home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako je verovati najnovijim izveštajima, sledeća generacija BMW-a serije 5, koja bi trebalo da se pojavi 2016. godine, preuzeće neke stilske smernice Gran Lusso Coupe koncepta, Pininfarinine dizajnerske studije predstavljene ove godine na Concorso d'Eleganza Villa d'Este gde je zaradila brojne pozitivne kritike.

Novi model će biti dostupan u istim oblicima kao i aktuelna verzija (limuzina, touring i GT), a navodno će koristiti novu platformu nazvanu OKL (Oberklasse) koja će poslužiti kao osnova i za nove generacija serije 6, serije 7, X5, X6 i X7 modela.

Ponuda motora će uključivati 1.5-litarske 3-cilindrične turbo benzinske i dizel agregate, kao i naslednika 3.0-litarske, 6-cilindrične tri-turbo dizel jedinice koji bi trebalo da razvija oko 400KS. Možemo očekivati i novi V8 agregat, kao i unapređene verzije aktuelnih 4 i 6-cilindričnih motora. Sve jedinice biće uparene sa Getrag 6-brzinskim ručnim ili ZF 9-brzinskim automatskim menjačem.

Novi, vrhunski M5 model će se pojaviti 2017. godine, a biće opremljen zadnjim pogonom u standardnom paketu i opcionalnim pogonom na sva četiri točka. Taj model bi mogao da koristi unapređeni, 4.4-litarski V8 bi-turbo motor koji će zahvaljujući boljem sistemu za direktno  ubrizgavanje goriva razvijati čak 600 KS.

Izvor: Mojauto.net

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 2651



Komentari

mrak

Autor mik 02 Dec 2013, 19:29

Prekokrasan!

Autor Nepoznata Osoba 02 Dec 2013, 19:46

Prelepo! Mislio sam da da ovo nikad necu reci nakon Banglove serije 6 i 7...

Autor Uroš Cuore Sportivo 02 Dec 2013, 19:54

Odlican, cak ima i retro shmek!

Autor carobnjak 02 Dec 2013, 20:28

Dajte mi ovaj trocilindricni sa M paketom opreme ;)

Autor nsx 02 Dec 2013, 21:02

Ovakav i treba da bude.

Autor Damko 02 Dec 2013, 21:11

nsx
sa 200kg manje od E klase, i sa trocilindrasem (ako zaista bude u ponudi) ima da sije Renault cetvorocilindrase, i to mnogo surovo...tako da nemoj ti da brines, vec samo se odluci da li ces sa, ili bez M paketa:))

Autor toma 02 Dec 2013, 21:21

toma
Bolje da je i BMW kupio motor, nego što je odsekao jedan cilindar i pravi poljoprivredno vozilo. Mogao je da uzme HDI ili Tojotu...
I jpš se hvališ sa takvom sramotom.

Autor Gymkhana Motorsport 02 Dec 2013, 21:26

Kad bi ovakav bio, bio bi extra.

Autor hh 02 Dec 2013, 21:48

Гум

Ти изгледа баш познајеш инжењеринг новог БМВ троцилиндраша, његове перформансе, карактеристике, особине, дуготрајности и видим да си упућен у целокупни вишегодишњи ток развоја, тестирања и усавршавања поменутог агрегата? Лепо је чути коментар од тако објективног и свезнајућег поштоваоца Баварских супериорних велемајсторија.

Него реци ми ти колико ова троцилиндрична зверчица извлачи снаге по јединици запремине? Без сумње знаш тај податак кад осећаш срамоту због овог агрегата!!

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 21:55

Izgled perverzija!
Motori, uzas!

Autor Panco 02 Dec 2013, 21:57

gagiba,lik je provokator.niko mu ne odgovara.dejan l 2.

Autor bmw series 8 02 Dec 2013, 22:04

бмв

Шта има везе што је провокатор?! Ту смо да сучелимо аргументе! Ако само тресе о ледину, досадиће му брзо... ;))

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 22:10

trese,ali interesantno mu :)

Autor bmw series 8 02 Dec 2013, 22:13

онда и нама интересантно! ;))

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 22:16

Nerealno dobro. Sam koncept je vec bio pobeda..

