home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski mediji su objavili patentne crteže buduće bazne verzije Mercedesovog novog crossovera GLA.

Ovo je naime GLA 180 CDI, buduća entry level verzija ovog Mercedesovog modela, a pokretaće je Renaultov 1.5 dCi dizel motor sa 81 kW/109KS. Kako stvari sada stoje, GLA 180 CDI će imati prosečnu potrošnju goriva od oko 4,0 l/100 km.

GLA 180 CDI će cenovno biti pristupačniji od trenutno dostupnih verzija GLA, ali zato u standardnoj opremi neće imati alu točkove, krovne nosače, xenon svetla...

Mercedes GLA 180 CDI se u prodaji očekuje u prvom kvartalu 2014. godine, a više informacija tek sledi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Automobile-magazine.fr



čitanja : 4692



Komentari

Juce bas vozih Megana sa 1,5 dci motorom ali 80ks. Prijatno me iznenadio, ide sasvim lepo i mali je potrosac. Fina kultura rada, mislio sam da je krs posto stalno pominju Daciju, ali sasvim je suprotno.

Autor Pit 12 Nov 2013, 19:07

"Ja tebi Vojvodo, ti meni Serdare!"
Tako sada ide na realaciji ljubitelja mečke, renoa i dačije ...

Autor Master TCe 12 Nov 2013, 19:37

@Master
Kralju :)) Slatko me nasmeja.

Autor Bagzi 12 Nov 2013, 19:40

Naravno da ce biti, kada vec ide u A klasu, a to je maltene isti auto samo sa povisenim klirensom od poda..

Autor Nemanjabb 12 Nov 2013, 19:45

Мастер

хехехе :))

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 21:22

Smesno da vozilo u tom cenovnom razredu nema alu felge kao osnovnu opremu.

Autor Damko 12 Nov 2013, 21:22

bruka i sramota...

Autor ivan 12 Nov 2013, 21:27

Zašto je bruka i sramota??
Nije sramota što se godinama - decenijama ugrađuju motori iz Pola i Golfa u Audi??
Ili što gori motorr u Pežo nije ugrađen od BMW-eovog.
Renault motori su ugrađivani u Volvo kad je bio jači automobil i od BMW-a i od Mercedesa.
Sve ovo pokazuje koliko je maketing moćan i koliko učestvuje u ceni.

Autor stranac 12 Nov 2013, 21:53

stranac
alo, alo, alooooooo, ne mesaj BMW u ovu paradajz price!

Autor toma 12 Nov 2013, 22:10

Koji je to avangardan motor reona bio ugradjen u volvo dok je on "bio jači od mečke i BMW-a"? Onaj iz renoa 12? Beše 66 DL? Taj je baš bio za ponos. Ili onaj iz serije 400? Koji je "dika" bio? Istina je da volvo "tada" svoje (konkurentne ) motore većinom imao nije, pa je ugradjivao sve i svašta

Autor Master TCe 12 Nov 2013, 22:16

jel nam stranac dejdzo ili nisam dobro procenio?

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 22:17

ala su besni sa komentarima na b92 u vezi ove vesti:)))
ko da su svi redom planirali da ga kupe pa se razocarali u "gla duster".

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 22:23

Renoov motor se ugradjuje u najjeftiniju baznu A klasu i GLA, ali za razliku od onog bmwovog motora koji se ugradjuje Pezo nije krs motor, naprotiv. Ali zato se Mercedesovi motori ugradjuju u Pagani i Aston Martin a ne neki drugi. ; )

Autor Pit 12 Nov 2013, 22:36

toma
Realnost je da je najgori motor u PSA, BMW motor - benzinac 1,6 atmo i turbo. BMW nije "sveta krava" da bi se o njemu moralo ćutati ili hvaliti. Čekamo tricilindraš iz BMW-a... Bolje da su "kupili" recimo mali HDI...

Master TCe
Volvo i Renault su imali bar 3 benzinska motora koja su zajednički razvijali i bar 2 dizela koja je Renault ustupao Volvu.
Micubiši je dugo ugrađivao Rnault dizel motore, a Nisan to danas radi (što i ptice znaju :) ).

Autor stranac 12 Nov 2013, 22:37

ima li skoda neki svoj motor?

