home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kada su postali partneri, Daimler i Renault su zacrtali nekoliko projekata na kojima će zajednički raditi. Razvoj novih motora, segment lakih komercijalnih vozila i novi gradski mališani bili su deo tog plana. I dok je saradnja na polju lakih komercijalnih vozila već urodila plodom i donela nam Mercedes Citan, na ostalim područjima rezultati su tek trebali da budu vidljivi.

Najviše pažnje privlačio je razvoj novih malih gradskih automobila, odnosno nove generacije Smarta ForTwo i njegove Renaultove verzije za koju sada saznajemo da neće doći.

Po posednjim informacijama, Renault je odustao od razvoja svoje varijante Smarta ForTwo i to zbog njegovih prevelikih dimenzija i troškova koji su premašili ranije dogovoreni okvir. Francuzi su tako digli ruke od “projekta Edison”, a da je to zaista tako potvrđuju druge informacije koje kažu da je Renault na tom projektu zaposlio tvorca Dacije Logan koji već putuje u Indiju kako bi se što bolje upoznao sa konkurentskim Tata Nanom koji mora nadmašiti.

Ono što se uz rast dimenzija i dodatne troškove nikako nije svidelo Renaultu jeste zamena aktuelnog dizelskog motora novim benzinskim. Novi 0.9-litarski trocilindrični benzinac sa 65 konja možda ne zvuči loše, ali će imati veću potrošnju i veću emisiju CO2 od aktuelnog dizelaša što se Renaultu nimalo ne sviđa.

Izvor: Automotoportal.hr

Renderi: Autobild.de / Autojournal.fr



čitanja : 1239



Komentari

Ma oni su prsli... Šalju tvorca Logana u Indiju da se upozna sa Tatom Nano... krimi rad. Treba lepo da kupe Nano i da ga rasture na sastavne komponente...

Nisam za koncept sve pozadi. Neka im uzor bude prvi Twingo i biće pun pogodak.

Autor Predrag® 02 Jan 2013, 14:07

Ja lepo kazem. Prvi twingo + zadnja vrata= auto za sva vremena. Ova tupljenja sa novim modelima mi nisu nimalo jasna.

Autor Fordovac 02 Jan 2013, 19:53