Zanimljiva platforma, bice dosta auta na njoj uz male izmene na medjuosovinskom razmaku..

Autor Nemanjabb 02 Dec 2013, 22:42

bmw series 8
Ja uvek pucam argumentima.
Vi maštate, i maštate.
Tu se ne slažemo.
Jer ovaj trocilindraš još niko nije video, a vi već znate kao je moćan, jak, dugotrajan.
A ja samo kažem, mnogi su već probali trocilindraš pa odustali.
A BMW, da ugrađuje trocilindraš u limuzine!!!
Pa to su zadnja vremena došla. I Fiat i sl se ustežu za tako nešto
I bilo bi bolje da se ne javljate na komentare o promašenim investicijama BMW-a.
Ima šta pametno za vas, gluposti preskočite. Maštajte o novom BMW M1. Manite se promašaja.

Autor Gymkhana Motorsport 02 Dec 2013, 22:42

Гум

Подсећаш ме на становнике извесне махале на самом југу Србије који су почетком двадесетог века претукли првог бициклисту који је ушао у село. :)
Сачекаћемо мало па ћемо видети реакције. За сада имам више поверења у баварске стручњаке него у оцену једног блогера твоје аргументације. ;)

Ја разумем да напредак може да засмета онима који живе у прошлости, на виде садашњост а о будућности и не размишљају али филозофија баварске фирме је управо супротно. Они гледају шта сад радити да би у будућности било добро. Проблем у Аутоиндустрији је што мораш да гледаш више година унапред, да будеш визионар, да предвидиш куда треба да се поведе стадо... ;))

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 22:54

panco
uzas motori. Imace tri sestocilindricna dizela. Najslabiji je jaci od najjaceg koji se ugradjuje u S klasu. Bas uzas. A tek ostali motori...ccc...cetvorocilindricni idu do 300ks, sestocilindricni do 400, a osmocilindricni do 500, M preko 600ks. Zaista uzas. A taj trocilindricni, generalni direktor BMW-a, Norbert Reinthofer je u intervjuu za Autozeitung (linkovao sam pre mesec dana ceo intervju) rekao da ce se trocilindricni ugradjivati u FWD modele, i da se po njegovom saznanju taj motor nece ugradjivati ni u seriju 3 u doglednoj buducnosti, a kamoli u seriju 5. A i da se ugradi ja sam siguran da ce biti bolji od kompletne VW-Renault-Dajmler traktor-papazjanije.

"Ja uvek pucam argumentima."
Pucas, ali cime. Prvo izvezbaj sa corcima, posto jos dotle nisi stigao. Kad izvezbas sa corcima, onda predji na prave stvari. Ovako - zamalo pa corak. Da li si DendzanL ili stranac, sve jedno, pojma nemas.

Autor toma 02 Dec 2013, 22:56

toma
Na žalost ja nemam propeler u glavi, ali za ovo nekih desetleća, mnogo sam šta video.
I davno shvatio da se ne jede sve što leti.
A eto ti nisi još shvatio da 3 cilindra ne možće nikako da zameni 6, posebno ne po zvuku, kako ti podučavaš javnost.
Kad bi Dajmler ugrađivao 3 clindra, vi bi se slomili od smeha.
Ajde se ponekad i sami sebi bar nasmešite.

Autor Gymkhana Motorsport 02 Dec 2013, 23:03

Gymkha...pardon "stranac"
Na tvoju zalost osim propelera nemas jos mnogo cega. Jedino ostao (mozda) auspuh.
I naravno arsenal lazi i izmisljotina o tome sta sam ja rekao ili nisam. Kad budes nasao post u kojem tvrdis to sto sam ja rekao, ja se vise necu nikada pojaviti na ovom blogu.

Autor toma 02 Dec 2013, 23:19

Гум

Дајмлер заправо уграђује троцилиндраше али не видим да их неко критикује. Постоји пуно троцилиндраша на тржишту и нико не обраћа пажњу на њих али из неког разлога БМВ ти смета?! Да ли зато што мислиш да је испод нивоа једног БМВ-а да сиђе на три цилиндра? :)
Да напоменем да он већ сто година има искуства са производњом од једног до дванаест клипова. Дакле, нема нема класе у којој нису подучили како се праве агрегати. То су чињенице.

