home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Razvoj nove E klase je ubrzan. Mercedes će predstaviti novi model u SAD-u u januaru, a nakon otkrivanja skeleta na zvaničnim fotografijama, sada smo u prilici da se otprilike upoznamo i sa konačnim izgledom nove E klase. Naime, fotografi su uhvatili novu E klasu sa blago zamaskiranim svetlima i branicima, pa je prilično jednostavno pretpostaviti o čemu se radi.

Nova E klasa itekako liči na C klasu, na čijoj je bazi i kreirana. Kako se radi o modularnoj platformi, E klasa je ipak dobila estetske i tehničke elemente koji je prilično ozbiljno odvajaju od manjeg modela.

Sudeći po novim fotografijama, automobil će biti nešto duži od prethodnika, ali već znamo da je daleko lakši zahvaljujući korišćenju materijala sa malom specifičnom masom. Uz verziju sa dužim međuosovinskim rastojanjem, izvesno je da ćemo dobiti i Mercedes-Maybach E klasu. Naravno, to će biti najluksuznija E klasa na tržištu.

Ne sumnjamo da će novi model doneti i tehnička rešenja koja će potencijalno označiti kreiranje autonomnog vozila. To je verovatno i krajnji cilj Mercedesa što je već i pokazano konceptima F015 i Vision Tokyo.

Izvor: Proauto.ba



čitanja : 1991



Komentari

Tužno. Proizvođač koji itekako ima novca da sebi dozvoli malo razlike u svojoj gami. Korporativni dizajn prodaje automobile ali i ubija želju za njima.
Jedva čekam da stave S, E i C jedan pored drugog.

Autor Uros Cuore Sportivo 01 Nov 2015, 10:31

Spolja spljostena C klasa. Unutra je vise na S.

Autor NemanjaBB 01 Nov 2015, 10:50

UCS
Kad je Merc najviše distancirao, onda su govorili "nije najprodavaniji". :)
Merc je sa W213 uradio isto što i BMW nakon Banglove petice na F10.
Meni se ne svidja što nisu zadržali razdvojene farove.
Medjutim ovaj novi dizajnerski pravac im je pravi Mercedesovski, otmen, elegantan, čiste linije i forme.
A jeste da medjusobno liče više nego ranije.
Eto gledam baš svaki dan GLC novi, svi pljuvaše GLK a uradio ga Merc da se razlikuje totalno od svih. Manje se prodavao nego X3 i Q5.
Evo ovaj novi se svima svidja. Videh i novi GLE beli, lepo su ga osvežili, moderno izgleda.
Još jedna stvar koja mi se svidja je što izgleda kao naslednik W211.
Enterijer ogroman napredak, dovoljno je videti samo šta rade S i C klasa na tržištu, pa zaključiti šta će E raditi.
To je najbolji odgovor.
A lako se razlikuju svi, iako liče, proporcije druge, svetlosne grupe, enterijer.
C klasa je uvek ličila na malu S klasu.
Evo nova C klasa koliko uživo izgleda otmeno, skupoceno, luksuzno, elegantno, zato i ima takav tržišni uspeh.
A evo slika pored S klase :

http://www.benzblogger.com/2014/08/2015-c300-and-2015-s550-side-by-side-photo-comparison.html

http://s1162.photobucket.com/user/johannnunweiller07/media/Prezentari/Prezentari2/Mercedes-Benz-S-Class-and-C-Class-design-comparison-720x540.jpg.html

Razlikuju se i svetlosne grupe, proporcije, veličina.
Enterijer da ne pominjem.
W213 ima lepše proporcije od C klase, različite svetlosne grupe, lako se razlikuju od C i S.

https://www.facebook.com/mercedesbenzpassionblog/videos/1063271803701568/

http://www.autoevolution.com/news/2016-w213-mercedes-e-class-taillights-revealed-allegedly-adapt-to-ambient-light-98314.html

Već sad se može prognozirati odličan tržišni uspeh, a Maybach verzija je samo šlag na tortu.

