) bi s klasu,dule a8.i to se NIKADA nece promeniti.jos 1 cu ponoviti:blago onome ko ima kes za gore navedene limuzine.uzivanje je zagarantovano.

Autor bmw serija 8 19 Nov 2012, 23:27

@toma
Ne,meni nije bitna cena...Ja bih voleo da sam video vest,Audi odgovara Bmw-u,spustio 1000 vise...I poenta je biti malo jeftiniji.
To definitivno nije STARI MODEL,to je trenutna Bmw 7 kojoj je malo doradjen far.Budi objektivniji malo.Da je Audi isto uradio,promenio far i ja kazem novi model,ti bi rekao promenjen far,kako novi model!Tako da budi objektivan covek malo.

Autor dusan 19 Nov 2012, 23:28

@dusan
restilizovanoj sedmici je skoro kompletno ogibljenje promenjeno, sedista, motori, menjaci,... i jos mnogo toga ispod lima. I naravno da ce mesec dana pre toga da se da popust. Sto nije na novu sedmicu posle toga bilo popusta u US:)

Autor toma 19 Nov 2012, 23:41

Kakve ljudi igracke imaju mislim ovaj simulatore

https://www.youtube.com/watch?v=0sLOgDi0R_M

Autor Dakara 20 Nov 2012, 00:00

Dakara
Pretpostavljam da znas, Mercedes ima najveci i najbolji simulator na svetu ( a ko bi drugi ). :)
http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/
Sta kazes za Magic body control, nocna mora za konkurenciju.
Oni tako nesto ne mogu ni da zamisle, a kamoli naprave.
MB, lider autoindustrije, pre svega u liku S klase...
S klasa nastavlja tradiciju i diktira trendove.
Kako kazu, stize novi najbolji i najsavrseniji automobil na svetu. :)

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 00:40

@Pitbull

Pomeni jos jednom magic body control, posto nismo culi do sada jedno 150 puta samo na ovom postu, a kamoli jos od ranije.. :)

i smarate ljudi vise ko je bolji MB ili BMW ili Audi.. to je sve stvar ukusa..ne postoji nijedna losa masina koju izbaci ta nemacka trojka..gadjate se ciframa ko je vise prodao u kom kvartalu, po kojoj ceni..zamislite..to je najvaznije.. to su automobili sa razlicitim karakterima, i ne mogu se nikako porediti.. BMW je za cisto uzivanje u voznji, a MB je sinonim za luksuzne limuzine, a Audi jos pokusava da ih stigne u svim segmentima.. i vi sad pokusavate da dokazete ko je bolji..smesni ste..a pri tom mislim na Tomu, Pitbull-a, Dejana L, Sony-ja, ivan-a, Gagibu.. ne prozivam nikoga, i nemam nista protiv vas momci.. al' na blogu sam vec pola godine, i non stop je ista prica, ista prepucavanja istih ljudi.. ja sam iskreno uvek vise bio za BMW, jer sam imao jednog, i to ponasanje u voznji je nezaboravno..al' ova S klasa razbija iz vise razloga, a ne samo zbog farova, i glupih pomoci, koje se i ne koriste, nego samo dizu cenu, vec zbog same tehnologije i kvaliteta i luksuza, i godina istrazivanja vrhunskih strucnjaka.. i da se ne lazemo S je uvek postavljala standarde za klasu, samo sto je sada BMW jako blizu, al' nikad nece moci da napravi limuzinu kao sto je S.. a isto tako Mercedesov AMG nikad nece moci da nadmasi BMW-ovo M odeljenje.. i tacka. za pametnog dovoljno.. nadam se da ce Auto da objavi ovaj komentar, jer nikoga nisam zeleo da prozovem, samo da skrenem paznju da ovo vise nije Auto Blog, nego BMW vs. Merc Blog.. nazalost..