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 22:41

Taj 1.6 benzinac je razvijen zajednickim snagama BMW-a i PSA grupe i nije ni BMW-ov ni Peugeotov nego zajednicki.Isto vazi i za 2.0 HDI/TDCI od 136 ks 1.4 HDI/TDCI i 1.6 HDI/TDCI razvijen u saradnji Forda i PSA.Vec prvi 2.0 HDI od 90 i 110 ks je izvorno cisto PSA tvorevina.

Autor milan 12 Nov 2013, 22:47

stranac
Neki prelaze na prednju vucu i dva, tri cilindra dok se neki vracaju na zadnju vucu, kvalitetne visokoturazne motore i sto je najbitnije na staru slavu.
Vredi cekati jos godinu dve dana za to, onda krece pomeranje dupeta nekim blogerima ovde :))

Autor Panco 12 Nov 2013, 22:47

@stranac
Istorija motora u volvu se mahom (bitno) svodi na istoriju upotrebe tudjih motora, mada su imali povremeno i zajednički razvoj (npr. B27A zajedno PSA,Reno i Volvo), a ti motori su ih u crno zavili (npr, čuveni turbo dizel "šestak" iz serije 700 ).
Bez želje da vredjam reno,ne znam koji im je on baš dobar (perfomantan i/ili pouzdan ) motor doneo.
Ne mislim ni da je ovaj 1.5 dci loš, ali kuda ide ovaj svet "premijuma". Kada kupuješ mečku, kupuješ i statusni simbol, ne želiš prosto da ti povlače paralelu sa dokerom. Ili baš to želiš? Ne znam

Autor Master TCe 12 Nov 2013, 22:50

stranac
Panco
Hvale Renoa u formuli, a izgleda ne valja njegov dizelaš ??? :)))
Mislim nema šta da se hvali ili kudi, pokazao je Reno.
Dok nekih nema u formuli, već u kvarljivim Pežoima koji su više ispred servisa nego na putu.

Autor Pit 12 Nov 2013, 22:52

Panco
Za dve - tri godine dolaze Kinezi i množe sve sa nulom, zato se sad navozajte da se sećate automobila.
Uopšte ne shvatam čemu zadnja vuča na automobilu kraćem od 4,5m ?? To je glupost u maksimumu, sam konusni diferencijal i kardan, povećava potrošnju za bar 5% - ako ništa drugo.

Autor stranac 12 Nov 2013, 22:54

Једно је када направиш мотор па га уступиш другоме на услугу а друго је када не умеш да направиш агрегат па га ћапиш Дачојзли!!

"А Степвеј" у пуном сјају!! хехе

А тек што су му ставили 3хл звездару напред да покажу како су бољи од Дачојзле, посебна је прича!! :))

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 22:55

Master tce 22:50 - poslednji pasus
To jeste tako, ali niko te ne teta da uzmeš tu baznu najjeftiniju verziju.
Samo neki ovde mešaju stvari, to nije Dačijin motor već Renoov. Ako ništa drugo, makar nije ruglo ispred servisa.

Autor Pit 12 Nov 2013, 22:57

ala se siri prica bez potrebe. ne bi voleo da se u BMW ugradjuje bilo ciji motor(pa taman to bio ferarijev) sem BMW-ov.ako se i BMW-u dogodi sudbina mercedesova(sto nema sanse) nikada to necu opravdavati.naprotiv.
panco,i merc privata 3cilindrase.sad je vec poveca razlika izmedju BMW-a i mercedesa u svakom segmentu,a za dve godine ce biti jos drasticnija.zivi bili pa videli.

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 22:59

Taj 1,5 DCI je vrhunski, u klasi. Posebno ovaj, koji ima i drugačiju CR pumpu, koja je znala da pravi probleme.
Mislim da ne postoji elastičniji dizel te kubikaže.
U svakom slučaju je bolji od 1,6 TDI, a BMW i nema takav motor. Treba da stigne "onaj" sa 3 cilindra. Nego se predstavljanje nešto odlaže...
Uglavnom, trajnost motora, pored njegovog kvaliteta je povezana i sa zapreminom i snagom. Proporcionalno, veči motori su dugotrajniji.
Mada kod dizel BMW-a u Srbiji poispadaju klapne u usisu ili ih zna progutati već na 150 000km. Nije to bajka kao što toma mareketing propagira.
Eto i Isuzu ima tih problema ali manje od "moćnog" BMW-a.