http://www.motor1.com/spy/57878/possible-mercedes-maybach-e-class-makes-spy-photo-premiere-19-pics/

Autor MB 01 Nov 2015, 11:02

P.S. Zaboravih da dodam, kod svakog novog Mercedesovog modela najvažnije je što je potpuno nov u odnosu na prethodnika, a ne samo restajling.

http://gtspirit.com/wp-content/uploads/2014/03/2015-Mercedes-Benz-C-class-vs-old-c-class-640x480.jpg

Autor MB 01 Nov 2015, 11:08

@MB,
Šta ja kao običan smrtnik i zaljubljenik u automobile imam od podatka o broju prodatih vozila? Ja ovo komentarišem iz čisto sebični razloga, želeo bih da uživam u što više različitih modela ovog brenda. Najpre u dizajnu.

Autor Uros Cuore Sportivo 01 Nov 2015, 12:05

UCS
Ništa.
Ali to je dokaz da se većini više tako svidja, nego onako.
A firma od toga ima.

Autor MB 01 Nov 2015, 12:14

Pit
Da, ali ne spadamo svi pod vecinu. Kao sto prebacujemo da je Audi skoro svaki kao jaje jajetu, Mecka sad jos vise.
Tako zameram bmw-u sto je unutra dosta slican, ali ja bar to zameram, dok ti hvalis sve iz mecke, bilo sta. Jedino negativno je sto nema razdvojene farove. A to sto su im tri auta ista, tri limuzine iste, to nema veze? :)

Autor NemanjaBB 01 Nov 2015, 13:48

Pa... da je lep jeste.
Ali, uopste mi se ne svidja sto nastavljaju stopama BMW-a i Audi-a da su im svi modeli isti tj. prodaju auta na metar

Autor Panco 01 Nov 2015, 14:09

Nbb
Ni ja ne spadam u tu većinu, ja da se pitam radili bi svaki auto unikatno, da nema ništa slično sa drugim rodjakom, ali eto...
Meni je lepa i 212 a i 213, kao što mi je lepa E60 a i F10.
Nemoj puno zamerati BMW-u, ne preteruj, pretrže se. :)))
Ne bi da širim temu, medjutim Mercedesu se CLS potpuno razlikuje od E i S klase, dok je BMW-u 6GC samo još jedna limuzina.
Ako možeš da razlikuješ X6 i X4 onda ne vidim problem da razlikuješ S i C.
BMW fanovi i ze keca pričaju da je lep, šta reći...

Baš bi voleo da im se skinu oznake i da vidim da li bi pogodio koji je koji :

http://i.ytimg.com/vi/jvqntkHgw3M/maxresdefault.jpg

Tako da, nemoj se zamarati oko sličnosti i preterivati sa objektivnošću. :)

Meni je lakše da razlikujem ovo :

http://www.benzblogger.com/wp-content/uploads/2014/08/Mercedes-mini-S.jpg

Autor MB 01 Nov 2015, 14:11

Panco 14:09
Slično mislim i ja.
Iskreno nisam očelivao da će i E klasa upasti u isti "šablon" kao i S i C.
Doduše, nisam ni očekivao da će joj spojiti farove...
Ja bi zadržao odvojene.
Medjutim , isto tako ne može se reći da nije lepa W213, kao što rekoh uradiše isto što i BMW nakon E60, povratak konzervativnijem dizajnu, prihvatljivijem za večinu.
Meni se E60 svidja, avangardna i agresivna, nju sam hteo da kupim prvo, kao MB fan, W211 sam uzeo neplanski.
Istoo tako mi se svidja i W212, Mercov "E60".
Sada je W213 što je BMW-u F10 nakon E60.
Meni se svidjaju i Citroeni, avangardni, ali eto ljudi više vole Tojote i VW.
Meni se svidja i Lambo, agresivan, mada je to trendy dizajn.
Merc pravi klasičnije automobile koji moraju više da odolevaju zubu vremena od trendy automobila.
E sad, možemo zameriti Mercu na sličnosti medjusobnoj, počeli su u poslednje vreme baš da preteruju.
Medjutim svaki novi model se potpuno razlikuje od prethodnog, to je ono što kod Audija nije slučaj, ili je to kod Audija najmanje izraženo, sledi BMW pa Merc.
Meni kod Audija "smeta" što im se vizuelno nov model svodi na restajling.
W213 će "vući" na ostalu braću ( C i S ), ali se totalno razlikuje od W212.

