Ovako bi trebalo da izgleda serijski Lamborghini Urus

Ovde prvo podsećanje da je u maju i zvanično potvrđeno da je Lamborghini Urus dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, kao i to da će se praviti u Italiji.
Ranije se inače razmatrala i opcija da se Urus proizvodi u Slovačkoj, ali je zahvaljujući ponudi italijanske vlade o značajnim poreskim olakšicama Lamborghini na kraju odlučio da će se serijski Urus proizvoditi u fabrici u Sant’Agata Bolognese u Italiji.
Predstavnici Lamborghinija su u međuvremenu najavili da će serijski Urus biti veoma sličan konceptu, kao i da bi to mogao da bude prvi model sa turbo motorom i prvi sa plug-in hybrid verzijom.
Proizvodnja Urusa će međutim početi tek 2018. godine, i to će biti treća Lamborghinijeva modelska linija. Po ranijim najavama, proizvodnja Urusa u Italiji će dovesti do zapošljavanja do 500 radnika, a proizvodiće se oko 3.000 komada godišnje (najviše za kupce u Kini, Rusiji, SAD-u i Velikoj Britaniji).
Prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann je ranije između ostalog izjavio da je to trenutak za ponos svih u Lamborghiniju, budući da će treća modelska linija pomoći stabilnom rastu kompanije i označiti početak nove ere.
Takođe, proizvodnja novog SUV-a u fabrici Sant’Agata Bolognese demonstrira njihovu posvećenost u očuvanju vrednosti oznake "Made in Italy" širom sveta.
Treba podsetiti da je Urus u formi koncepta predstavljen još 2012. godine (dugačak je 499 cm, širok 199 cm i visok 166 cm), dok bi serijski model mogao da bude dostupan u verzijama sa V8 i V10 motorima, kao i u hibridnoj varijanti.
Na kraju, ako Urus bude uspešan, Winkelmann najavljuje da bi Lamborghini u svoju ponudu kasnije mogao da doda i manji crossover, kao što je to uradio Porsche sa Macanom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: OmniAuto.it