Како ће се понашати овај толико хвањени троцилиндраш, видећемо, да ли ће и он одучити такозвану конкуренцију од трабуњања видећемо, али свако прејудицирање понашања тог мотора са твоје апсолутно субјективне тачке је благо речено смешно да не кажем дечје, без обзира на неке помињане деценије гледања где ли је нестао пропелер у глави?!! ;))

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 23:22

toma
Ima ovde XXX svedoka. Jeste da si "malo" stao sa pričom, ali opet se javlja.
Sećaš se kako se "objašnjavao" postavljao linkove, raščlanjivao zvuk na harmonike i frekvencije, neke dijagrame crtao. Ma čudo jedno...
Evo sad tvrdiš kakva će to biti propelerska limuzina na tri klipa. Ima da dereee...
Jel to logika???
Pozivam svedoke da potvrde moju priču, a ti posle da se ne javljaš sa fantazijama i fatamorganom. Važi??

Autor Gymkhana Motorsport 02 Dec 2013, 23:27

Гагиба
Ti si korektan, nemam reč.
Navidiš 12 cilindara, a eto, spada se na 3. 4 puta manje:)
Nije BMW-u mesto ni red da u limuzinu ugradi 3 cilindra, Nema pameti ni smisla.
Ide se na bižuteriju.

Autor Gymkhana Motorsport 02 Dec 2013, 23:31

Гум

А кажи ми јел 225 коњића респектабилно у твојим размишљањима? :)

Autor Гагиба 02 Dec 2013, 23:35

@Gymkhana Motorsport
hahahah! Ja sam svedok nekih stvari! :D
Pogotovo to 'Kakaaav ce zvuk biti', secam se toga :))
Sto im toliko nameces sto Bmw nema super sportistu?
Nemoj, uvek ce pricati kako Bmw-u to ne treba, a svi bi slavili da se pojavi :))
I uvek pomenes R8, skroz bezobrazno :))
Poz for everybody, specijalno za legendarnog Gagibu! :D

Autor dusan 03 Dec 2013, 00:20

дука

Отпоздрављам! И сам се слажем са неприхватљивошћу чињенице да Баварци немају ништа налик Гаљарду!! ;))

Време је пред нама. Шушка се о некој сарадњи са Тојотом по том питању. Ред би био да се претресе и та класа, чисто да се покаже како Баварци то раде. :)

А што се тиче полемисања од пре око годину дана а везано за звук троцилиндраша и ја сам се укључивао повремено, али се Гумхана заиста не сећам. Можда је у питању нека друга прича?!

Autor Гагиба 03 Dec 2013, 00:29

Nevezano za ovo, drugarica je videla x7 i kaze da je bas impresivan.

Autor Bati 03 Dec 2013, 01:01

@toma
Ne izmisljam. A, ovo da si rekao ne treba dokazi...Covek je rekao neka se javi neko ko se seca toga da si to pricao, ja sam rekao ja sam to citao i sigurno ce se javiti jos neko.
@Gagiba
Sta ce Bmw-u Tojota oko ss automobila?! Ne treba im...M6 je vrh, samo na tome odrade jos nesto mocnije...
Kazu svi da je R8 Galjardo, ali nisu isti u voznji, dosta su drukciji automobili, kazu da je V10 motor izasao iz Quattro odeljenja, ali ga prvo dobio Lambo pa se naziva 'Lambo motor', ali kao Audi odradio marketing, bolje Lamboov motor u Audiju, nego obrnuto. Sada navode da ce naslednik Galjarda deliti 80% stavki sa ristajlingom R8.
Kako god bilo, Audi ima R8 koji je vrh, mozda pre ristajlinga nije bio medju najboljima, ovaj ristajling V10 Plus je u vrhu.

Autor dusan 03 Dec 2013, 01:03

Bati
Koja auto marka proizvodi x7?

Autor toma 03 Dec 2013, 01:03

Proizvodice ona koja se spominje ovde.

