Mercedesov pick-up bi trebalo da ponese naziv GLT

Početkom aprila je saopšteno da su Renault-Nissan alijansa i nemački Daimler AG proširili svoju saradnju i na segment pick-up vozila. Tačnije, budući Mercedesov pick-up model će brojne komponente deliti sa Nissanovim modelom NP300 Navara, pri čemu će naravno dizajn vozila biti različit.
Na ovaj način Mercedes će drastično smanjiti vreme i troškove ulaska u ovaj segment.
U međuvremenu su britanski izvori objavili da bi ime ovog Mercedesa trebalo da bude GLT, kao i da će vozilo dobiti paletu četvorocilindričnih i šestocilindričnih benzinskih i dizel motora. Kao opcija će se nuditi i 4x4 pogon, standardno će se kod osnovnih verzija ugrađivati manuelni šestostepeni menjač, a na raspolaganju će biti i sedmostepeni automatik.

Kako se navodi u ranije objavljenom fabričkom saopštenju, Mercedes pick-up će pre svega biti namenjen kupcima u Evropi, Australiji, Južnoj Africi i Latinskoj Americi, a biće dostupan u double cab verziji.
Renaultova verzija ovog pick-up modela će početi da se proizvodi 2016. godine u Nissanovoj fabrici Cuernavaca u Meksiku, odlikovaće ga karakteristični Renaultov dizajn, a takođe će deliti komponete sa Nissanom NP300 Navara.
S druge strane, Mercedesova varijanta će se praviti u Renaultovoj Cordoba fabrici u Argentini, zajedno sa Nissanom NP300 i Renaultovim pick-up vozilom.
Sva tri pick-up vozila će se takođe proizvoditi i u Nissan fabrici u Barseloni u Španiji. U saopštenju je još navdeno da će se u Španiji praviti oko 120.000 vozila godišnje (sve tri marke zajedno), dok će broj proizvedenih vozila u Argentini iznositi skoro 70.000 komada godišnje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: CAR magazine / Mercedes
Zato sto u USA ne moze da se prodaje pik up, a da ne valja, a ovo je Mid-size sto bas i ne ide najbolje. Ovde nista nece biti Mercedes, a nece biti ni fensi, ovo je slicno dogovoru oko Knagoo-a. Tipicno komercijalno vozilo.
ako nissan frontier/navara valja za ameriku, valjao bi i ovaj mercedes posto ce i tako mehanicki biti isti. problem je taj sto u americi kupce pickuapa ne interesuje mercedes, a kupce mercedesa ne interesuju pickupi. kad toyota tundra (odlican pickup) nije uspela da se proslavi u americi, nebi ni ovaj mercedes.