Autor stranac 12 Nov 2013, 23:03

bs8 22:59
To jeste. Ni ja to ne pozdravljam, ali opet, niko te ne tera da uzmeš najjeftiniju- baznu verziju. Po meni, za takve ni nije Mercedes.
Ako uzmeš bazni klot, mada jbg dosta ljudi kupuje tako.
Malo ko uzima ful.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:04

бмв

Е шта си ти рекао?? Да узме БМВ мотор од некога?! :))) Па није то Мерцедес братунга....Бембара је то!! ;)))

Не би Баварци дозволили такву бруку па макар немали агрегат!

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:04

stranac
Evo mene napali što sam izneo utiske nakon vožnje Megana 1,5 dci kog sam juče vozio.
I to slabiji 80 ks.
Jako mali potrošač i iznenadio sam se kako lepo ide. Fina kultura rada. A i Megan je dobar auto, udoban.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:06

Gagiba
Nije pitanje da li će bmw da uzme neki bazni motor od Tojote za seriju 1 recimo, već da li će neki velikan poput Aston Martina ili Paganija da uzme bmw-ov motor. ;) E pa nije to Mercedes braćala !!! :)))

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:09

Pit
Ne znam koliko si vozio taj 1,5 DCI, ali recimo lepo vuče već sa 1200rpm, može u 5 brzini da se vozi i manje od 60km/h. Recimo 1,6 TDI ne može ispod 2000rpm.

Autor stranac 12 Nov 2013, 23:09

stranac
Relativno kratko, nekih 15-ak min otprilike, ali sam se iznenadio, čak nisam bio siguran je li 1,9 , toliko lepo ide. :)
A vozio sam i Golf 6 1,6 tdi, mrtvak...
Nisam gledao obrtaje, ali nisam primetio da ima turbo rupu i lepo povlači, 6 brzina, mali potrošač.
Videh samo na bordu informaciju da mu je prosek 5,8. Što je za grad odličan rezultat za takav auto.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:14

Пит

Мало су дискутабилни ти мотори које тако упорно помињеш јер се раде у ограниченим серијама, ручно се раде од стране мајстора и тако даље. Таквих мотора имаш гомилу као што видиш и Либанци их праве, Данци и којекакви други. Треба направити издржљив, поуздан, економичан и потентан великосеријски агрегат без егзотичних материјала и вишенедељног ручног склапања. Е кад се то не уме, онда се консултује Дачојзла и проблем решен... ;)))

Што се тиче Тојоте можда им Баварци "мазну" коју батерију или софтвер за повезивање електро и Ото мотора и то је то! Више им не треба!! ;)

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:15

А за тог Мегана, може бити да је добар као нов али пређе ли више од 5-6 година, бежите од њега главом без обзира!! Баш од тог 1.5 дизела!!

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:18

Gagiba
U pitanju je 65 AMG motor, V12.
Doduše doradjen za Pagani.
Aston će takodje uzimati AMG motore. Ne pravi oni 5 komada posebno za njih, šta pričaš. ;)
Bolje se upoznaj malo sa temom pre nego što pohitaš ko magare u maglu. :)
A inače, upravo to što si pomenuo bmw nije uspeo da napravi, makar kad je taj 1,6 benzinac u pitanju. Koji bi valjda trebao da bude velikoserisjki i ekonomičan ???
Zar ne.
A nemoj da brojimo ko sve koristi Mercedesove motore, a ko bmw-ove.
Bmwove možemo na prste jedne ruke, a Mercedesove, , spisak je poduži !
Jeep, Chrysler, ima ih i u džipovima raznim, Rexton, ne mogu da se setim sad svih korisnika, ali sigurno je da ih ima daleko više od ovog 1,6 koji je čist promašaj.
Što se Megana tiče, moram da te razočaram. Ovaj je baš 2006-o i kao čaša je.
Inače, baš udoban, to mi se najviše svidelo.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:24

pit,treba li pomenuti 270cdi?
krsina od motora kakav svet nije video.nema koo to nije rekao.
isto,realno,nemojmo o motorima BMW vs merc.nije umesno.

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 23:27

Гагиба
Zašto bežati od megana posle....
Znam dosta 1,5 dci koji su prešli preko 300 000km.
Uopšte jeftino je održavanje za Megan, u poređenju sa konkurencijom.