Autor Boris Bogojevic 20 Nov 2012, 02:19

Борис
И да годинама уназад на Блогу исто би видео! А и уколико будеш и следићих година овде опет ћеш исто гледати и то не само на овом Блогу већ на свим Блоговима на планети. Ко је јачи, Тигар или Лав, ко су популарнији "Камење" или "Бубе", ко је бољи Мерцедес или БМВ је тема која се не затвара. Овде неки још додају и релацију Звезда-Партизан али мислим да је ту све јасно, што се уосталом и по дербију могло видети ;)
Лапо је што ти никог не прозиваш и покушаваш да утераш ред овде и што је најважније да нас помириш у размишљањима али...мани се "ћорава" посла на време него кад видиш коментар од горе набројаних заобиђи га у широооооооком луку и.......мирна ти глава! ;))

Autor Гагиба 20 Nov 2012, 03:07

* "И да си..."
А што се тиче тог магичног боди контролора још га само ПИТ у својим коментарима помиње. Мерцедес се по том питању не оглашава. Тај Контрол је иначе једна незграпна скаламерија тешка више стотина килограма која узгред на асфалтираном путу нема употребну функцију, а ван пута ретко ко иде С-ом, па је велика вероватноћа да ће се Мерц вратити равијању онога у чему је проверено добар, а то је дување ваздуха у најнеочекиваније зоне и постављање мигаваца широм аутомобила... :))

Autor Гагиба 20 Nov 2012, 03:15

Spisak je prilicno veliki, cinjenica je da je S-klasa u proslosti postavljala benchmark u autoindustriji, ali cini mi se da vise nece biti tako revolucionarana po pitanju tih sistema bezbednosti po kojima se proslavila (ABS, ESP, vazdusni jastuci, adaptivni tempomat), slazem se da je ovo dosta novih stvari ali sve je vec vidjeno u nekom obliku, jer tehnologija nije vise rezervisana za malobrojne, tako da je dostupnija sirem krugu kupaca i u nizim klasam. Aktivni tempomat imaju mnogi, ako ne i svi, nemacki proizvodjaci, Volvo ima ovaj sistem za prepoznavanje pesaka, prepoznavanje znakova i pracenje mrtvih uglova takodje imaju opet svi nemacki proizvodjaci, sto se tice LED farova istina je da ih imaju i BMW i Audi, ali ovu foru sa pracenjem putanje, automatskim obaranjem svetala i smanjenje snopa zarad nezaslepljivanja onog ispred sam video samo kod Opela (Matrix) i to u predserijskoj fazi. Po meni je to bitnije ko dovede naprednu tehnologiju u nize klase i omoguci mnogima da je poseduju, ovako ispada da samo ko ima novaca moze da se vozi bezbedno... ali to je vec neka druga tema.
Od uvek sam postovao S-klasu, ali ne znam, iz nekog razloga nikada ne bih voleo da je posedujem, nikako zato sto je MB ili sto je los auto, naprotiv ona je stvarno odlicna, ali eto pre bih izabrao druge premijum modele... mozda zbog toga sto sebe nikako ne vidim u S-klasi kao mladjeg vozaca. :)

Autor Orlo 20 Nov 2012, 11:07

Orlo
Vec su sve izmislili sto se moze izmisliti.
Sad preostaje izivljavanje, tipa MBC, koje konkurencija moze da masta samo. :)
Ovde gore je spisak sporednih stvari po meni.
Zvezda ce biti MBC, 9G, air bag kocnica, novi comand sistem, a usput sve ove stvari gore pobrojane...
Ne sumnjam da ce nas iznenaditi sa jos kojekavim novotarijama i tehnickim inovacijama, pored ovih sto se ocekuju...
Ipak je to Mercedes.
Orlo ne verujem da si mladji od Novaka Djokovica, tako da ne znam sta tu fali, ali ok svako ima svoj izbor.
Ja takodje spadam medju mladje...
Drugar takodje ( isto god kao i Djokovic ) E kupe vozi.
Znam i starijih naravno koji voze MB.
Ali sumnjam da ne moze svako da pronadje u plati modela odgovarajuci za sebe.
Mercedes ima najsiru lepezu proizvoda.
Oces A klasu, C, E, E kupe, S, CL, SLK, SL itd.
Mlad, star, bilo kakav, svako moze da nadje sta mu odgovara.
Od sportista, preko limuzina, terenaca itd...

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 11:28

*paleti

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 11:30

@Orlo
to sa pracenjem puta, i kako je BMW zove "adaptiv head light" tehnologija protiv zaslepljivanja, kod BMW-a se dobija ako na Xenone doplatis nekoliko stotina i uzmes "adaptiv xenon light". Da ne licitiram sada sa godinama posto ne znam bas tacno, ali barem 5 godina unazad.

