Alfa Romeo Giulia 1.8 TBi

Dve turbine za Cuore Sportivo
Naslednica Alfe 159 - Giulia, na puteve stiže krajem 2015. godine i donosi potpuno novu koncepciju sa zadnjim pogonom po uzoru na BMW. Time u Alfa Romeu jasno stavljaju do znanja da im je cilj da postave nova merila klase što se tiče dinamičkih karakteristika.
Prvi u nizu novih motora za Giuliu je turbo benzinski 1.8 litarski agregat čija slabija varijanta sa 240 konjskih snaga se ugrađuje u Giuliettu i 4C. Nova verzija motora je u potpunosti redizajnirana kako bi se obezbedile maksimalne performanse uz maksimalnu ekonomičnost. Motor koristi direktno ubrizgavanje goriva JTS 2. generacije u kombinaciji sa dve turbine.
Manja turbina je zadužena za odaziv pri niskim obrtajima, a veća turbina je u funkciji pri srednjim i višim obrtajima. Po prvi put u kombinaciji sa dve turbine biće ugrađen i dvostruki varijator faze odnosno sistem varijabilnog upravljanja usisnim i izduvnim ventilima. Motor će zadovoljavati norme Euro 6 koje na snagu stupaju 2016. godine.
Uz sve tehnološke novotarije novi motor ispaljuje čak 300 konjskih snaga pri 5.600 obrtaja i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 3.800 obrataja. Uz pomoć menjača sa dvostrukim kvačilom TCT performanse su izuzetne. Samo 6,0 sekundi je potrebno od 0 do 100 km/h, uz maksimalnu brzinu od 245 kilometara na sat.
Izvor: Vidiauto.com
Render: Alessandro Masera
Radujem se vise nego da ocekujem sedmicu na lotou. :D
Pozdrav iz Kanade!
Zadnji pogon Alfa ne ugrađuje po uzoru na BMW ili neku drugu marku, već se vraća svojim korenima.
Gore navedene performanse bi bile izuzetne kada bi se odnosile na verziju sa motorom od 240 KS (BMW 328i/428i GC: 245 KS, 6,1 s do 100 km/h i krajnja brzina 250 km/h)
Za 300 KS je to jako slabo.
Ili je autor teksta nešto loše obavešten, ili se Alfa neće proslaviti sa prodajom, kao i sa prethodnikom (159).