Autor stranac 12 Nov 2013, 23:29

Master TCE Ako se ne varam i 480 kupe Volvo je koristio Reno turbo motor 1.8, sa kraja 80ih.To je bio dobar motor za ono vreme.A 1.5 dci je fenomenalan motor, vrlo kultivisan i potvrdjeno pouzdan u gomili automobila, spada medju najbolje male dizele, a cena mu je zbog velike produkcije vrlo konkurentna i ja prosto razumem Mercedes.Razvoj novog motora bi bio skup, posebno ako se ima u vidu da predstavlja osnovnu dizel motorizaciju, nije vreme za bacanje para, uostalom sa 1.5 dci, 1.6 dci i 2.0 dci reno se dokazao kao proizvodjac izuzetnih dizel masina, a tu je i F1 gen(i ako je samo marketinski opet je tu).

Autor Bobo 12 Nov 2013, 23:29

dCi rules!!

Autor ALEKSANDAR BG 12 Nov 2013, 23:32

Gagiba
Ili legendarni 7,3 V12 u Zondi. :)
https://www.youtube.com/watch?v=RngrdmFdKW8
Eh taj Mercedes, baš ne ume da napravi motor. :)))
Posebno su mu teški ovi mali dizelaši.
Inače najmanji dizel motor je 0,8 cdi u Smartu. ;)
Da vidiš samo kako su upakovali sve, a neki ovde lupetaju kako Mečka ne ume. ;)
Ko bolje napravi i spakuje auto od Smarta, prvi ima da čestitam.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:33

bs8
270 cdi krš ?
To prvi put čujem od tebe.
Imam ga u Jeep-u GC-u.
Šapuće. Takodje, imao je prijatelj ML-a 270, E klasu, nije imao nikakvih problema.
Baš taj 270 koriste mnogi, dobro si me podsetio. ;)

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:35

Пит

Знам релативно добро о чему причам, а тих С65 се направи пар стотина комада годишње и сви се ручно раде и сви коштају богаоца да се направе!
А то што је Дјамлер дао СангЈонгу и Крајслеру ону цркотину од 2.8 дизела, ја то не бих помињао у позитивном контексту да сам на твом месту!! ;)

За Мегана и даље тврдим, бежите што даље! Можда је баш тај завршио код тебе на вожњи, 2006, отишао у Бг на неку замену, има неку спортску опрему, двоје врата, црн. :))

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:41

pit,
"Imam mercedes gore naveden,nov model. Imam problem da pri voznji sam mi oduzme gas povremeno i nece da vuce,sporo prima gas,ne ubrzava tk veoma lose. Onda stanem odmorim par minuta uplaim krenem dalje i sve bude normalno. Nekad se desi da pri jednoj relaciji moram par puta da stajem zbog problema a nekada radi totalno normalno bez tog problema sa gasom. Sta li je to? Unapred zahvalan pozdrav"

"Skoro je devojka imala problem na E 220 cdi, slican tvom... Auto je slabije vukao, pa onda odjedamput proradi dok posle 2 nedelje nije totalno stao.. poceo da cadi kao lud, nece da vuce, jedva ide....

ovo su verovatno pojedinacni slucajevi,ali ih ima.majstor kod koga sam vodio auto je takodje izjavio:"sa 270cdi sam imao najvise problema".
sto,sta,kako,ne znam.

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 23:43

Gagiba
Samo u Srbiji imaš 65-ca prilično.
Da ne pričam jaka tržišta.
Pa svi AMG motori se rade ručno !
Moraš da učiš. ;)
I nije Mečka nikom dala, već su tražili od nje. ;)
Jeste ovaj crn i kupe, ali nema sportsku opremu. ;)

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:44

Пит

А тих В12 је склопљено неколико десетина комада. Седне мађар и склапа и склапа и склапа...један мотор и заради годишњу плату! ;))

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:44

evo jos ovo,ima jos,ali da ne gusimo temu:
"11.04.2010, 22:52 #1 Rendjo avatar Rendjo Rendjo nije na mreži
Veteran
Registrovao se
26.06.2006
Lokacija
Zadar HR
Poruke
340
Teme
22
Mercedes 270 cdi prebacuje u safe mode
Kao prvo pozdrav svima koji ovo čitaju . Dakle kao što naslov kaže problem je sljadeći.Vozim se autoputom nebitno kojom brzinom i desi mi se da mi auto prebaci u safe mode i ne mrda preko 120 km/h.NEma pravila kad će se pojaviti.Na dijagnostici su mi rekli da mi javlja previsoki pritisak turbine pa sam napravio servis turbine i čiščenje grane.Nakon toga auto fino vuće i radi sve dok ne prebaci u safe mode.Dakle problem je ostao.Mehaničar mi kaže da njegov dijagnostički uređaj je detektirao to što je on i uradio.Turbina i motor lakše dišu al oćito ima problem sa elektronikom.Da li mi netko može reći o čemu se radi jer sam čuo da cdi motori često muku muće s ovim al je većina servrisa nedorasla ovom probemu.?!"

