BMW objavio detalje o motorima za novi Mini

Još ranije je najavljeno da će se premijera nove generacije Minija održati 18. novembra, na 107-godišnjicu rođenja Aleka Isigonisa, čoveka koji je zaslužan za nastanak originalnog Minija iz 1959. godine. U međuvremenu je na Salonu u Frankfurtu kao najava za novi Mini prikazan Vision Concept, a pojavilo se i više špijunskih slika.
Promocija će tog 18. novembra inače biti održana u Mini Oxford fabrici u Velikoj Britaniji, a iste večeri će biti organizovana i zabava u Londonu. Takođe, novi Mini će 20. novembra biti predstavljen na sajmu automobilu u Tokiju, a samo nekoliko sati kasnije i na sajmu u Los Anđelesu.
Danas je BMW objavio i nove zvanične detalje o novom Miniju, pre svega o njegovoj paleti motora.
Dakle, na početku će novi Mini biti dostupan sa 1,5 litarskim trocilindričnim turbo benzincem sa 136KS i 220 Nm pri samo 1250 o/min. (230 Nm sa overboost-om), zatim sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim benzinskim motorm koji razvija 192KS i 280 Nm (300 Nm sa overboost-om), kao i sa novim common-rail 1,5 litarskim turbo-dizelašem sa 116KS i 270 Nm obrtnog momenta.
Ovi motori će biti ekonomičniji od aktuelne ponude, svi će biti dostupani sa novim manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa stop-start sistemom.

BMW za novi Mini takođe najavljuje novu UKL1 platformu (koji će koristiti i BMW-ovi modeli), veće dimenzije, širi trag točkova, manju težinu, više mesta za putnike pozadi i prtljažnik veće zapremine, još preciznije i sportskije upravljanje, elektronski podesive amortizere, kao i novi, lakši kočioni sistem i aktivnu haubu koja se automatski podiže prilikom sudara sa pešakom (pri brzinama od 20-55 km/h).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
DOPUNJENO: Najnovije špijunske slike potpuno nemaskiranog novog Minija možete pogledati na sajtu Autoblog.com
Ovaj 1.5 ladno ima najveci obrtni moment, koji je stvarno ogroman i verovatno "ispeglan", i prakticno malo iznad obrtaja praznog hoda... bravo za BMW!
Vidim da su se totalno resili 1.6 Prince motora, i interesantno je to da su sada ubacili 2.0T, a ocekivao sam samo jaci 1.5T da bude u Cooper S varijanti...
Ipak bih pre birao 4-cilindrični VW motor 1.4 TSI ACT sa 250 Nm od 1.500-3.500 rpm ( makar bio i onaj slabiji sa samo 140 ks )
Znači ulazi BMW na mala vrata sa tricilindričnim agregatima i to i benzin i dizel.
Ovaj benzin 1,5 i da zamislim, ali trocilindrični dizelaš je VW ukinuo čak i u Skodi, jer je podsećao na sve sem auto, zaista ne mogu ni da zamislim u BMW i njegovoj produkciji.
Bas dobri " motorcici". Ovih 220 Nm na 1250rpm je nenormalno dobro. Nisam ljubitelj trocilindrasa ali ne sumnjam u njihov kvalitet. Nije BMW ne radionica u supi pa da izbaci nesto nepouzdano. Jos ne mogu da verujem u ovolike Nm na prakticno ler gasu. Svaka cast.
stranac
zasto VW uporedjujes sa BMW-om. Jel su oni nekad pravili bolje ili iste motore, pa da ih sa njima uporedjujes. Upamti, nece BMW nesto da uradi dok ne bude siguran u to. Btw. ovi dizel trocilindricni motori su u fazi testiranja vec 6 godina. Trebalo je prvobitno da se nadje dizel u modelu i8, i da ima deklarisanu potrosnju manju od 2L, ali su se odlucili za benzinca zbog nekih trzista gde dizel nije popularan i dovoljno zastupljen.
toma
Ja ti garantujem da neće ni VW da uradi nešto dok ne bude siguran. Oni su prvo svoj 3 cilindra dizel dugo testirali, pa je dugo bio u eksplataci i shvatili da je to promašaj. Zar BMW to nije mogao da shvati?
Ajde, ti kao BMW fan, nemoj da obraćaš pažnju na tricilndričnu BMW tehnologiju i preskupi elektromobil. To nije za vas, BMW fanove.
Nemoj da se brukate. To bre radi ko traktor, već je bilo na Youtube.
stranac
jel si video da se BMW sklanja sa neke berze u skorije vreme. Nisi. I na tvoju veliku zalost, jos ce puno vode proteci Dunavom pre nego sto dozivis neku veliku gresku BMW-a.
toma
Na tvoju veliku žalost video sam mnogo BMW dizela u jadnom stanju. Nemoj da ih predstavljas kao Bogove i bezgrešne jer nije tačno. Naprotiv toliko ima problema sa njima, sa klapnama na usisu, čišćnjem istih....
Za ovaj dizel sa 3 cilindra rekao sam moje mišljenje. Mišljenje čoveka koji radi i takve automobile viće od 30 godina.
