Novi Renault Espace i Laguna: novi renderi

Renault je na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu publici predstavio i svoje novo koncept vozilo Initiale Paris koje po najavama fabrike karakteriše Renaultova vizija vrhunskog automobila.
Za Initiale Paris Concept se pretpostavlja da nagoveštava kako bi mogao da izgleda naslednik modela Espace, a za koji se kaže da će biti luksuzniji model koji će kombinovati stajling i praktične elemente SUV-ova i MPV-ova, a biće napravljen na CFM1 modularnoj platformi. U međuvremenu se pojavio i ovaj novi render koji nam pokazuje kako bi trebalo da izgleda serijska verzija ovog koncepta.
U svakom slučaju, Renault Initiale Paris Concept pokreće dCi 130 dizel motor sa 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim EDC automatskim menjačem. Renault navodi da je novi motor za 25% ekonomičniji u odnosu na dizelaš sličnih performansi, kao i da emituje 40 g/km manje CO2.
Initiale Paris Concept je dugačak 485 cm i ima mesta za četiri osobe (s tim što će serijski model verovatno imati 5+2 konfiguraciju), a iako je sličnih dimenzija kao i Renault Grand Espace ovaj koncept je od njega lakši za 250 kg.
Nemački Auto Bild je inače objavio i jedan render buduće Renaultove Lagune koja se može očekivati tokom 2015. godine.
Laguna se u sadašnjoj generaciji u prodaji pojavila još 2007., a prošle godine je ponovo doživela manje doterivanje (Laguana Collection 2013).

U svakom slučaju, Lagunu za 2015. godinu će pored novog izgleda karakterisati i prostranija i komfornija unutrašnjost (sa kvalitetnijim materijalima), bogatija oprema, poboljšana bezbednost, kao i ekonomičniji motori.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Sto se tice "gelendera" Espace-a, nadam se da ce na izgled onog D stuba ipak malo veći uticaj imati ljudi zaduženi za pitanje aktivne bezbednosti, nego stupidni dizajneri, jer onaj D stub ima da stvori mrtav ugao veličine kao da je sumanuti kia sportage ( a nadam se da renol ne bi da bude što i kia ).
Laguna sa ovim dizajnom mi deluje užasno jeftino, kao što insignia krajnje jeftino deluje kada stane pored astre sedan - liče kao jaje jajetu. Nadam se i da će laguna unutra da naraste u meri koja odgovara D segmentu. Ne mora ( i ne može ) da bude kao skupa superb, ali ne sme ni onako jadna pozadi ( na zadnjoj klupi ) da ubuduće bude kako je do sada bila.
Što se ovih novih 1.6 dci motora tiče, sačekao bih da prodju bar pola onoga što su 15 dci motori prošli pre nego su "izbrušeni" na današnje stanje
Ko ono reče da neće biti nove lagune??? Čarobnjak ? :))
Ne izgleda loše ovaj render lagune. Izgleda da će zadnji do da podseća na peugeot 607.
Ne treba sumnjati da će nova Laguna imati zavidan enterijer. I postojeća Laguna 3 ima jako kvalitetne materijale u enterijeru.
Po izgledu bi se reklo da je i unutrašnjost narasla za jedan broj, pa kome je to bitno, njemu još jedan +
Samo ne smeju da dozvole da nova laguna lici na fluence onako kako astra sedan lici na insigniu, to bi greh bio
@mange
ja, naravno! :)
Zar je moguce da neko nije skontao da se salim?
Doduse, nove Lagune jos uvek nema, pa se jos i ne zna da li sam u pravu...
