home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen bi mogao da proizvede nekoliko drumskih modela inspirisanih WRC šampionatom.

Volkswagen za sada nije opovrgao glasine da će, uporedo sa svojim programom u WRC šampionatu, razviti i verziju Pola sa pogonom na sva četiri točka. Nemački proizvođač je naime nedavno predstavio VW Polo WRC, supermini sa pogonom na prednje točkove koji postiže brzinu od 240 km/h, a tako rano pojavljivanje trkačkog modela podstaklo je nagađanja da će u trogodišnjem Volkswagenovom učešću u WRC-u doći do razvoja nekoliko drumskih modela inspirisanih relijem.

Šef istraživanja i razvoja u Volkswagenu, Ulrich Hackenberg, izjavio je da je njegova kompanija poželela da iskoristi učestvovanje u reliju kako bi stvorila ‘emocionalnu vezu’ sa svojim klijentima: ''Interes kupaca definitivno postoji pa mislim da bi model sa pogonom na sva četiri točka bio idealan za neka tržišta. Za sada ne postoje zvanično potvrđeni planovi, ali nije teško zamisliti ostvarenje takvog projekta''.

Izvor: Mojauto.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1591



Komentari

Kvatro?
Opa bato

Autor Dejan L 30 Dec 2012, 10:58

Pa sad kad se povukao Citroen iz WRC, možda ćorava koka po neko zrno ubode.
Očigledno je da VW znao, ili dogovorio ulazak u WRC tek po povlačenju fabričkog tima Citroena.

Autor West Racing 30 Dec 2012, 11:40

bmwejci, kad će te Vi u WRC sa M1? Probalo se sa Minijem, pa nešto ne štima sa tehnikom BMW?
Sa moćnim X razvodom po točkovima? Da budete smešni :)

Autor West Racing 30 Dec 2012, 11:43

To su "premium" marke. Sto se sporta tice, nemaju veze sa zivotom. F1 i WRC, vidim se sama "nemacka" tehnologija na vrhu.

Autor RS 30 Dec 2012, 12:03

sve sama*

Autor RS 30 Dec 2012, 12:04

Вест Рацинг
БМВ је показао у ДТМ-у како се праве деца (ако бих употребио оригинални балкански израз, коментар не би дуго поживео). Али суштина је јасна, упасти после пар деценија, растакарити назови конкуренцију и оставити их да климају у прашини, а све то само да овакве ко твоје Монтипајтоновске прозивке буду истог тренутка дезинтегрисане!
А што се тиче Минија и неприкосновеног х-драјва све је речено на прошлогодишњем Дакару. Уосталом стиже ново васпитавање за пар дана па одгледај лекцију... ;)

Autor Гагиба 30 Dec 2012, 13:49

VW Motorsport su kao lešinari , kad pomre konkurencija , onada oni uskaču i ko fol budu najbolji , jadno.

To su uradili na Dakru kad se Mitsubishi povukao , a sad i u WRC-u , kad se povlače Francuzi

Jer da su se uključili u vrijeme vladavine Loeb/Citroen bili bi samo posmatrači , kao i svi ostali...

Autor Đorđe 30 Dec 2012, 14:02

@Гагиба
Dakar automobil je automobil cevaste konstrukcije, obučen spolja u šta hoćeš. Tako da samo izgled ima veze sa X sovima.
A što ste pobegli iz F1?

Autor West Racing 30 Dec 2012, 15:59

@Dejan L
Ma kakav quattro... VW odavno ne koristi resenja Audija za svoje modele sa motorima postavljenim poprecno, vec se koriste jednostavna i jeftinija resenja poput Haldex-ovog sistema koji je u principu veoma slican radu auta sa FWD a moze da ukljuci u pogon i zadnju osovinu, jelte da bude 4x4, samo ako prednji proklizaju... stedi se na masi, gorivu i naravno ceni. U principu svi modeli kako Audija, VW i mnogih drugih marki za svoje modele (sa primarno FWD i motorom postavljenim poprecno) koriste Haldex-ov sistem... samo sto Audi je to lepo izreklamirao pa ljudi lako pomisle da imaju originalni i sirom sveta poznati quattro a ono u stvari pekinska patka. ;)

Autor Orlo 30 Dec 2012, 16:51

Nisam siguran da bi neko želio torsen na malim autima, takvi diferencijali dosta dodaju na masi, nije bitno ako je A6 teži stotinjak kilograma ali na Polu ili Golfu to potpuno mijenja balans auta. Uostalom stvarno moraš biti specijalac da mali kompakt sa prednjom vučom izbaciš iz ravnoteže. Za entuzijaste je dovoljan mehanički šper kakav je npr Q2 na Alfi 147.

Autor bakicar 30 Dec 2012, 19:30

Вест Рацинг
Оног тренутка када је ФИА правилима лимитирала развој мотора, БМВ је напустио Ф1 јер није видео себе у нечему што је Циркус без зараде. Као што вероватно знаш, БМВ нема иза себе производњу камиона и аутобуса који би финансирали излете у непрофитним такмичењима. Под профитом подразумевам развој технологија које се касније валоризују у комерцијалном програму. Можда сам мало закомпликовао али прочитај пар пута ша ћеш разумети већ... :)

Autor Гагиба 30 Dec 2012, 20:11