Autor toma 20 Nov 2012, 11:33

Pa Mercedes to ima jos od E klase ( W211 ), koja je izasla 2002-e. Inteligentna svetla.
Nisam siguran jesu li imali i ranije, al za 211 znam 100%.
https://www.youtube.com/watch?v=4QBHGd1odac

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 11:44

ПИТ
Не вози Новак Мерцедес зато што му се аутомобил свиђа него зато што му је плаћено да га рекламира. Док је од свог новца куповао аутомобиле возио је БМВ-е а када је почео да "млати" паре вози Астон Мартин. Јеси покушао да провучеш да је Новак млад момак па вози Мерцедес ово оно али....истина је мало другачија! ;))

Autor Гагиба 20 Nov 2012, 11:58

iskreno koga briga za ovim autom , jer nemam namjeru uzimat nista slicno , ali s klasa je super svakako.

Autor hahe 20 Nov 2012, 13:38

@pit
Znam to za simulatore, što se tiče MBC to je u principu MB znači komfor nema alternativu. Vidim da si gore spomenuo 9G da li će se on sad pojaviti u ovoj S klasi?
Za ostale većina ovih sistema su upravo debitovali na starijim S klasama, a ovo je samo unapređena verzija. Neko gore spomenuo VW Tiguan kako ima sistem da se sam parkira pa imate snimak na youtubu kako funkcioniše taj sistem treba mu tri duzine automobila da bi ga uparkirao za nepun minut, a ovaj se uparkira na prostor metar duzi od automobila.

Autor Dakara 20 Nov 2012, 14:13

@toma
Ne, znao sam da ima na xenon farovima i to vec neko vreme, ali ja sam spomenuo na (full) LED farovima...

Autor Orlo 20 Nov 2012, 15:44

@PITBULL
Pogresno si me razumeo, nisam ja rekao da je MB penzionerska marka, mada cinjenica je da je kupuju mahom stariji (jer realno mladji (bese valjda do 30-35 god.) koji mogu da zarade odmah za MB su u manjini, mada to je slucaj sa mnogim premijum markama, citao sam neko istrazivanje kupaca) nego da je moje vidjenje S-klase takvo da je ne bih kupio da sada imam novaca, realno kada budem budem bio stariji tipa 40+ mozda i promenim misljenje, ja sam za manja vozila najvise do E-segmenta. Onaj E-klase coupe bi bio i moj izbor, to je trenutno sa A-klasom moj favorit kao i buduci CLA i C-klasa ali definitivno pre restyle u gami MB-a... pa valjda si primetio kada sam negodovao zbog vece ponude 4matic-a pre neki dan... ;)
Air bag kocnica, da nije to slicno onom sto je bilo na onoj eksperimentalnoj S-klasi (bela sa crnim prugama i naradzastim oznakama ako se dobro secam) od pre par godina, koja se aktivira ispod auta i povecava povrsinu za kocenje?
P.S. Mladji sam od Djokovica 2 godine, ali shvaticu to kao kompliment... ;)

Autor Orlo 20 Nov 2012, 16:00

*zbog slabe ponude 4matic-a...

Autor Orlo 20 Nov 2012, 16:03

Dakara 20 Nov 2012, 14:13

Gdje ce 9G ako nece u S klasu? :)

Autor hh 20 Nov 2012, 19:24

Dakara
Da u S klasi. Takve su najave.
Orlo
Tako je, pravi zaustavnu silu od 2G i tako dodatno potpomaze kocenje.
Dakle to je dodatak uz kocenje koji automobil sam aktivira ako proceni da je neizbezno da dodje do sudara.
To su najavili za ovu S klasu, videcemo. MBC je siguran, kao i 9G.
A posto si mladji, onda je zadnja vuca pravi izbor, makar po mom shvatanju.
Meni je zadnja vuca na prvom mestu, pa posle nje 4x4.