@carobljak
Ipak Laguna se nece koristiti samo za pogrebne usluge :)
E sad za nekolicinu vas koji kazu da nema pozadi prostora u aktuelnu Lagunu vi nikad niste sjedeli. Imam je 2 god, i visok sam oko 1.90cm i kad gurnem namjestim prednje sjediste kako meni odgovara pozadi ima prostora da se uziva u voznji. Jedinu stvar koju bi volio da promijene na novoj Lagunu je da bude meksa jer ova sadasnja je tvrdja od Passata 6 i kad bi imala kraci prenos u mjenjacu :) Inace sve ostalo je za 10, motor 2.0dci fenomenalan, kvalitetni materijali, svuda je meka plastika na dodir tj gumirana, i kao polovno auto moze se naci za oko 8000e da se bira. Bice nova Laguna jos bolja nego na renderu promijenice se tu mnogo cega, rekao sam bice to iznenadjenje
@Masha: Zaboravio si reci da si krshne gradje :)
Ne sumnjam da ce nova laguna biti jos bolja od ove aktuelne!
Nema šanse nema ni razloga da nova laguna liči na Fluensa (za mene nešto najružnije iz renaulta, još od Reno 4).
Postojeća laguna je zamišljena i podešena kao VW vozilo. I sad to joj je glavna zamerka.
A poenta je da taj auto leži kao pegla.
@mange
pa Fluens je puno lepsi i skladniji od Lagune, prava proterenska limuzina! :)))
@Masha
Ja imam 192cm i vozio sam se u toj laguni (i pozadi) i znam šta govorim (i kako mi se vrat ukočio zbog ukošene glave), a taj problem nema samo ta laguna, već mnoga vozila tog segmenta kojima je krov "spušten" pozadi zbog bolje aerodinamike (i u mečki sam znao pozadi ukočiti vrat). Pandan "teskobi" lagune (pozadi) je pežo 407 (opet zbog krova). U malo kola ja sa "cilindrom na glavi" mogu da sednem pozadi (ceed SW, i30SW,fabija, oktavija karavan ...).
Po mom mišljenju, ova sadašnja, tj "prethodna" laguna, se kod nas jako slabo prodavala kao nov automobil zbog veoma visokih cena, koje su se "u oblacima" držale u dugom periodu (da li je kao vozilo bila bolja od 407, to ne znam, ali znam da je jedno vreme laguna 2.0 dci od 130 ks koštala koliko i 407 2.2 HDI od 170 ks), mada sam ja uvek za bolji smatrao onaj renoov "nasvirani" 2.0 dci ( ne znam koliko je bio, 170-180 ks). Na kraju je reno značajno (do neverovatnosti )spustio cene lagune, ali je za nju već bio "prošao voz", kao što se ni latitude nije proslavio u svom kratkom nastupu kod nas (mislim da sam samo jedan na ulici video).
@moron
Ne znam kako kad smo iste visine skoro da ti udaras glavom a ja lagano imam prostora. Jedino ako imas ovakvu frizuru onda razumijem
https://www.google.me/search?q=lude+frizure&client=firefox-a&hs=Hrt&rls=org.mozilla:sr:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AlwSU8qHI8PMygO-rICwDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=664#channel=sb&q=lude+muske+frizure&rls=org.mozilla:sr:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=TP8zWaYc-cMheM%253A%3B3C9cs_t-h1T9tM%3Bhttp%253A%252F%252Fopusteno.rs%252Fslike%252F2012%252F04%252Fsmesne-slike-14393%252Fluda-frizura.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fopusteno.rs%252Fslike%252F2012%252F04%252Fsmesne-slike-14393%252Fluda-frizura.html%3B700%3B510 :) Inace slazem se za ono u nastavku i sad je ovo def najj kupovina :)
@mange
Stv auto ide u krivine kao po sinama, i tu nemam zamjerke nikakve.
Espace ovako kopira Citroen..
Laguna je OUT totalni..
Verujte da Moron ne može pozadi da sedne u 95% automobila..
Čudo prirode.. Od stomaka(kojega nema) do "gore" ima "2 metra"..
Lagunu 3 je pokopao prvenstveno dizajn i u neku ruku forsiranje germanizacije u svakom pogledu, pa u suštini nije više imala aduta zbog čega se francuski auti kupuju , iako je jako kvalitetno vozilo.
A što se tiče prostora nazad , potpuno se slažem sa moronom (300km provdeno na zadnjem sjedištu) , moglo to bolje i usudim se reći da čak Laguna 1 ima bolju ponudu prostora nazad a o udobnosti da ne pričamo...