Autor MB 01 Nov 2015, 15:01

Pit sa ovim kilometarskim postovima pokusava nesto nekog da ubedi...."ma svi ste vi slepi, kad vam cika pit kaze!":)
A tek Panco, sa ovim "ide stopama BMW-a" kao da nam kaze..."slazem se sa pitom, svi ste vi slepi"...

Autor toma 01 Nov 2015, 15:21

15:21
Nikog ja nista ne ubedjujem, vec komuniciram sa kolegama blogerima.
Svako ima pravo na svoj stav i misljenje.
Kao sto ti mislis da je M5 brzi od 458 i pokusavas da ubedis druge na blogu, pa ti se ljudi smeju.

Autor MB 01 Nov 2015, 15:49

Vrhunski nema sta, samo se previse lici na ostalu gamu. Nada cim Audi i Bmw mogu tako, moze i Mercedes.

Autor S 01 Nov 2015, 16:35

Jaguar S-Type
Podseti me malo bočna linija
Poz

Autor Raziel 01 Nov 2015, 16:46

@15:21
Opa vidi ga Tomislav, jel to gotov godisnji?

Autor Panco 01 Nov 2015, 17:12

Panco
Da si opleo samo po Mercu, bio bi tomin idol, medjutim posto si i po Mercu, BMW-u i Audiju ( sto njemu nije bitno samo dok se BMW ne kritikuje ), onda odma ne valjas, Merc si fan i "whatever". : )))
A znamo svi da si Alfin fan, sto si sam i rekao puno puta i iz komentara se moglo videti.
Medjutim, ne treba verovati tebi nego tomi. : )))
Valjda on bolje od tebe zna ciji si fan...

Autor MB 01 Nov 2015, 17:36

Pit
ti opet tvoje standardno tumacenje...Ja napisao za panca:"kao da nam kaze..."slazem se sa pitom, svi ste vi slepi"..." i ama bas nista vise, a ti opet kilometarski post, pa teorije i teoreme, sta je toma mislio, da li je panco merc fan ili alfa fan, sta mene boli djordje ciji je panco fan, samo sam prokomentarisao sta je napisao. A to sto je napisao bilo je bas nepristrasno...vas Merc fanove boli to sto je BMW jedini ostao a da ima odredjeni nivo diferencijacije izmedju modela, a merc otisao u krajnjost kakvu ni audi ne poznaje...Naravno izvinjavam se onima koji misle na nacin:"OK, ima gril sa dva bubrega, sa svake strane po dva fara, pozadi L svetla, savrsene bocne prporcije, dakle - ISTI JE!!!"

Autor toma 01 Nov 2015, 18:56

toma
Pa tvoj post 18:56 ima vise "kilometara" nego moj 17:36.
Nego nisi odgovorio Pancu na pitanje. :)
On misli da se nisi pojavljivao na blogu, a promaklo mu da si se potpisivao sa "zgrom i puca", 7:28 itd, vidim po komentaru odma da si ti.
Nego, mogao bi umesto bajki da pises malo o "savrsenim" bmw lancima, sad i na benzincima V8 pucaju, opoziv, opoziv za air-bag-ove na i3, džaba se trudiš ovde da pišeš bajke.

Autor MB 01 Nov 2015, 19:22

pit
potencijalni problemi nisu isto sto i problemi:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html

Nego, nesto drugo mi zanimljivo. Do skora je bilo, Audi prodaje samo male kompaktne, i to im je prednost u odnosu na Merc, a sad odjednom pominjes i dizes u nebesa samo prodaju merc kompaktnih dacia klonova.....A kakav ti je komentar na to se je u trecem kvartalu segment S klase potonuo sa 29.000 na 22.000 u odnosu na treci kvartal prosle godine?:))) A u pitnju sve novi modeli - S limuzina, S kupe, AMGGT, Maybach....dosao djavo po svoje....cccc....sto bi ljudi davali tolike pare kad imaju isto to, samo malo manje, i mnogo jeftinije (i naravno, ne birini, serija 3 ce na nivou cele 2015. godine biti prodavanija od sprchene S klase)...