Autor bmw series 8 12 Nov 2013, 23:48

bs8
Moguće da ima pojedinačnih slučajeva.
Ko zna kako ko vozi, održava i gde sipa gorivo.
Ja imam baš taj motor u džipu, bez greške je. Znam recimo za primer kod VW-a da hoće često da ode protokomer vazduha, auto ne vuče, pa to ne znači da je do motora... Ne znam šta je slučaj kod ovih koje si naveo.
Meni je recimo na X5 puko dihtung glave motora, izlazilo belo iz auspuha, ubacivao vodu... Na Mercedesu nisam imao takav problem, a imao sam ih više. Posebno 320 cdi koji sam gazio 5 godina.
A i vlasnik pre mene, reli vozi. ;)
Auto nije štedjen, ja ga uzeo sa 95 000 km , prodao sa 185 000. I kao iz fabrike je, čaša.
Najsladje sam se navozao sa njim, redni šestak, ide ko metak i zvuk ima najlepši koji sam čuo od dizelaša.
Reže. :)))

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:50

bs8
Bilo koji problem da se pojavi, kad gori "check engine" lampica, motor prebacuje režim u safe mod. ( servisni mod ).
Do 2500 obrtaja, neće preko.
Inače, kad već pomenu X5, skoro videh jedan u servisu kome je otišao motor, 3,0d.
Ali da ne gušimo temu.

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:53

Пит

Па то ти причам. Ручно се склапа и то су тако танке серије да их заправо и не можеш звати серијским. И таквих радионица имаш широм планете. Бразил, Аргентина, Румунија, Сомалија... :)))

Ма овај Меган о коме причам је вероватно сад "паркиран". :)
Јачи крш нисам видео а готово ново возило. Месец дана смо га паковали и да ти не причам... :)

Генерално, овај 1.5 дизел заиста може да развали километражу. Другар у таксију је направио 770 000 без неког озбиљнијег проблема. (Додуше у Дачојзли а она је машина, за Мерца не бих смео да гарантујем) ;))

Autor Гагиба 12 Nov 2013, 23:53

Gagiba
Za Srbiju, Da ! :D

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:54

Gagiba
Ako nisi znao, i motor GTR-a se sklapa ručno.
Pa sad izvuci neku paralelu. ;)
One man- one engine filozofija. ;)
Znam da se šališ i da si duhovit, inače bi pomislio čovek da lupaš gluposti za sve pare. :)

Autor Pit 12 Nov 2013, 23:57

Gagiba
Pa Mečka će da ubije milionče. ;)
Pitaj Hrvatske presretače u C320 cdi. ;) Baš taj redni šestak kao što je bio kod mene u E klasi.
A složićeš se da se automobil presretač ne štedi. ;)

Autor Pit 13 Nov 2013, 00:00

valja pogledati sta "braca" ameri misle o svemu tome:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Wardov_popis_10_najboljih_motora

Autor bmw series 8 13 Nov 2013, 00:04

Gagiba je skroz u pravu. Svako moze rucno da sklepa motor i da on bude kvalitetan. Takvi motori se rade od "probranih" komponenti, rucno se steluju, detaljno ispituju, itd, itd. Medjutim, u automobilskoj industriji je cilj napraviti dobar motor, koji moze da se proizvede u serijama, i da sam motor ne kosta kao cela luksuzna limuzina.
O ovom ili onom mezemo da diskutujemo , ali ne mogu da verujem da neko pokusava da ospori BMW-ovu superiornost kada su motori u pitanju.

Autor toma 13 Nov 2013, 00:08

Пит

Нашалим се понекад, али углавном сам сурово искрен! :)

Растерећени мотори могу да добаце километражу али фора је кад малолитражни "упуца" милионче а нисам видео тог таксисту пар месеци, не би ме изненадило да је ближе "обртаљци"!

Тако да се вратимо на тему А Степвеј је озбиљно појачан додатком из Дачијоле...

