home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Baby Škoda Yeti

16 Apr 2015 - 06:01 Top secret Link

Kako pišu pojedini britanski mediji, Škoda će krajem 2016. godine predstaviti i manji SUV model, kao rivala Nissanu Juke, Peugeotu 2008 i Renaultu Captur (s tim što će prodaja ove nove Škode startovati početkom 2017. godine).

Ovo je još jedan od novih modela koji ovaj proizvođač planira da svoju globalnu prodaju do 2020. godine poveća na 1,5 miliona vozila godišnje.

To praktično znači da će Škoda pored novog Yetija (stiže 2017. godine) i većeg SUV-a sa sedam sedišta (stiže krajem 2015.), ovim Baby Yetijem imati tri SUV-a u svojoj gami.

Vozilo će se bazirati na skraćenoj verziji MQB platfome, a biće nešto duža od Fabije, uz veći klirens, više mesta za glave putnika i veći prtljažnik.

Stajling će biti sličan Fabiji, dok će se u gami motora naći 1.2 TSi i 1.4 TSI benzinci, kao i 1.6 TDI dizelaš. 

Takođe, najavljuje se i ekonomičnija GreenLine koja će emitovati manje od 100 grama CO2 po km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autoexpress.co.uk



čitanja : 1128



Komentari

Totalni besmisao da se ja pitam... Ali neki ljudi to vole, dakle potražnja postoji, pa im naravno treba to i ponuditi.

Autor Miki 16 Apr 2015, 07:11

Ja mogu da prihvatim da ova "klasa" vozila u nekom pogledu i u nekim situacijama može da ima veću upotrebnu vrednost od onoga iz čega su nastali ( iz B segmenta ), ali je činjenica da ta klasa vozila ima često veću cenu nego li i sam C segment ( pa čak skuplji i od karavana C segmenta ), a u odnosu na koju klasu ova mala i povišena vozila za putnike nude neuporedivo manje. Ili neko misli da je za putnike komforniji 2008 od 308, Captur od megana i sl?
Ako je neko spreman da zanemari cenu ( pa da za neki "napucani" Allure 2008 plati više nego li za Active 308 SW (koji je i bolje opremljen) ili da za captur dci 90 ks sa EDC plati 18,590 €, tj. više nego li za megane karavan dci 110 ks Limited edition, koji je 17.990 ), ja ne mogu da zamerim drugome na izboru.
Za svoje pare, svako radi i bira šta hoće.
A što se tiče ovog budućeg "škodislava", "škodislav" je sve više počeo da "odvaljuje sa cenom", čime škoda počinje da gubi jedinu svoju komparativnu prednost, tako da ne vidim baš svetlu budućnost ovog vozila. Jer, šta će mi neka škoda koja je skuplja od polovine konkurenata, koji su pravljeni sa ciljem da budu najbolji u klasi, a ne kao škoda - sa ciljem da bude najgora i najružnija u VW grupi. Bolesna ideja.

Autor moron 16 Apr 2015, 12:33