Subaru planira više STI modela

Japanski proizvođač u buduće automobile sa STI oznakom ugrađivaće e-turbo tehnologiju
U budućnosti ćemo na ulicama viđati više Subarua s oznakom STI. Čelnici japanskog proizvođača naime žele da od STI-ja naprave globalni brend. Velika je zato verovatnoća da će BRZ dobiti snažniju verziju. Pre toga oznaka STI gotovo sigurno će biti ugrađena na Legacyju i Levorg karavanu, koji će debitovati sledeće godine.
Iz Subarua poručuju da će svake godine predstaviti dva nova STI modela. Budući STI automobili dobiće i električne turbo punjače.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Subaru (* na slici je Subaru BRZ STI Performance Concept sa ovogodišnjeg sajma u Njujorku)
Gledah danas sa jednim "parablogerom" u salonu Subaru Levorg, 1,6 turbo benzinac, 170 ks, CVT menjač, za 33.900 ...
Ne znam šta je ono... Karavan C segmenta?
U Nemačkoj Levorg startuje od 28.900 evra:
http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/levorg/preisedaten/levorg-preise-technische-daten-ausstattung.pdf
Levorg ima Wb kao impreza (oko 265cm), on ima 1,6 turbo, impreza 1,6 atmosferski, on je faktički impreza "karavan", a impreza je HB i kraća oko 20 cm.
Ne razumem kako je (zašto je) levorg u svakoj varijanti skuplji oko 6.000 eura od impreze (posmatrano u odnosu na istovrsne CVT verzije, jer levorg i dolazi samo uz CVT).
"Naprodavaće" se oni Levorga kao i XV-a ... Kao honda civica u karavan verziji.
moron,
Ja Levorg vidim kao idealan "outdoor activity" auto srednje veličine. Za ljude avanturiste, koji često odlaze u prirodu i napune pun gepek svega.
Uživo odlično izgleda u onim njihovim plavim bojama sa kontrastnim retrovizorima i felnama...
Outback mi je favorit ali i ovaj mi se dopada.
Poz
Spolja mi je Levrog lep. Retko mi se dopada "napredan dizajn", ali on mi je baš lep.
Ona "rupa" za "usisavanje" na haubi je impresivna, skoro da sam ruku unutra hteo gurnuti, asocira na "Pobesnelog Maxa" :)
Enterijer je bio u kraljevskom izdanju (koža), naslon zadnjih sedišta može čak malo i da se obara (i u oborenom položaju čak i ja kao degenerik imam mesta za glavu), ali je prostor za noge pozadi jako ograničen. Ja sam nekako pozadi ušao (što se nogu tiče), ali me je uhvatila panika kada je trebalo da izadjem, jer nism mogao da izvučem stopalo iz onog "tesnila".
Žalosno je za Srbiju da Levrog dolazi samo sa CVT menjačem i to ne bih ni mrtav (znam dva imaoca toga, jazz i murano, jedan je imao kvar (to se u Srbiji ne popravlja), a drugi ne može da proda kola sa tim menjačem, ni "Nissan" neće da ga uzme u zamenu staro za novo, pri čemu to vozilo, baš zbog CVT-a, i pored 250 ks, može da vuče prikolicu do samo 1,500 kg, inače 3,000 kg uz MT)).
Tako da Levrog može da posluži za dvoje odraslih i još dvoje dece (zbog nogu), a baš za neki "slobodarski život" i prirodu, mislim da nije, pri čemu za iste pare može da se kupi Forester i to dizel. Forester nije lep kao Levrog, daleko od toga, ali ipak više prostora nudi.