Sto se tice mojih nadimaka, ja sam sve ukupno u zadnjih 3 meseca ostavio 15-tak komentara....pa sad da li sam koristio jedan ili 5 nadimaka, nije bitno, dakle, sve ukupno - 15-tak....ti ih ostavljas 15 u minuti:)))))

Autor toma 01 Nov 2015, 19:32

@pit 17:36
Samo da dopunim: Fan Alfe i Lancie (koja je nazalost pred umiranjem pa se ne izjasnjavam mnogo), postovalac japanezera (Mazde, Honde, Subarua itd.), ex. fan BMW-a i Mecke (mada i dalje pomno pratim njihov rad kao sto se i vidi bez obzira na aktuelni trend) i hejter Folcike i cadjavog TDI-a :)

Autor Panco 01 Nov 2015, 20:43

19:32
Ja verujem da si na guglu kopao ne bi li nešto iskopao, pa se hvataš za nešto pre deceniju, 1500 potencijalnih problema, a ovamo ćutiš na bmw-ove probleme sa lancem od 2007-e pa do sada.
Merc je rešio odma to, a BMW u tajnosti radi, sa 2,0d preselili se problemi sa lancem i na V8.

http://www.topspeed.com/cars/car-news/bmw-n63-customer-care-package-a-recall-that-bmw-refuses-to-call-a-recall-ar166918.html

Ti stalno pričaš kako istorija nije bitna već samo sadašnjost pa me čudi ovakvi tvoji stavovi.

http://www.torquenews.com/106/recall-announced-2013-bmw-m5-m6-over-complete-engine-failure-risk

Eto ti sadašnjosti :

http://www.autoevolution.com/news/here-s-why-bmws-n63-44-liter-v8-engines-fail-96527.html

Svi ti motori u svim modelima u koje se ugradjuju, 5, X5, 6, X6, 6GC, 7...
Čini mi se da rekoše nešto oko 100 000 kom, gore dole.

Autor MB 01 Nov 2015, 22:57

pit
Ko to cuti ili prica o tome...pa ti si mrtav ladan izvukao neku pricu o nekim lancima i airbag-ovima, ja sam samo jedan link(koji sam i ranije kacio) postavio i to je to sto se mene tice. Inace, ako me vec vuces za jezik, nije u pitanju potencijalni problem, vec se ljudima bukvalno lomili v6 i v8 benzinci. I ne da merc nije resio, nego su se pravili ludi pa su ljudi sami placali popravke od 4-6 hiljade evra. Dakle, ti si taj koji:
1. prica napamet nesto o cemu ocigledno pojma nema. Procitaj malo bolje link koji ti je okacen.
2. ti si taj koji zapocinje temu, a onda se pravis lud i nabacujes drugima da zapocinju tu pricu.

Inace, podatak o potonucu prodaje S segmenta u trecem kvartalu nisam "kopao" po internetu, u pitanju je zvanican dajmlerov izvestaj za treci kvartal:)

Autor toma 02 Nov 2015, 01:26

Toma
Ja ti pricam o sadasnjosti a ti o proslosti. Elem, znam da te najvise boli S klasa - najveca nocna mora.

Autor MB 02 Nov 2015, 01:34

pit
ma ja tebi ne pricam ni o sadasnjosti ni o proslosti, vec kako koji proizvodjac resava probleme kad iskrsnu....:)
A sto se tice nocne more, evo, sve nisam mogao da spavam....

Are you ready? Go!
http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2015/06/2016-BMW-7-Series-front-fascia.jpg?3a87fd

Autor toma 02 Nov 2015, 08:51