I ne mrzim ja BMW, nisi shvatio, nego pokušavam da vamama BMW fanovima objasnim, da ne srljate kao i obično. Polako ima vremena....
stranac
Ja i dalje ne mogu da pezalim zlatna vremena rednih benzinskih sestaka u odnosu na ovu danasnju traktor-usisivac eru.
DMF Dual Mass Flywheel iliti kvacilo sa dvostrukim zamajcem. Jednostavno, ekspanzije se desavaju na svakih 240 stepeni, dok je kod cetvorocilindrasa to na 180 stepeni. Mnogo su vece vibracije koje treba umiriti a to sve ide na teret kvacila.
stranac
"Za ovaj dizel sa 3 cilindra rekao sam moje mišljenje. Mišljenje čoveka koji radi i takve automobile viće od 30 godina."
Da ne radis i eDrive motore vec 30 godina. Jedino sto ti radis vec 30 godina je - stajanje u mestu. Posto ti razmisljanje ne seze dalje od 1983. Mozes te auspuhe u kanalu da zavarujes jos 30 godina i neces shvatiti sta je BMW.
@Srdjan
Nisu samo vibracije, nego i uravnotezenje jer "nedostaje" jedan cilindar tj klip...
Ma može imati i 1000Nm na 352 obtraja , al pišaj ga kad ima 3 klipa.
U Škodama , Dacijama i drugim "prometalima" od tačke A do tačke B , mogu razumit 3 klipa , ali u BMW-u....
Već se plače za ovakvim nečim , rasnim saug šestakaom https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CdS6Pfwqh7M
ili pak isto tako rasnim saug osmakom kao ovo https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=g9KCEZ0D2gI
Ja samo kažem , hebala ih ekologija i "daunsajzing" , eto toliko od mene...
Đorđe
A kad su se to ugradjivali hebacki rasni sestaci i osmaci u MINI-ja?
toma@
A gdje sam ja napisao za Minija?
Oba ova mlina za kavu idu u seriju 1, 2 i 3 tako da znaš o čemu govorim...
A kad se samo sijetim da je e36 svojevremeno imao 5 šestocilindraša u ponudi...
Ђорђе
Увек ће постојати избор расних шестака у БМВ-а, немаш секирације за то!!
А и ови троцилиндраши су само половине тих шестака. :)
Можда праве познаваоце БМВ-а тај троцилиндарски потез није превише одушевио али власнике БМВ деоница и те како јесте или ће их тек одушевити... ;))
djordje,imas jos dobro ocuvanih e36 i nikada nisu bili povoljniji,tako ako ti se toliko svidjaju,trguj.
bmw series 8&toma@
Ja znam da vi zbog bemvemrzaca morate pisati , da što god BMW izbaci , da je vrhunsko , inače ovde ne bi ostali živi...
Da je BMW izbacio dječiju tutu , vi bi to opet dizali u nebesa...
Ja nisam opterećen tim , ja kod BMW-a volim samo prave stvari a kad je nešto go... , ja kažem.
Konkretno , za ove trocilindraše ,u Miniju su skroz OK (jer kuburi s prostorom) , ali pod 2 metra BMW-ove haube , pola metra motora izgleda degutantno u najmanju ruku...
djordje,sta sam ja rekao lose?
ali sacekajmo da se motor zavrti,da se pokaze da li je los ili dobar pa onda da pricamo.malo strpljenja i sve super.
Ma druže sve je OK , nisam mislio ništa loše za tebe i ne sumnjam da će to biti motor vrhunskih karakteristika , samo mi jadno izgleda "motorčić" pod "haubetinom" , a tome su najviše kumavali ekologija i norme CO2 , ali pravi BMW fan neće reći da je taj motor predmet želja , nego jednostavno prisilčno riješenje...
Đorđe
Ma druže, ništa nije OK, i iskreno ja mislim loše o tebi. Koristiš se insinuacijama i neznanjem(ako je to moguće uopšte, ali izgleda da jeste). Ako nije to onda je u pitanju mržnja. A sve ovo mogu da ti potkrepim:
1. Navedi mi post u kojem je neki BMW fan ili bilo ko drugi izjavio da je BMW sa trocilindričnim motorom njegov predmet želja.
2. O hojoj haubetini pričaš:
http://f20.1addicts.com/goodiesforyou/autoshows/paris2012/activetourerconcept/img_9018.jpg
Auto na slici je jedini BMW za koji je do sada potvrđeno da će imati trocilindrični motor. A osim tog modela imaće ga jedino mali modeli koji će biti na FWD platformi.
U intervjuu za nemački autozeitung, direktor BMW-a Norbert Reithofer je rekao da ne veruje da će i sledeća generacija serije 3 imati taj motor (tako da o ovoj generaciji serije 3 ili o nekim većim modelima je glupo i pričati):
http://www.autozeitung.de/auto-news/norbert-reithofer-bmw-interview-elektromobilitaet-sportwagen-plaene-gn30030
Dakle tvoji postovi su maliciozni i puni neznanja i neistina.