Autor Bati 03 Dec 2013, 01:05

тома

Е тог стручњака се већ сећам. :)

Добро, његово легитимно право је да критикује.
Суштински проблем у његовим критикама је да прича напамет. Иако си му остављао криве обртног момента, распоред снаге у режимима рада агрегата па чак и мишљење акустичара о звуку који агрегат производи, ипак је био грлатији и тврдио да он зна како то нема појма!!

Причам наравно о догађањима од пре извесног времена. Није искључено да је у међувремену дошао до неких података који нама који смо ван тог света још увек нису доступни па нам сад унапред представља уочене мане. -.-

Autor Гагиба 03 Dec 2013, 01:07

дука

Ма треба им, како им не треба?!
Ако ништа друго у обавези су према пратиоцима њиховог рада. :)

БМВ тренутно нема аутомобил са централно постављеним агрегатом. Мада по ономе што је доступно уколико то буде радио, радиће сам.
Са Јапанцима стиже нешто друго...

Ту је заправо кључно питање финансија али то смо прежвакали довољан број пута! ;))

Autor Гагиба 03 Dec 2013, 01:12

Dusane, zasto da se bilo ko javlja. Mogu da se jave samo takvi kao ti i stranac-Gym, i da izmisljate do mile volje. Zar nije bolje sa dokazima. Evo ovako:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2012/09/16/bmwblog-isprobao-bmw-seriju-1-sa-novim-trocilindricnim-motorom

Pa u postu od 13:59 kazem:
"I jos jedna stvar. Zbog svoje konstrukcije, zvuk trocilindricnog motora (govorim o BMW-ovoj verziji) je mnogo slicniji sestocilindrasu nego sto je to cetvorocilindras. "
Pa neka uporede sa onim sto ti i onaj tvrdite. I bice ko dan jasno ko izmislja i laze.
ps. ako postoji kleptomanija, da li postoji naziv za one koji su bolesni od potrebe da non stop izmisljaju.

Autor toma 03 Dec 2013, 01:18

Bati
a gde ga je videla, sobzirom da ce se pojaviti 2017. (koncept ce biti izlozen 2016.) tako da se verovatno jos uvek nije zavrsilo sa finalnim dizajnom.

Autor toma 03 Dec 2013, 01:26

U fabrici u Minhenu.

Autor Bati 03 Dec 2013, 01:37

Bati
ako je x7 finisiran sto se dizajna tice, i ona ga 4 godine pre izlaska na trziste videla, onda je bas neki visoki funkcioner u BMW-u.

Autor toma 03 Dec 2013, 01:47

Posto je moj post obrisan zbog recenice koja je za neke delovala krajnje uznemirujuce, preformulisacu tu recenicu:
"Koga u svetu zabole uvo za drugoplasirane i treceplasirane?"

Autor toma 03 Dec 2013, 08:56

@toma
Nije mi rekla u kojoj formi ga je videla, a mene je mrzelo da zapitkujem preko poruka, pa cu je pitati kad se vrati oko nove godine.

Autor Bati 03 Dec 2013, 11:43

Bati
Siri krug ljudi moze da vidi predloge. Dakle 4-5 modela koji su ucestvovali u internom konkursu. E sad mali broj ljudi zna koji je model i uz kakve izmene pobedio, tj. koji ce se naci kao finalni. Drugo, pitanje je da li su doneli odluku o finalnom dizajnu. I trece, nemam nista protiv ako ga je videla, i ako izgleda impresivno:)

Autor toma 03 Dec 2013, 11:52

oho, budica petica! lepo. ovako bi trebalo da izgleda i malo ispravi benglovu stranputicu.
kako sam samo propustio ovaj clanak i silne reakcije? mnogi komentari (komentatori) me zbunili.
1.5 sa 3 cilindra???? halo, halo?
je l ste provozali isti auto sa 6 pa sa 4 cilindra? snaga, obrtni momenat, ponasanje auta u 5oj ili 6oj brzini od 160kmh, 200kmh na dalje (kako i zamisliti to sa 3 cilindra???)
bilo je slabijih motora u ovoj klasi ali
3 cilindra 1.5l nikad nece uci u peticu. ni za 3, ni za 10 godina. nikad.

Autor veljko 07 Dec 2013, 12:03