2014 Jeep Grand Cherokee

Sajt Autoblog.com je objavio set špijunskih fotografija restilizovane verzije Jeepa Grand Cherokee, modelske godine 2014.
Najupadljivije promene su zadesile prednji deo koji sada karakterišu izmenjena svetla, doterana maska i branik, dok se pozadi primećuju suptilne izmene svetala i vrata prtljažnika.

Novost predstavlja i dodavanje 3.0L V6 dizel motora (sa 237 konja) u ponudu na američkom tržištu, a 2014 Grand Cherokee će takođe dobiti i novi ZF osmostepeni automatski menjač.
Po sadašnjim najavama, 2014 Grand Cherokee će premijeru
imati u januaru sledeće godine na Salonu automobila u Detroitu, dok proizvodnja
startuje na proleće.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autoblog.com
Konacno 8-ostepeni ZF !
Odlican, svidja mi se, samo masku nisu trebali da diraju.
Prednji deo mu je prelep mocan, kao i bocno, jedino su zadni eventualno mogli da izmene.
Jel ovo LED far napred i maskiran malo ???
Inace trenutno moj favorit od dzipova.
Bio sam u pravu, LED-ovi... :)))
http://www.autoblog.com/2012/11/26/2014-jeep-grand-cherokee-caught-with-new-headlights-grille-expo/
@ PITBULL, baš sam hteo da napišem da kliknete na link na kraju ovog teksta "Foto: Autoblog.com" kako bi pogledali slike u većoj rezoluciji :-))
Velika je stvar 8-stepeni ZF, biće dosta brži a smanjiće i emisiju CO2. Ali ako hoće bolju prodaju u Evropi morali bi da ponude 2.0 twinturbo dizel. Valjda je počeo Fiat da prilagođava jače motore i za N-S ugradnju.
Dobija i novi instrument panel, centralnu konzolu, novu električnu arhitekturu,... baš intenzivan redizajn.
Početak proizvodnje: januar 2013 (kraj marta za dizel)
Više detalja:
http://goo.gl/SFkRU
пре две недеље сам возио SRT8 на једној писти у Италији ... бесан и моћан на правцу али понижавајуће безвезан и недорастао кад се пође у кривудање ... можда је утисак такав јер сам пре њега пробао Алфу 8 Ц (веровали или не)...
Stole
Em to, em Ciroki nije trkac vec terenac.
Probaj Cirokija na offroudu pa ces imati suprotne utiske.
Пит, слажем се, ал шта ће му онда бензинац од преко 400 коња...
Уроше, две речи ... слика и звук ... возио сам (пробао) брже аутомобиле који се боље понашају, како 4 пута јефтиније тако и дупло скупље, нервирао ме секвенцијални мењач јер нисам навикао, ... ако икада будем имао 150.000 евра да потрошим за ауто а жена ме напусти ... само је једна могућност
Stole
Pa ok, nije SRT8 za teren.
On ima jak motor da dobro poteze.
A ne mozes ti od dobrog terenca da napravis sportistu.
Kao ni obrnuto, ne mozes od X6 da ocekujes neke terenske ili off-road mogucnosti.
Ja volim dzipa jer je pravi dzip. :)
Ovaj novi sad, 3.0 dizel sa 8 brzina, ko dupe na nosu. :)))
@Пит
"Ovaj novi sad, 3.0 dizel sa 8 brzina, ko dupe na nosu. :)))"
... то је мотор и трансмисија који имају смисла за теренце
а пропо икс БМВа, ова моја (женина) тројка јесте квалитетан и добар ауто, али није ни за спорт ни за терен, одличан женски ауто за све намене, који да није био веома повољан (кад имаш брата који 25 година живи у Милану :) )не бих никад купио
@hh
нисам ја ни новинар ни ауторитет па да тестирам ишта, то су аутомобили пријатеља од мог брата из Италије па смо се мало зезали за викенд
Restyle ko restyle nista posebno, nakindjurili ga sitnicama i to je to... vidim od sada ugradjuju mlaznice za pranje farova i senzore za parkiranje... rrrrevolucija! :)
Dobro da ne bude nista tu je ZF-ov 8-gang menjac koji ce zameniti onaj 5-gang menjac pa ce sa skoro 2.5 tone se brze stizati do kladionice, kafica ili splava... ;)