Autor Гагиба 13 Nov 2013, 00:09

toma
nije ovo PR konferencija za štampu. Poput priče, 3 cilinraš koji zvuči kao šestak :)
Sve u svemu, BMW je auto kao i svaki drugi, koji po nekad završi na šlepu. Uopšte BMW vlasnici su najskriveniji u skrivanju popravki :)

Autor stranac 13 Nov 2013, 00:21

Preko 50 komentara. : )
Kao i uvek, najaktivniji na MB temama su bmw fanovi. : )))

Autor Pit 13 Nov 2013, 00:22

Imam privatno Megan II 1.5DCI 80ks 2004g. u sedan varijanti i sad je na satu 136k km, kilometraža nije vraćana, a uzeo sam ga od dobrog poznanika koji se time bavi i automobil nije gazen, za skoro dve godine koliko je kod mene i nekih 20k km samo sam zamijenio dvije sijalice u desnom faru i kugle to im je inače slaba tačka generalno. Potrošnja na otvorenom u petom stepenu prenosa kad ideš oko 80km/h spada ispod 4l. znaci nisam preuvelicao bukvalno trosi oko 3.7-3.8 l/km. po gradu meni oko 5.5 litara. Na poslu imam službeni Fluence sa upravo gore spomenutim motorom 1.5DCI i 110KS i mogu reći da je fantastičan. Službeni automobil, a na satu trenutno stoji prosjek potrošnje 4.2l/km čini mi se da manje troši od mog iako je jači motor vjerovatno sto ima i 6 stepeni prenosa, a i tehnicki je napredniji. Imamo i Clio IV isto sa 1.5DCI 90KS neki dan sam ga vozio i još mislim o njemu:) Generalno što se Renoa tiče ako im nešta valja to su motori. Ovi 1.5DCI mogu ladno preci po 350k, ako se umjereno voze. Tetak mi je imao Megan 1.5dci radi u Njemačkoj i njemu se zapalio na nekih 170k al već je počeo trokirati pri 130k. Meni bilo nelogično on me stalno ubjeđivo da neuzmem ovaj sadašnji Megan kao nepouzdan i te price. Kad sam ga pitao koliko vozi na autoputu posto je tamo sve autoput on kaze drzi prosjek 170km/h :) automobil kojim je maksimalna brzina nekih 185km/h i tako citavo vrijeme ja mu kazem da Renou treba dati priznanje sto je sa takim motorom i tim nacinom voznje uspio da prijedje 170k prije nego li se upalio. Reko sam mu da uzme nesto od 3 litre tipa 320CDI ili 3.0 TDI pa nek onda vizi 170km/h. I jos da dodam da će ovo biti po meni dobra kupovina trebao bi biti nesto jeftiniji od ostalih, a dobićeš MB koji troši ko upaljac i registracija mala, a pre svega pouzdan i provjeren. Meni se jako sviđa i kad bi uzimao GLK uzeo bi bas ovaj.

Autor Dakara 13 Nov 2013, 00:31

"Uopšte BMW vlasnici su najskriveniji u skrivanju popravki :)"

"okrenuo sam se za 360 stepeni i vratio kuci:)"

Autor toma 13 Nov 2013, 02:29

nije ovo mb tema,nego dacija tema :)))

Autor bmw series 8 13 Nov 2013, 08:42

Bs8
E dobro onda. Meni se ucinilo da je Mercedes gore. Lepa ova nova Dacija, jos pouzdan motor, nije spomenik ispred servisa. : )

Autor Pit 13 Nov 2013, 10:44

stranac
pit
Verovatno niste dobro razumeli, ono sto sam rekao nema veze ni sa Renoom ni sa Nemcima vec sa jednom drugom drzavom koja vec 16 godina pravi najbolje i najkvalitetnije dizel motore na svetu (a i benzince u neku ruku) :)

Autor Panco 13 Nov 2013, 10:53

ma o cemu vio bre pricate..pa motori od renoa su zivi krsevi..koje niko nece..a mecka je toliko nisko spala da mora da uzme bilo sta..drug mi ima lagunu.mislim da je 2.o..dizel..na 220..hiljada mu klipnjaca pojela lezaj i radilicu..pa mu crkla turbina..ma bezite od francuza,..a sta se tice bmw dizela ..imao sam tds..a 370..hiljada bez i jednog veceg kvara..i tad mi je crkla pumpa u rezervaru ..

Autor ivan 13 Nov 2013, 17:29

Na autoblogu zbog nekih ovde definitivno treba uvesti kolektora... u stvari detektora... ma bre lektora, izvinjavam se ja malo brkam ta zanimanja. :))

Autor Panco 13 Nov 2013, 18:01