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 20:48

@PITBULL
To bi bilo odlicno narocito pri vecim brzinama, ipak 4 tocka + dodatna povrsina ispod vozila = vise nego odlican ucinak a i verovatno da ce smanjiti put kocenja znacajno. Magic Body Control si mi vec objasnjavao jos odavno, a sta je to 9G?
Kod mene ide to ovako: FWD uvek, AWD za snazne (300 i 400+ KS) i a da ujedno budu i upotrebljivi u svim uslovima, a RWD moze samo kao SS auto ili kada bih imao dovoljno kesa da to bude jos jedan auto u nizu... mada bih nekim modelima oprostio zadnju vucu i sa manje konja... ;)
Kada sam bio mladji zadnja vuca je bila za mene vrh a onda sam "prelezao" tu fazu... :)

Autor Orlo 20 Nov 2012, 21:04

@orlo
ako ti se cla svidja na osnovu koncepta, onda bolje pogledaj ovu sliku na kojoj su dva potpuno razlicita auta:
http://www.dodaj.rs/f/1n/fS/1zw8VQrq/1/cla.jpg

Autor toma 20 Nov 2012, 21:07

@PITBULL
Evo to je ova S-klasa o kojoj sam gore pricao, nasao sam i sliku:

http://www.autowp.ru/pictures/mercedes-benz/s-klasse/autowp.ru_mercedes-benz_s400_hybrid_esf_concept_3.jpg

Autor Orlo 20 Nov 2012, 21:07

@toma
Video sam, na blogu je bio set fotografija bez "maske"...

Autor Orlo 20 Nov 2012, 21:10

Orlo
9G tronic je devetostepeni automatik.
Kod Mercedesa se tako oznacavaju, 5g, 7g a sad stize 9G...
Vidis, ovu S klasu nisam video, nit sam znao do skoro za air-bag kocnicu.
Tek skoro kad sam citao neki tekst o novoj S klasi, onda sam saznao.
Dakle znao si jos pre mene za to, i video. :)))
A vidis od kad testiraju to, 2009-a. Po meni, znaci spremili su za novog slona to. :)
Ne znam da li si gledao ovo, takodje zanimljivo :
https://www.youtube.com/watch?v=9-x72GNNodg
Jbt ja mislim da Veyron ne moze da ukoci tako. :)))
Sleper da onako kopa u mestu, stvarno fascinantno. Tolika masa...
Ne mogu da se prevrnu i jos svasta imaju.
Mercedes...

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 21:31

@PITBULL
Trebao si da kazes 9G-tronic (tronic je ono krucijalno ;) ), mozgam sta je to ne pada mi na pamet... ;)
Bas ovaj snimak nisam video, ali sam upoznat sa tim sistemima i da ih imaju a gledao sam nesto slicno ali samo za onaj radar... pravo da ti kazem kada cudoviste od 18-25 tona ide bez kontrole mnogi ginu, pogotovu su dobri oni za pracenje trake (naravno i sa ostalim sistemima) jer mnogi se forsiraju ne prave pauze, zbog "gazde", pa voze i vise od onih dozvoljenih 9h pa zaspe za volanom a gomila snimaka ima na youtube kako cisti put pred sobom sleper kada niko ne upravlja njime.
Ovo za retrovizore se secam da je bilo pre neku godinu da je EU komisija uvela ovo i za autobuse i za kamione kako se slucajno neki pesak ne bi "sakrio" u mrtvom uglu... a ako ne rasporede dobro teret u prikolici ne pomaze ni sveta vodica, kada udje u krivinu ili krene da zanosi, ali ne sumnjam da su i na to mislili. :)

Autor Orlo 20 Nov 2012, 23:03

Orlo
Da.
Jbg ja navikao da pricam "Mercedesovim" jezikom, kao da svi znaju oznake kod Mercedesa. :)
Uglavnom, sad ces i ti znati o cemu je rec kad neko kaze 5G npr. :)))

Autor PITBULL 20 Nov 2012, 23:08

Kakve sve gluposti covek moze da cuje ovde, koja je to sedmica pobedila i koju S klasu? I kada?

Autor Veljko 21 Nov 2012, 19:28

Evo malo da se nerviraju toma, dusan i slicni...
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/s-class/mercedes-benz-s-class-is-the-worlds-best-selling-luxury-vehicle/
:)))

Autor PITBULL 22 Nov 2012, 10:07

Sta se svadjate!? S je uvecani CLS sa farovima sa G klase. MB treba da vrati Murata Gunaka, BMW Krisa Bengla, Audi Petera Srejera, i tek tada mozemo da ocekujemo lepe i originalne automobile od VELIKE TROJKE. Ovako stvarno ne ide. A sva tehnologija vec postoji, i svi mogu da je kupe od proizvodjaca iste. Niko tu nije TOPLU VODU IZMISLIO.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 14:25